FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nouzové přistání v FS9 Jeden příspěvek | Celý strom
Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 12:57
Martin Pluhař
Stále mě zajímá zda se dá v FS2004 ohlásit ATC i nouzové přistání. Jde to nějak a nebo se musím spokojit s klasickým Cancel IFR a Nearest airport list?
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 13:00
Tragédie v JRD
"B" je správně.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 13:20
Martin Pluhař
to je blbý, většinou mě nepustí na letiště z jednoho důvodu: Letiště neni pro VFR lety ale IFR
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 13:34
Kendy   
to co popisuješ, by se mělo dít pouze při hodně špatné viditelnosti (počasí). Ještě tam hraje role podání letového plánu. Jinak by tě defaultní ATC měl pustit s jakýmkoli "krámem" na jakékoli letiště . To mám už několikrát vyzkoušeno.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 13:46
Martin Pluhař
Jednou jsem letěl z IFR už nevím odkud do Prahy přes Karlovy Vary s B737. Nad LKKV jsem si nechal ve failures vyhodit jeden motor a když jsem zažádal o přistání tak mě nepustily protože už nejsem IFR ale VFR. Musel jsme tedy až do Prahy kde pouští i IFR. Takhle se mi to děje furt, proto raději létám bez poruch a když už chci krizovou situaci letím u vělkého letiště.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 15:03
Luděk Ch.
To není pravda, na letiště tě VFR nepustí jedině při špatné dohlednosti. Jinak nevím, jestli to jde i ve FS9, ale ve FSX lze přeplánovat IFR za letu, takže můžeš kamkoliv i za špatné dohlednosti.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 15:20
Kendy   
něco v tomhle smyslu jsem mu napsal.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 14:24
Jester
hele to je divný přístál sem v s cessnou v New Yorku a letěl sem VRF
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 14:27
Martin Pluhař
Na JFK jde přistát jako VFR, nevím jak je to na ostatních letištích v New Yorku ale jednou jsem letěl IFR JFK na Heatrow a krátce po startu měly selhat dva motory. Až na to že jsem se rozsekal před dráhou to šlo normálně. Povolení k přiblížení, povolení k přistání, rána při nárazu do země, vznícení paliva, exploze zbylích dvou motorů, náraz do jezerní hladiny a bylo po všem. Doslova
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:25
Jester
prostě nevím co v tom počítači máš ale na všech velkých letištích přistanu na VRF
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:26
Martin Pluhař
Vždyť to tady taky říkám.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:27
Jester
ti tu říkáš že si se na heathrow při přistání rozsekal
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:44
Martin Pluhař
ne, při nouzovém přistání na JFK
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:46
Luděk Ch.
Jediné co ovlivňuje možnost nebo nemožnost použití VFR letiště je počasí a nic jiného. Zkus troch vnímat, co ti ostatní píšou.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:47
Martin Pluhař
Je pravda že to na JFK bylo za mlhy
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:51
Kendy   
Za jiných podmínek, to ani jinak být nemohlo. To je pořád to, co sme ti napsali už shora. Přečti si znovu, co jsem ti napsal nahoře nebo Luděk CH.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:56
Martin Pluhař
já vím ale je mi stále divné že za hezkého počasí mě nepustily tehdy v Karlových Varech
Asi proto že jsem nebyl Aeroflot a nebo ČSA směřující z Ruska
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 16:57
Martin Pluhař
pro ty co to nepochopily: věta číslo dvě je brána jako vtip
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:06
Martin Dolanský   
tohle se dá řešit tím , že si během letu uděláš nový IFR plán z nejbližšího letiště směrem kterým letíš, (přesto že z něj nebudeš startovat) na letiště na který chceš přistát , pak tě tam i navede.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 13:51
Martin Pluhař
Našel jsem v assignments jakýsi Transporder select. Pokud tuším správně není ten transporder něco jako nouzový rádio nebo něco na ten způsob. Select znamená výber takže zřejmě se ten tísňový tentonoc vybere až po vybrání transponderu. Pokud se tedy nepletu ale já se nepletu je zřídka.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 14:14
jose75
Asi se pleteš

http://en.wikipedia.org/wiki/Transponder_(aviation)
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 14:23
Martin Pluhař
jako vždy
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 15:34
leonell
No, tak zas tak moc se plést nemusí. Letadlo v nouzi nastavuje odpovídač (TRANSPONDER) na speciální kód, pro všeobecnou nouzi je to tuším 7700.

