| | | OT: Zajimava náhodička 14. 12. 2011 / 12:59 | |
| | 22.10.1963 havaroval 1. prototyp BAC 1-11 (G-ASGH). Letoun se dostal do silně přetažené polohy s úhlem náběhu asi 35°. V této poloze byly ocasní plochy v úplavu křídla a motorových gondol, snaha pilota změnit pozici stroje byla marná. Poté se stroj zřítil.
22.10.1963 havaroval 1. prototyp Tupolev Tu-134/Tu-124A. Při testování letu minimální rychlostí s klapkami vysunutými do vzletové polohy došlo k velmi hlubokému podélnému náklonu stroje, který se následně zřítil. Konstruktéři poté VOP zvětšili o 35%.
http://svici.sweb.cz/havarie.htm |
| |
|
| | | OT: Zajimava náhodička 14. 12. 2011 / 13:30 | |
| | | |
|
| | | | OT: Zajimava náhodička 14. 12. 2011 / 13:34 | |
| | ????
Me dostalo to datum ....ze se jedna o letouny priblizne stejne konfigurace a hlavne oba 1.prototyp |
| |
|
| | | OT: Zajimava náhodička 14. 12. 2011 / 14:09 | |
| | Prdlajs. První prototyp Tu134 (ani Tu124A) toho dne nespadl. Švící nejspíš dělal copy paste při překládání článku z wikipedie, kde je napsáno, že toho dne spadlo pouze ten BAC a jako reakci na tento pád udělali u Tu134 změnu o 35% něčeho
PS: podobně vznikají takový ty fámy o Nostrodámovi, a nebo o tom, že když napíšeš číslo letu, co upadlo v 2001 do New Yorku a změníš font na Wing Ding, tak se objeví dva paneláčky... Bo skoro nikdo si takovýhle blbostě neověřuje z jiného zdroje |
| |
|
| | | | OT: Zajimava náhodička 14. 12. 2011 / 14:34 | |
| | Pravda hledal sem jen toho BACka . Omlouvam se za fake |
| |
|
|