FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Finále s Piperem 28-181B OK-SDK Jeden příspěvek | Celý strom
Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   26. 11. 2011 / 12:58
zaky
Nedá mi to abych to sem nedal, Míra Říha se svím Piperem, http://www.youtube.com/user/rihahb#p/u/17/aS1dopHdf60
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 00:06
MilanZ   
Sice to není 181 ( to vím, protože s Archerem III lítám a ten vypadá trochu jinak ale i tak skláním velkou poklonu pilotovi, protože francouzské altiporty to už je jak já říkám "vyšší dívčí" !
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 08:19
tonde   
videjko hezký a podle čeho jsi poznal že to není 181?
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 12:40
MilanZ   
http://www.planes.cz/cs/registry/
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 15:29
tonde   
supr a jak se pozná rozdíl mezi 180B a 181B pokud nemám po ruce rejstřík letadel:
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 15:32
Swordfish   
Sedneš dovnitř a podíváš se do příručky
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 15:46
kuma   
No, já bych se přidal:
V čem je pohled z 181 jiný - proti tomu na videu? ¨
Já věřím, že se ty dvě verze liší a někdo kdo s jednou lítá (cituji: "s Archerem III lítám a ten vypadá trochu jinak "), tak by na první pohled na palubku poznal, že je na videu něco jinak - ale jestli jsme dobře koukal, na videu je vidět jen tvar haubny, dvířka k oleji a středový sloupek čelního štítku.... nejsem piperoznalec, ale myslím, že zrovna v tomhle se 180 a 181 moc neliší... nebo jo?
Dík!

 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 21:13
MilanZ   
Já taky Piperoznalec nejsu, ale 181 to prostě není
OK-SDK je podle mně ( a rejstříku ) PA-28-180 Cherokee B stačí se podívat že má 2 boční okna, novější 181 Cherokee / Archer II /III má okna 3
36734 B / 600 x 406 / OK-SDK.jpg
34347 B / 600 x 419 / OK-MTT.jpg
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   28. 11. 2011 / 01:19
kuma   
no to jó, já en rejpu do toho, že to na začátku vypadalo, žes to poznal z toho videa - ze kterýho to podle mýho soudu moc poznat nešlo...
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   28. 11. 2011 / 09:58
nimbo
Čisto teoreticky by to poznať šlo. 180 a 181 má iné vykrojenie čelného skla na strane a to je v tom videu tak chvíľu vidno. No to by si musel byť super expert. ))
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   28. 11. 2011 / 10:25
kuma   
To jsem přesně měl na mysli!
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   28. 11. 2011 / 12:35
MilanZ   
>kuma: ale já nenapsal, že jsem to poznal z videa, to jsi to špatně pochopil stačilo sjet okem na fotku co má rihahb v profilu a pak do gůgla napsat "OK-SDK"
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   28. 11. 2011 / 14:13
kuma   
"Špatně" jsem to pochopil, páčs to napoprvý špatně "napsal". Když si to po sobě přečteš, tak je to jasný. Ostatní to pochopili jako já, akorát se už vyprdli na to rozpitvávat to. Nic ve zlém, prostě tvůj první post celkem přesvědčivě ukazoval na to, že ty jsi v Archeru III létal a tak poznáš, že tohle není 181, ale 180. Teprve když do tebe bylo šťouráno, tak jsi přiznal, že jsi na ty verze koukal do rejstříku. Jde o prd, já jen abychom se tu zbytečně netahali za fusekli, když je to "zjevně zjevné..."
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   28. 11. 2011 / 16:41
MilanZ   
Tak to je chyba pokud to vyznělo takto, páč já lítám s Archerem III a on má trochu jinej "výhled" a i ten "hrb" na krytu motoru se mně zdál že je jinej a proto na otázku tondeho "podle čeho jsi poznal že to není 181?" jsem odpověděl odkazem na rejstřík a né že jsem to poznal podle vídea neboť abych si byl jistej jsem před odpovědí gůglil a porovnával fotky ....

Ale jinak jde opravdu o h...o s tím souhlasím
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   28. 11. 2011 / 10:56
Milan Smid   
fakt je, ze altiporty vypadaji zajimave, nicmene ve srovnani s altisurface (kterych je tam kolem spousta, ale ktere tak medialne masirovane nejsou), zas takove umeni nevyzaduji...

k videu... taky se vam zda, ze pilot s tim pristal pozde?

mam dojem, ze na Courchevel se priblizeni a pristani dela na te prvni casti drahy (12,5%) a nikoli na te strmejsi (18,66%)
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 16:24
Swordfish   
Díky to video je opravdu pěkný
 

Finále s Piperem 28-181B OK-SDK   27. 11. 2011 / 21:27
čmeliak
až na tú vrtulu, treba zmeniť asi kameru alebo ak sa dá nastaviť inú frekvenciu snímania.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