A podle toho může ten FS9 ATC poznat, že se jedná o nouzi a chovat se jinak (neznám, jen hádám).

Jinak podle mého, pokud kapitán vyhlásí nad LKKV nouzi a bude trvat na přistání v LKKV, tak tam IMHO přistane, maximálně mu bude doporučeno, že doletět do Prahy má ty a ty výhody. A bude zcela jedno jestli poletí VFR či IFR. On zná stav letadla, on za něj zodpovídá, on jde s kůží na trh.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 15:48
Martin Pluhař
veskutečnosti to tak funguje. Je jedno zda si VFR a nebo IFR, hlavně aby si nespadl. Jenže to je virtálnímu ATC jedno
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 17:21
Fishbed   
7500 ukradli nás
7600 vzali nam radio
7700 jsme v pr***

 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 17:22
Martin Pluhař
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 17:43
MadBird
A jen doplnim ze defaultnimu FS9 ATC je uplne sumak co mas nastaveny za ID transponderu... ATC v FSce emergency vubec neresi...

Z.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 17:44
Martin Pluhař
co vubec neřeší?
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 17:54
Kendy   
Zkus se zeptat Tragéda, ten má na tebe slabost, třeba ti to vysvětlí po Xté.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 17:56
MadBird
ATC v FS9 vubec neresi zadne nouzove situace a stavy. Ke vsem letadlum se chova naprosto stejne at jsou naprosto v poradku, nebo jim dochazi palivo, hori motor atd. Proste nic takoveho ATC v FSce nesimuluje. A tim padem i nouzove kody pro transponder jsou pouze informativni pro porovnani a priblizeni se realu, ale na provoz a chovani FSky nemaji zadny vliv. A kdyz uz jsme u toho - ATC v FSce je zcestny v podstate obecne... Takze asi tak...

Kdysi existoval nejakej add-on pro ATC (tusim, ze se to jmenovalo/je Radar Contact?) a ten nektera omezeni defaultniho ATC trochu resil, ale ani ten addon nebyl dokonaly...

Z.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 18:02
Martin Pluhař
Třeba to jednou Microsoft opravý
FS2012
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 18:47
Swordfish   
Jestli začne někdy učitel co Tě má na češtinu lítat FS-ku a chodit sem na pérák .......tak Tě asi zabije
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 19:03
Luděk Ch.
Žádný FS2012 nebude. Po FSX Microsoft celý vývojářský tým série FS vyrazil a pokračování FS zrušil. Potom začali pracovat na MS Flight, ale o něm se kromě pár ukázkových screenů a videí neví vůbec nic. Snad jen to, že nebude s FS kompatibilní.
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 19:11
Martin Pluhař
MS Flight bude taky simulátor?
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 19:17
Swordfish   
http://www.youtube.com/watch?v=Xhc29ia-sb4
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 20:03
Luděk Ch.
Tady je toho víc: http://www.microsoft.com/games/flight/
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 20:02
Luděk Ch.
Bože, co by to asi mělo být??? Stroj na výrobu cukrové vaty?
 

