| | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 13:58 | |
| | LKPR: WIND 180 DEGREES 22 GUSTING 32 KNOTS |
| |
|
| | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:00 | |
| | Gusting ? Jako Gustav? kde je vůbec tomuto pánovi konec ? |
| |
|
| | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:01 | |
| | = nárazový vítr |
| |
|
| | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:47 | |
| | К земле меня часто хотят привязать,
Но лётчик обязан, он должен летать! |
| |
|
| | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 15:29 | |
| | | |
|
| | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:48 | |
| | METAR LKMT 161200Z 19020G31KT 160V220 CAVOK 08/M02 Q0991 NOSIG RMK REG QNH 0971= |
| |
|
| | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:50 | |
| | Tohle zas není žádný drama, pokuď není kontaminovaná nebo kluzká dráha |
| |
|
| | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:52 | |
| | no tak ja myslim ze oproti 3kts je nárazový vítr nad 30kts trošku víc adrenalinovější ....a klouzat to bude co nevidět )) |
| |
|
| | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:58 | |
| | Hele jak jsem říkal, s relativně těžkou krávou to skutečně takový drama není, navíc tohle není tak neobvyklý vítr. Navíc známá věc je, že nejhůř se sedá za bezvětří.
Jo 35 gusting 50, nebo i víc, tam už to sranda pomalu začíná být |
| |
|
| | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 14:59 | |
| | V takovým větru už je problém i udržet Sluku nad heliportem. |
| |
|
| | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 15:05 | |
| | no ja nevim ja kdyz si dam ve FS vitr 20 a vic tak to uz sranda je ...asi volšový ruce |
| |
|
| | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 15:12 | |
| | Nikoliv volšový ruce, ale FSka, která v těhle ohledech (vítr, jednomotorový let, pády, mezní režimy) s realitou nemá moc společného. Proto jsem v FSce vždycky lítal s větrem 0 a bez turbulence, protože to bylo o ničem |
| |
|
| | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 15:29 | |
| | nejhorsi je kdyz letim ve FL pekne krasne pohodicka a najednou naky tornado nebo co, ktery me odhodi do strany a este mi stoupne nebo klesne rychlost a to nekdy fakt o hodne az do overspeedu a pak mam penalty od FSPAx..... |
| |
|
| | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 15:32 | |
| | Musis pouzivat nejaky vyhlazovani vetru. Moznosti: FSUIPC, IVAP, ASE,.... |
| |
|
| | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 16:28 | |
| | aha |
| |
|
| | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 18:18 | |
| | Vedel by si poradit ako vyhladit vietor pomocou FSUIPC? Alebo nejaky link please....
Dik,
milo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 18:20 | |
| | Musíš mit registrovaný FSUIPC a tam mít zvoleno smooth vítr. Co si ale pamatuju, tak to dokazálo snad vyhlazovat jen vítr, "pushovaný" do FSky z externích zdroju (např. z activesky, z ivao) . Vítr, který šel ze standardního FSkovýho počasí , to vyhlazovat neumělo (ale psal se rok 2006 .. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 18:31 | |
| | Mam registrovane FSUIPC, skoda ze to nefunguje z defaultu FS, ale skusim ActiveSky.
Kazdopadne dik za radu.
milo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 19:46 | |
| | Pokud zkusis active sky, tak potom uz si moc hrat s FSUIPC nemusis. Ne ze by to neslo, primo na foru tvrdi ze to ten vitr jeste vic zjemni, pokud vyhlazujes jak v ASE tak v FSUIPC dohromady, ale od te doby co mam ASE to mam nastaveny jenom pres ASE a bohate mi to staci. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 19:53 | |
| | Potvrzuju, ASE je co do počasí v FS to nejlepší co jsem zatím viděl a osobně odzkoušel. Lítám na něm už dva roky a bez něj, ani ránu. Doporučuju všem FSkářům. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 20:12 | |
| | Super, dik za rady. Este sa vsak nieco opytam, mozno niekto ma skusenost. Docital som sa(v tomto vlakne o tom pise SONP http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=376901&lan=0&style=2), ze PT-TU154M ma problem s ActiveSky(zamrzanie pitotiek). Kedze je to moj najoblubenejsi somolot, tak som na ActiveSky radsej nemyslel. Nema niekto s tym skusenost, resp.je na to nejake riesenie?
