FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
troška adrenalinu Jeden příspěvek | Celý strom
troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 13:58
memorex
LKPR: WIND 180 DEGREES 22 GUSTING 32 KNOTS
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:00
neotryx
Gusting ? Jako Gustav? kde je vůbec tomuto pánovi konec ?
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:01
memorex
= nárazový vítr
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:47
Atarian   
К земле меня часто хотят привязать,
Но лётчик обязан, он должен летать!
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 15:29
Fabo™   
+1
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:48
FSPilot   
METAR LKMT 161200Z 19020G31KT 160V220 CAVOK 08/M02 Q0991 NOSIG RMK REG QNH 0971=
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:50
AJS
Tohle zas není žádný drama, pokuď není kontaminovaná nebo kluzká dráha
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:52
memorex
no tak ja myslim ze oproti 3kts je nárazový vítr nad 30kts trošku víc adrenalinovější ....a klouzat to bude co nevidět ))
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:58
AJS
Hele jak jsem říkal, s relativně těžkou krávou to skutečně takový drama není, navíc tohle není tak neobvyklý vítr. Navíc známá věc je, že nejhůř se sedá za bezvětří.

Jo 35 gusting 50, nebo i víc, tam už to sranda pomalu začíná být
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 14:59
Balooo   
V takovým větru už je problém i udržet Sluku nad heliportem.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 15:05
memorex
no ja nevim ja kdyz si dam ve FS vitr 20 a vic tak to uz sranda je ...asi volšový ruce
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 15:12
AJS
Nikoliv volšový ruce, ale FSka, která v těhle ohledech (vítr, jednomotorový let, pády, mezní režimy) s realitou nemá moc společného. Proto jsem v FSce vždycky lítal s větrem 0 a bez turbulence, protože to bylo o ničem
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 15:29
memorex
nejhorsi je kdyz letim ve FL pekne krasne pohodicka a najednou naky tornado nebo co, ktery me odhodi do strany a este mi stoupne nebo klesne rychlost a to nekdy fakt o hodne az do overspeedu a pak mam penalty od FSPAx.....
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 15:32
Teflon_490   
Musis pouzivat nejaky vyhlazovani vetru. Moznosti: FSUIPC, IVAP, ASE,....
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 16:28
memorex
aha
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 18:18
milo   
Vedel by si poradit ako vyhladit vietor pomocou FSUIPC? Alebo nejaky link please....
Dik,
milo.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 18:20
Tragédie v JRD
Musíš mit registrovaný FSUIPC a tam mít zvoleno smooth vítr. Co si ale pamatuju, tak to dokazálo snad vyhlazovat jen vítr, "pushovaný" do FSky z externích zdroju (např. z activesky, z ivao) . Vítr, který šel ze standardního FSkovýho počasí , to vyhlazovat neumělo (ale psal se rok 2006 ..
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 18:31
milo   
Mam registrovane FSUIPC, skoda ze to nefunguje z defaultu FS, ale skusim ActiveSky.
Kazdopadne dik za radu.
milo.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 19:46
Teflon_490   
Pokud zkusis active sky, tak potom uz si moc hrat s FSUIPC nemusis. Ne ze by to neslo, primo na foru tvrdi ze to ten vitr jeste vic zjemni, pokud vyhlazujes jak v ASE tak v FSUIPC dohromady, ale od te doby co mam ASE to mam nastaveny jenom pres ASE a bohate mi to staci.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 19:53
Kendy   
Potvrzuju, ASE je co do počasí v FS to nejlepší co jsem zatím viděl a osobně odzkoušel. Lítám na něm už dva roky a bez něj, ani ránu. Doporučuju všem FSkářům.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 20:12
milo   
Super, dik za rady. Este sa vsak nieco opytam, mozno niekto ma skusenost. Docital som sa(v tomto vlakne o tom pise SONP http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=376901&lan=0&style=2), ze PT-TU154M ma problem s ActiveSky(zamrzanie pitotiek). Kedze je to moj najoblubenejsi somolot, tak som na ActiveSky radsej nemyslel. Nema niekto s tym skusenost, resp.je na to nejake riesenie?