Nouzové přistání v FS9   29. 10. 2011 / 20:55
jose75
Ty kody a celkově celý ATC by mohly předělat v Flightu. Tak snad.
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 11:58
TangoVictorSierra 568 (TVS568)
Heled, jestli chces litat co pokud mozno nejvic realneji, tak se regni na IVAO ci VATSIM, nauc se postupy frazeo, a pokud mozno nezacinej s B747 jak uz jsem parkrat videl u jinych exemplářů
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 12:01
Martin Pluhař
já nerad lítám s B747 ale když chci hodně krizovou situaci ta letím s B747
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 13:19
Luděk Ch.
No, myslím, že krizovější situaci zažiješ s jednomotorovou Cessnou v mlze nad Vysočinou při ztrátě orientace
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 13:33
TangoVictorSierra 568 (TVS568)
Taky nejak nechapu proc zrovna na krizovku brat B747... Kdyz ti vypne motor tak jsi v prdeli u obou stroju, 747 ma navic dalsi 3 a s tema se da v pohode pristat, u B737 ti vypadne jeden motor a nemusi to byt tak v pohode...
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:07
Martin Pluhař
jenomže já s B747 moc létat neumím (prostě furt stall) a tak si na krizovky beru velký letadla. S cessnou je to o ničem. Kiksne motor a ty po chvilce spadneš pod stallem
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:18
leonell
Ehm. Přečti si tohle ať aspoň rámcově víš, o čem píšeš.
http://muj-xplane.blogspot.com/2011/08/vybrane-poruchy-tecnam.html
I když asi FS nemá tak do detailu simulované poruchy, rozhodně umí víc než výpadek motoru.
A zbytek si můžeš vhodným zásahem nasimulovat sám.
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:21
Martin Pluhař
no, jelikož se nevyznám v těch tlačítkách (vyznám se jenom SCS Tu-134 a krapet ovládám SD Yak-40) tak řešim problémy jedině přistáním. Chtěl bych se zeptat. Ve failures je jakýsi Pilot statics. To dělá co. Zapnul jsem tuhle poruchu ale nic
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:22
Martin Pluhař
v tom má FSX výhodu, ten nasymuluje snad všechno
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:23
Lejzy
Není to PiTot?
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:47
leonell
Ja píše Lejzy, jedná se o Pitot-statický systém. Jde o trubici umístěnou vně letadla, která zásobuje hned několik klíčových přístrojů.
Viz. http://www.vacc-cz.org/wiki/index.php/P%C5%99%C3%ADstroje_%28z%C3%A1kladn%C3%AD%29
Pokud dojde k poruše, typicky ucpáním či zamrznutím tak pilot ztrácí klíčové informace o letu, přístroje se chovají "divně".
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:22
Lejzy
Tak přece musíš udržovat rychlost, abys ten stall nedostal, to dá rozum.
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:23
Martin Pluhař
Právě tu rychlost udružuju. Na JFK jsem ale omylem vytáhl brzdící klapky a ty mě srazily dolů. S cessnami havárie nedělám
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:52
Luděk Ch.
Bože, hoďte už přes něj někdo deku. To snad není možné...
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 18:25
Jester
prosím co jsou brzdící klapky? asi nejsem do letectví tak zasvěcen jak ty
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 18:28
MiG-21MFN
to jsou klapky, který brzděj
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 18:32
Jester
jo ták,no skusím se podívat podívat po páce nebo tlačítku které tohle ovládá
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:49
Luděk Ch.
Já to už fakt nechápu. Se 747 lítat neumíš a proto si na krizovky bereš velká letadla??? To už přesahuje vše, co se tady kdy objevilo.
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:50
Martin Pluhař
protože je to pak jiný "zážitek"
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:54
Fishbed   
to řekni při psychotestech na ÚLZ
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 16:55
Luděk Ch.
Co to meleš za kraviny? Co je to za zážitek lítat krizovky s něčím, s čím neumíš lítat ani normálně?
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 17:13
Swordfish   
No právě o tom to přeci je.....co start to krizovkaa cessna bez motoru je naprd protože neletí.Bože matko
 

Nouze při hraní FS9...   30. 10. 2011 / 17:52
kuma   
Pokud ti kiksne motor a pak, jak píšeš, i s nebohou cessnou "spadneš pod stallem" (četl jsem nejdřív "spadneš pod stolem..." ta angločeština ti jde ještě hůř než samotná čeština) tak je nezbytně nutný - NUTNÝ - naučit se nejdřív normálně lítat ! Včetně řešení nouzových situací !!!

Cesna bez motoru je jen o trochu větší kluzák a dá se s ní celkem bravurně nouzově přistávat (zejména v simulátoru, kde jde o prd a tak si můžeš dovolit větší risk, než v reálu).

Nicméně - pokud potřebuješ superkrizi - tři motory vysadily, Pan Tau chodí po křídle s Molotovovým koktejlem v ruce a snaží se s ním trefit Bruce Willise, jak zalézá do sacáku třetího motoru u Tu-154 - tak - na rovinu - tohle ve Flight simulatoru nehledej. A radu, jak to vykouzlit, nechtěj po účstnících tohoto fóra.

