Pokud ti kiksne motor a pak, jak píšeš, i s nebohou cessnou "spadneš pod stallem" (četl jsem nejdřív "spadneš pod stolem..." ta angločeština ti jde ještě hůř než samotná čeština) tak je nezbytně nutný - NUTNÝ - naučit se nejdřív normálně lítat ! Včetně řešení nouzových situací !!!
Cesna bez motoru je jen o trochu větší kluzák a dá se s ní celkem bravurně nouzově přistávat (zejména v simulátoru, kde jde o prd a tak si můžeš dovolit větší risk, než v reálu).
Nicméně - pokud potřebuješ superkrizi - tři motory vysadily, Pan Tau chodí po křídle s Molotovovým koktejlem v ruce a snaží se s ním trefit Bruce Willise, jak zalézá do sacáku třetího motoru u Tu-154 - tak - na rovinu - tohle ve Flight simulatoru nehledej. A radu, jak to vykouzlit, nechtěj po účstnících tohoto fóra.
Přišel jsem sem k hotovému stromu - a dost poděšen čtu, že zatím ani nerozlišuješ změnu rozhodnutí a změnu plánu za letu a vlastně nevíš, co to je nouzový stav, tedy "emergency". A desítka dalších o tom diskutuje, tu o jednom, tu o druhém, aniž by se kdo dobral k podstatě tvého prvního dotazu.
Myslím, že absolutně nejlepší by bylo (a dost lidem tady to kdysi hóódně pomohlo), kdyby se ti podařilo osobně kontaktovat někoho, kdo už FS nějakou dobu lítá - a dát si s ním výukové odpoledne u jednoho počítače. Třeba by se někdo takhle odvážný našel - a tobě by to dalo víc, než dvacet zmatečných dotazů - a sklízení reakcí na ně v tomhle fóru...
Chjo... |
|