Jo, aktuálně s ním blbnu a v zásadě se mi to líbí. Měl bych k tomu ale i pár postřehů, který se mnoha lidem můžou zdát odrazující.
Hlavní dějová linie je velmi krátká. Připadá mi z toho, že se v tomto případě hodně spoléhá na to, že to komunita dotvoří a "dobarví". Některé mise jsou akorát k vzteku - letět skupiny s AI velitelem formace, to je příliš hořká pilulka, neboť ten bez varování zrychluje, zpomaluje, mění výšku, no na podvacátý už budete ale vědět kde přesně co udělá, tak se to dá vychytat. Mise s tím největším vrtulníkem jsou peklo. Jednak z toho není nic vidět a posádka navigujcí pilota na přesné místo položení nákladu je ... nespolehlivá a nepřesná. Máte-li položit kontejner na letištní strip v lese, široký tak na jeden a půl, až dvě rozpětí cessny 172, kdy se návodčík ozve tak jednou za 100m a máte to položit tak do přesnosti 5. metrů, bylo to pro mě neřešitelné. Nechtěl jsem, ale musel jsem zapínat autohoover a udělat to z externího pohledu. U mise, kde nějaká žoldácká guma vás nutí letět strašně nízko a strašně rychle, jsem litoval, že nemám možnost tomu kreténovi jednu fláknout loktem po držce a hodit ho ven. Nevědíc nic o aerodynamice a mechanice letu vrtulníku, jsem byl převapen pravým zvratem celého stroje (bell) po překročení Vne Za celou dobu blbnutí jsem nějak úplně nepochopil trimování šlehače.
Nikdy jsem s vrtulníkem neletěl, ale nutno podotknout, že mě hra baví. Mám rád Arma edice od Bohemáků a tak mi vyhovuje práce s editorem misí a to, že je to pořád stejné. Vyhovuje mi, že se zde hraje za "panáčka" který muže volně chodit a používat vozidla, předměty, zbraně, cokoliv dalšího nadefinováno. Ačkoliv to není hardcore simulace, kde se dá v kokpitu odjistit třeba i řemínek od hasičáku, baví mě to víc, než víceméně bezduchý lítání ve FS.
I když jsem od hlavního příběhu čekal něco víc a trochu, řekněme, víc letecky letecky pravdivější mise, jsem rád, že to mám a baví mě to Koneckonců, tu reálnější kampaň si můžeme načmárat v editoru sami, že jo |
|