milo.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 20:36
Teflon_490   
Pokud vim, tak s tim nema problem jenom TUcko ale i jine addony. Vyresit se to ale da celkem jednoduse, snizit celkovou generovanou namrazu pres ASE. Bud uplne vypnout, nebo nastavit na takovou uroven kde ti to delat nebude. Obcas se mi to jeste stane, litam bud iFly 737 nebo LD 767, ale je to tak do 10ti sekund zpatky a rychlomer ukazuje. Vzhledem k tomu, ze jen malo modelu bere v potaz nejakou namrazu v FSce, mohl bych to i vypnput uplne, ale zatim se mi do toho nechtelo sahat. Ale nebal bych se kvuli tomu ASE, byt tebou.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 21:09
milo   
Dik za radu, urcite to skusim, podla toho co pisete, ActiveSky za to stoji...
dik.
milo.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 16:41
Kendy   
no, jestli používáš jen default počasí včetně udajného stahohování počáska v nějakých intervalech, tak se ani nedivím.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 17:30
AJS
Já už sice s FSkou asi tak šest let nemám moc společného, ale v dobách, kdy jsem si s ní hrál (a to už jsem dávno lítal dopraváky), tak jsem měl zásadně vypnutý crashe a vítr s turbulencí na nule. Protože mi to tak přišlo daleko realističtější. Divný, co?
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 17:49
Aldaran
Důvod je celkem prostý, proč když je všechno vypnutý Ti to připadá realističtější. Není totiž rozpor, který vzniká na základě vizuálního vjemu a prdelního čidla (vestibulárního ústrojí).
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 17:51
Tragédie v JRD
To je možná jedna věc... ale druhá věc je, že fska se v nestandardních podmínkách chová zmateně a nerealisticky.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 18:04
Kachna   
vykašlete se na FSku, pořiďte si X-plane a Condora,...
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 18:41
Kendy   
Condora a X-plane??? To ses jako potento ne??? V prvním případě...omalovánky fakt ne a v druhém případě, až na těch pár jiných věcí, které nejsou tak podstatné, je zatím staále FSX lepší. Na to, aby X-plane,které vypadá dobře jen na plné detaily zahrál každý, na to většina mít komp ještě dlouho nebude, kdežto FSX, které i na drobnější detail vypadá už obstojně...si zahraje uživatel a na průměrném PC. Takže tu nebudeme zbytečně kalit vodu "Vojtěchu".
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 19:02
Lejzy
Vzhled není všechno. A navíc ty různá videa a screeny, které vypadají skvěle, nejsou na plné detaily. Ty prostě zatím nic neutáhne, ani jejich prezentační počítače.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 19:07
MiG-21MFN
radši omalovánky a pořádnou letovou dynamiku, než zkurvenou vlečnou, která letí jen rovně, termiku, která je totálně ultra-mega-kokotská atd...
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 19:13
Kendy   
no jak myslíte, je to věcí názoru.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 18:46
ondras   
No a ? V tom lítám standardně s gyro RC vrtulníkem.
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 19:57
tonde   
...náhodou to byl dnes nátěr, byli jsme s tralala na záletu po výměně motoru a takhle to stoupalo proti větru Původně 1800/min feet, než jsem stihl vytáhnout mobil a nahodit foťák tak to spadlo na 1500 feet Pak jsem zaviseli ve vzduchu, což jsem zažil pouze ve vrtulníku a to ne v takové výšce a pak šupajdá na přistání
15205 B / 600 x 450 / IMG_20111216_152311.jpg
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 22:44
kuma   
Si to představ s tímhle větrem v kukuruzniku !!! To by se to couvalo!!
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 20:34
memorex
WIND 230 DEGREES 31 KNOTS
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 20:38
Algy   
Nevim co tě znepokojuje - ideální vítr na yachting!
 

troška adrenalinu   16. 12. 2011 / 20:56
Tragédie v JRD
no, co? prostě vítr...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