FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 10:45
Logi   
Zdravím Vás pánové... mám takový problém. Vytvořil jsem si oběkt v Gmaxu, otexturoval, všechno podle návodu z Péráku. Po dlouhým laborování ze souřadnicema, se miho povedlo usadit, tam kde jsem chtěl ale v FSce se mi zobrazí dost blbě ...Zkušenosti s modelováním mám dost mizerný, pomalu se s tím seznamuju, takže netuším proč se to děje, jestli za to může chyba v textuře, nebo oběkt jako takovej...
Kde dělám chybu??
29820 B / 580 x 450 / error1.jpg
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 10:51
tonde   
pošli pro porovnání screen z gmaxu... Používal jsi funkce copy a mirror?
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 10:57
Logi   
Nepoužíval, tohle je snad první "zdařilej" pokus podle návodu, takže jen vytvořenej box, každá stěna otexturovaná a pak už jsem jen převáděl do mdl. a bgl.ka
17124 B / 600 x 375 / lkna.jpg
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 11:16
tonde   
hm, tož rychle z hlavy mne nic nenapadá... šel jsi podle návodu Brendona odtud z peráku?
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 11:22
Logi   
Jasný, postupoval jsem částečně podle návodu od Brendona, měl jsem pak trochu chaos v mapování textur, takže jsem ještě využil videonávod taky tady z Péráku...
No nevím, zkusím to celý projít znovu a uvidíme každopádně Díky
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 11:26
tonde   
brendon to napsal dobře, podle toho to musí chodit
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 12:02
Mike2811
Sice jsem se s Gmaxem nikdy nezkamarádil, ale vím pár základních faktů. Gmax dává texturu jen na jednu stranu plochy - z druhé je průhledná. Vzhledem k tomu, že domeček vypadá jako bychom mu koukali přes vnitřnosti, neprohodilo se zrovna toto ?
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 12:02
Milan Smid   
vsadil bych Reptilovyho hroznyse , ze jde o problem s otocenyma normalama, ktery bude asi potreba obratit

normala v podstate urcuje, na kterou stranu polygonu se bude vykreslovat textura

mrkni na tento strom, jak na to

http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=77015&lan=0&style=2
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 13:08
brendon (SVK832)   
urcite si nekopiroval kvadre ako pise tonde? Lebo to mi robilo vzdy ak som uz kpyroval pouzil tusim to co spomenul tonde.
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 14:13
Logi   
Nene je to jak psal Milan, otočený normály... Každopádně věž už sedí tam kde má, vypadá tak jak jsem chtěl, takže super. Všem Dík!!
29459 B / 600 x 409 / věž.jpg
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 15:07
Milan Smid   
parada

hodne zdaru s Gmaxem!
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 15:46
Logi   
Díky jdu se pustit do dalších baráků pro Náměšť
...ještě jeden dotaz, je možný vymazat defaultní dráhu a věž, aniž bych jí musel nahradit jinou? Jakože bych default nepřemazal addonem, ale smázl ho, aby mi zbyla jen čistá plocha otrofota ??
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 15:53
Blackrat
bglcomp SDK - exclude
 

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 21:08
Fabo™   
umi taky treba nove verze ADE.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