| | | C -11 5. 11. 2011 / 13:48 | |
| | Zdenda už tu na to upozornil, ale nedal to ako zvlášť príspevok (nemuseli by si to všetci všimnúť) ale Pavel Karásek urobil C 11 a zverejnil ho na svojej stránke. |
| |
|
| | | C -11 5. 11. 2011 / 14:09 | |
| | Můžu poprosit o link? |
| |
|
| | | | C -11 5. 11. 2011 / 14:11 | |
| | | |
|
| | | | | C -11 5. 11. 2011 / 14:12 | |
| | Děkuji uctivě |
| |
|
| | | C -11 5. 11. 2011 / 17:52 | |
| | supr paráda Jsem moc rád, že Pavla pracovní elán neopustil Skvělá práce!! díky |
| |
|
| | | C -11 5. 11. 2011 / 18:00 | |
| | děkuji pavle, hned jej jdu vyzkoušet. Ten tvůj hangár je opravdu obrovský. Dobrá práce.Díky |
| |
|
| | | C -11 5. 11. 2011 / 19:29 | |
| | Super ,Pale děláš samá potřebná éra díky ! |
| |
|
| | | C -11 5. 11. 2011 / 19:29 | |
| | A to je "ta", nebo to neni "ta" o ktere "modri uz vedi"? |
| |
|
| | | | C -11 5. 11. 2011 / 20:05 | |
| | To nie je tá, ale veľká vďaka aj za túto. |
| |
|
| | | C -11 6. 11. 2011 / 10:11 | |
| | Ahoj Pavle (doufám že to tady čteš ) Díky moc za éro.. Mám jen pár připomínek: Chtělo by to kapánek poladit letovou dynamiku, protože při akrobacii ve vertikále hrozně ztrácí rychlost, ikdyž to možná bude reál - nevím C-11 jsem nelítal Horší je to, že ve VC není vidět na dva nejdůležitější přístroje - rychloměr a vario, přes ten debilní rám Neměla by bejt pozice hlavy kapánek níž? |
| |
|
| | | | C -11 6. 11. 2011 / 10:42 | |
| | Pavlovi som to napísal aj ja, tu dávam fotky kokpitu, prístrojom to nezavadzia. Tak neviem... (Ale možno fotograf nemal pod zadkom padák a sedel teda pri fotení nižšie ) Ja som pred 50. rokmi v C 11 sedel, ale ten rám si vôbec nepamätám ... Holt skleróza prichádza |
| |
|
| | | | C -11 6. 11. 2011 / 11:24 | |
| | Já se přidám se skromnou prosbou - šel by rozfázovat pohyb klapek? Model simuluje jen zasunuto, vysunuto |
| |
|
| | | | | C -11 6. 11. 2011 / 12:23 | |
| | | |
|
| | | | | C -11 6. 11. 2011 / 12:26 | |
| | C-11 měla jen tzv. Nahože a dole |
| |
|
| | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 14:19 | |
| | To jo klapky jsou v pohodě ,ale já bych byl pro ,přidat ovládání směsi (pokud jsem si měčeho nevšiml).Chtěl jem si zaletět vejš a ....... znáteto. |
| |
|
| | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 18:16 | |
| | No pravda je, že jsem si neověřoval, jak je to u "velké" C 11. Zmátl mne ukazatel polohy klapek, kde jsou ještě naznačeny polohy 15 a 30 stupňů.
Apropó, nevíte někdo, jak to vypadá s naší C 11 po "nepovedené" generálce motoru? |
| |
|
| | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 18:19 | |
| | Už zase lieta... |
| |
|
| | | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 19:57 | |
| | Jestli je to na tu Pavlovu - sím, sím o repaintík. |
| |
|
| | | | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 19:59 | |
| | Hoď mi do súkr. správ mailovú adresu. Ešte ale nie je celkom hotový, takže ešte chvíľu vydrž, potom Ti ho pošlem. |
| |
|
| | | | | | | | | C -11 - na stiahnutie v úschovni 7. 11. 2011 / 11:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | C -11 - na stiahnutie v úschovni 17. 11. 2011 / 12:38 | |
| | Moc pěkný model i repainty.Díky všem co se na něm podíleli je radost s ním létat
Zkoušeno v FSX LKBE -LKKB-LKBE a super |
| |
|
| | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 18:32 | |
| | na 99% se už do vzduchu nedostane |
| |
|
| | | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 19:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 20:01 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 20:24 | |
| | Nepovedená obnova pohonné jednotky |
| |
|
| | | | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 20:30 | |
| | narvalo se do toho dost peněz z veřejné sbírky na záchranu letounu, ta GO motoru trvala snad 2 roky, posílalo se to x krát na reklamaci a pak když už to vypadalo na zálet tak tomu myslim rupnula hlava válce a to mělo za následek i další poškození motoru. Ve finále tušim zasáhnul majitel letadla a řekl dost. nicméně v rejstříku je stále zapsaný a momentálně hangárovaný ve kbelích |
| |
|
| | | | | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 20:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | C -11 7. 11. 2011 / 10:06 | |
| | Taky jsem o tom slyšel dost smutných zvěstí. Z nich bohužel vyplývá, že problémem není jen zub času, ale hlavně lidi |
| |
|
| | | | C -11 6. 11. 2011 / 17:54 | |
| | Pavel dal na svoju stránku upravenú verziu so zmenšeným držiakom zameriavača, prístroje by mali byť lepšie vidieť. |
| |
|
| | | | | C -11 - gyrokompas 7. 11. 2011 / 22:29 | |
| | Ahoj Pavle, díky za opravu držáku, teď už je to OK a lítá se s tím parádně. Ještě bych měl připomínku ke Gyrokompasu. Ve výchozím stavu je rozhozený proti magnetickému kompasu a po manuálním otočení do správného kurzu ukazuje tooltip špatné hodnoty. Pravděpodobně Ti tam chybí tlačítko na sesouhlasení gyra s MK - v reálu je vpravo nahoře nad budíkem, alespoň dle fotek. Dá se s tím něco udělat? Díky moc.. |
| |
|
| | | C -11 6. 11. 2011 / 12:37 | |
| | Letadlo pěkně zpracované Jenom ty budíky.