milo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 20:36 | |
| | Pokud vim, tak s tim nema problem jenom TUcko ale i jine addony. Vyresit se to ale da celkem jednoduse, snizit celkovou generovanou namrazu pres ASE. Bud uplne vypnout, nebo nastavit na takovou uroven kde ti to delat nebude. Obcas se mi to jeste stane, litam bud iFly 737 nebo LD 767, ale je to tak do 10ti sekund zpatky a rychlomer ukazuje. Vzhledem k tomu, ze jen malo modelu bere v potaz nejakou namrazu v FSce, mohl bych to i vypnput uplne, ale zatim se mi do toho nechtelo sahat. Ale nebal bych se kvuli tomu ASE, byt tebou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 21:09 | |
| | Dik za radu, urcite to skusim, podla toho co pisete, ActiveSky za to stoji...
dik.
milo. |
| |
|
| | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 16:41 | |
| | no, jestli používáš jen default počasí včetně udajného stahohování počáska v nějakých intervalech, tak se ani nedivím. |
| |
|
| | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 17:30 | |
| | Já už sice s FSkou asi tak šest let nemám moc společného, ale v dobách, kdy jsem si s ní hrál (a to už jsem dávno lítal dopraváky), tak jsem měl zásadně vypnutý crashe a vítr s turbulencí na nule. Protože mi to tak přišlo daleko realističtější. Divný, co? |
| |
|
| | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 17:49 | |
| | Důvod je celkem prostý, proč když je všechno vypnutý Ti to připadá realističtější. Není totiž rozpor, který vzniká na základě vizuálního vjemu a prdelního čidla (vestibulárního ústrojí). |
| |
|
| | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 17:51 | |
| | To je možná jedna věc... ale druhá věc je, že fska se v nestandardních podmínkách chová zmateně a nerealisticky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 18:04 | |
| | vykašlete se na FSku, pořiďte si X-plane a Condora,... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 18:41 | |
| | Condora a X-plane??? To ses jako potento ne??? V prvním případě...omalovánky fakt ne a v druhém případě, až na těch pár jiných věcí, které nejsou tak podstatné, je zatím staále FSX lepší. Na to, aby X-plane,které vypadá dobře jen na plné detaily zahrál každý, na to většina mít komp ještě dlouho nebude, kdežto FSX, které i na drobnější detail vypadá už obstojně...si zahraje uživatel a na průměrném PC. Takže tu nebudeme zbytečně kalit vodu "Vojtěchu". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 19:02 | |
| | Vzhled není všechno. A navíc ty různá videa a screeny, které vypadají skvěle, nejsou na plné detaily. Ty prostě zatím nic neutáhne, ani jejich prezentační počítače. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 19:07 | |
| | radši omalovánky a pořádnou letovou dynamiku, než zkurvenou vlečnou, která letí jen rovně, termiku, která je totálně ultra-mega-kokotská atd... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 19:13 | |
| | no jak myslíte, je to věcí názoru. |
| |
|
| | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 18:46 | |
| | No a ? V tom lítám standardně s gyro RC vrtulníkem. |
| |
|
| | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 19:57 | |
| | ...náhodou to byl dnes nátěr, byli jsme s tralala na záletu po výměně motoru a takhle to stoupalo proti větru Původně 1800/min feet, než jsem stihl vytáhnout mobil a nahodit foťák tak to spadlo na 1500 feet Pak jsem zaviseli ve vzduchu, což jsem zažil pouze ve vrtulníku a to ne v takové výšce a pak šupajdá na přistání |
| |
|
| | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 22:44 | |
| | Si to představ s tímhle větrem v kukuruzniku !!! To by se to couvalo!!
|
| |
|
| | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 20:34 | |
| | WIND 230 DEGREES 31 KNOTS |
| |
|
| | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 20:38 | |
| | Nevim co tě znepokojuje - ideální vítr na yachting! |
| |
|
| | | | troška adrenalinu 16. 12. 2011 / 20:56 | |
| | | |
|
|