Odpovím k té dvojce jenom tak obecně...
Normální přílet z hladiny až po přistání trvá zhruba 25 minut a vzdálenostně potřebuješ nějakých 120nm. Plus mínus. Pokud je opravdu potřeba tlačit na pilu a sednout s tím co nejdřív, dá se obojí stáhnout skoro na polovinu, ale je to teda hukot, i když pro cestující ještě pořád +/- nic zvláštního. Troufám si říct, že v případě krize (třeba masivní požár, který se nedaří uhasit) a v pěkném dni (visual app) bych to dostal na zem i za 10 minut na letiště přímo pod sebou, ale to by už nebylo nic příjemného pro nikoho....
Jinak pokud jde o ty letiště pro diverty - pro výběr platí hodně pravidel - od aktuálního počasí, přes navigační vybavení, povrch a délku dráhy, až po takové věci jako kategorie protipožárního vybavení, nebo třebas zastoupení dané aerolinky či maintenance možnosti...Navíc všechno rozhodování platí jen pro konkrétní situaci - jinam poletím v případě požáru, jinam při vysazení motoru nebo ztrátě hydrauliky, jinam při Medical. Po Evropě je vždycky dost letišť co by kamenem dohodil...A můžu ti říct, že spoustu letišť nemají aerolinky ani v FMC databázi...my třeba máme pro ČR jenom Prahu... Ne že by tam pak nešlo přistát, ale přece jenom je lepší, když ví kam letí i počítač. |
|