Přikládám foto toho, jak ,,dopadl" můj první start
|
| |
|
| | | | C -11 6. 11. 2011 / 13:34 | |
| | Pretože dostávam cez súkromné správy otázky kde sa vzal repaint OK-JZE keďže na Pavlovej stránke nie je, odpovedám všetkým "dotazujúcim tadeto: Ten repaint je len v mojom počítači, ale ako vidíte nie je zďaleka hotový a pretože nebude úplne presný (nemám fotky krídel zvrchu) tak nebude ani zverejnený na webe na stiahnutie. Ovšem pár záujemcom ho potom môžem poslať na e-mail.
P.S.: Keď som dokončil repaint Z-43 OK-WOI tak som sa zapovedal, že už mám repaintov "plné zuby" a ten bol na dlhú dobu posledný. Pavel ale so mnou pekne vybabral... |
| |
|
| | | | | C -11 6. 11. 2011 / 13:56 | |
| | A my jsme rádi, už na něj těším |
| |
|
| | | | | C -11 6. 11. 2011 / 13:59 | |
| | | |
|
| | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 14:14 | |
| | Jestli nebude vadit, že repaint, na kterém dělá jožo má české výsostné znaky a tenhle sovětské...? |
| |
|
| | | | | | | C -11 6. 11. 2011 / 16:09 | |
| | to je jedno, je to stejný letadlo. jen tam na něj pak místo českejch znaků udělali ty hvězdy. |
| |
|
| | | C -11 6. 11. 2011 / 20:37 | |
| | jožo, ačkoliv píšeš že to bude na dlouho poslední repaint tak ti nevěřím ( ) a proto se ptám jestli máš v plánu ještě nějaké abych nedělal ty samé |
| |
|
| | | | C -11 6. 11. 2011 / 21:30 | |
| | Nemám v pláne žiadne ďaľšie, takže DO TOHO...
(To by niekto musel urobiť kvalitné Aero 145) |
| |
|
| | | | | C -11 6. 11. 2011 / 21:32 | |
| | já zas čekám na Z-50 pro FS9 |
| |
|
| | | C -11 9. 11. 2011 / 09:23 | |
| | Musím s radostí oznámit, že Jožov repaint (OK-JZE) bez problému fachčí i v FS9. Je však nutné udělat ty úpravy na které Jožo upozorňuje v "na stiahnutie v úschovni" 7.11. Je výborný, děkuji Jožovi.
Saluto PetrZ |
| |
|
| | | | C -11 9. 11. 2011 / 11:50 | |
| | Tak to som rád, nemal som možnosť to v FS9 vyskúšať. Horšie (pre mňa) je to, že v FSX sa mi iba raz podarilo otvoriť žalúzie na motore a od tej doby už to nechce fungovať. Ide to niekomu v FSX ?Ak by mi niekto vedel upraviť cfg tak aby boli žalúzie stále otvorené, bol by som mu povďačný. |
| |
|
| | | | | C -11 10. 11. 2011 / 12:08 | |
| | Neviem či to každý kto má C-11 v FSX vie, ale na otvorenie žalúzií motora je klávesová skratka: Ctrl+Shift+C/V. Mám to od Pavla, ktorému som napísal. |
| |
|
| | | | | | C -11 10. 11. 2011 / 12:20 | |
| | Jj, Cowl Flaps Open/Close. Ma to každý éro ale krom STT AN-2 nevím o jediným kde by jejich neotevření znamenalo přehřátí motoru |
| |
|
|