| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 5. 12. 2011 / 23:24 | |
| ![](img/nic.gif) | To musí být ale příjemný kočár...
Btw: celkem se mi líbila pasáž okolo 3:35, kdy pilot asi ukazuje jak se éro chová s vypnutím motorem a představuji si, že zrovna říká do intercomu něco ve stylu : Tak se podívej, já jsem vypnul motor a to éro pořád krásně letí, nic nedržím ... a letí no není to krása ? ![](images/smile/01.gif)
Jinak video moc fajn
http://www.youtube.com/watch?v=36X2__dtlQY&feature=related |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 6. 12. 2011 / 00:35 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 9. 12. 2011 / 11:48 | |
| ![](img/nic.gif) | Nejsem si jist, že ta hláška "Nejrychlejší český ultralight" se zakládá na pravdě. Mám dojem, že rekord Jirky Unzeitiga a Věry Vavřínové (tedy ve dvojím obsazení!) na VL3 má hodnotu 274 km/hod a to na 15 km bázi (průměr z obou směrů), což má trochu větší vypovídací hodnotu, než prosvištět nad dráhou po roztroubení éra strmým klesáním a to jen v solo obsazení.
PetrS |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 9. 12. 2011 / 13:12 | |
| ![](img/nic.gif) | Vypovídací hodnotu asi jo, ale ten efekt nad tou dráhou! ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 9. 12. 2011 / 13:40 | |
| ![](img/nic.gif) | No ono jde hlavně o ten efekt jak psal Víťa..
A k tomu roztroubení.. Na tom záběru má to letadlo cca 200 kvůli kameře.. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 6. 12. 2011 / 08:11 | |
| ![](img/nic.gif) | To si prosim do X-Plane ![](images/smile/01.gif)
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 6. 12. 2011 / 10:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Chceš? Podklady by se i našly..![](images/smile/04.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 6. 12. 2011 / 14:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Ja si to prosím skutočné...![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | video z testu TL-2000 s4 + foto z plochy 6. 12. 2011 / 14:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Až teď jsem si všimnul a uvědomil , že jsem se nedávno přímo u toho éra fotil na LKHC, je to brus ! ![](images/smile/01.gif)
|
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Rozhovor s majitelem Tl-Ulltralights 8. 12. 2011 / 02:02 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Rozhovor s majitelem Tl-Ulltralights 8. 12. 2011 / 09:00 | |
| ![](img/nic.gif) | Diky za tip ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
|