Přišel jsem sem k hotovému stromu - a dost poděšen čtu, že zatím ani nerozlišuješ změnu rozhodnutí a změnu plánu za letu a vlastně nevíš, co to je nouzový stav, tedy "emergency". A desítka dalších o tom diskutuje, tu o jednom, tu o druhém, aniž by se kdo dobral k podstatě tvého prvního dotazu.

Myslím, že absolutně nejlepší by bylo (a dost lidem tady to kdysi hóódně pomohlo), kdyby se ti podařilo osobně kontaktovat někoho, kdo už FS nějakou dobu lítá - a dát si s ním výukové odpoledne u jednoho počítače. Třeba by se někdo takhle odvážný našel - a tobě by to dalo víc, než dvacet zmatečných dotazů - a sklízení reakcí na ně v tomhle fóru...

Chjo...
 

Nouze při hraní FS9...   30. 10. 2011 / 17:55
Martin Pluhař
"... tři motory vysadily, Pan Tau chodí po křídle s Molotovovým koktejlem v ruce a snaží se s ním trefit Bruce Willise, jak zalézá do sacáku třetího motoru u Tu-154 - tak..."

 

Nouze při hraní FS9...   30. 10. 2011 / 18:02
Swordfish   
To jsi z toho příspěvku opravdu pobral to nejdůležitější
 

Nouze při hraní FS9...   30. 10. 2011 / 18:03
Martin Pluhař
ne, tohle mně jenom pobavilo
 

Nouze při hraní FS9...   30. 10. 2011 / 18:31
Luděk Ch.
Haha, tak ses zasmál, ale teď už konečně zapni mozek a vzpamatuj se. To jak se tady předvádíš, to je z ostudy kabát a jestli to tady někdy najde někdo, kdo tě zná osobně, tak už se s tebou v životě nebude bavit, protože si bude myslet, že jsi utekl z psychiatrické léčebny.

P.S. pomalu si to začínám myslet taky.
 

Nouze při hraní FS9...   30. 10. 2011 / 18:36
Jester
"Myslím, že absolutně nejlepší by bylo (a dost lidem tady to kdysi hóódně pomohlo), kdyby se ti podařilo osobně kontaktovat někoho, kdo už FS nějakou dobu lítá - a dát si s ním výukové odpoledne u jednoho počítače" mám takové tušení že nikdo tak odvážný se nenajde
 

Nouze při hraní FS9...   31. 10. 2011 / 10:14
Rozšafín Ctibum   
Já se obětuju ). Kolik dáte love za to, že tady ubude těhle pitomostí?
 

Nouze při hraní FS9...   31. 10. 2011 / 10:35
Hermann   
slozime se Ti na pohreb, az ti rupne cevka ..
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 15:30
Martin Pluhař
Ještě ohledně failures. Je v FS9 nějaká složka kde jsou všechny Failures uloženy?
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 19:37
Marek07
Ty už celé zložky nechaj tak, doporučujem Format C,D a iných diskov, bez opätovnej inštalácie čo i len Windowsu, ten radšej ani nechcem vedieť v akom je stave ... tak zničené koreňové adresáre ako máš ty snáď nemá nikto Mimochodom kluci dobre sa bavím +1
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 20:46
TangoVictorSierra 568 (TVS568)
Hele Vidis, Pluhari posli nam fotku Windowsu tvojich, nemyslim jako fotku CD, pokud vubec, ale System (C) - Windows... Ja bych se vubec nedivil kdyby jsme tam videli bordel do FSky...
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 19:41
Luděk Ch.
Jak uloženy failures? Ty ses už úplně zbláznil. Failures nejsou nikde samostatně uloženy. V jaké podobě by sis představoval, že bude uložený třeba výpadek motoru??? Třeba jako obrázek nebo pytel hnoje?
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 19:45
Martin Pluhař
jako data
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 19:48
Luděk Ch.
Ale jak jako data? Co by v těch datech mělo být?
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 20:21
Karel
Co asi, failures!
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 20:25
Fishbed   
a k čemu mu to bude? jako že by si napsal do failures novou závadu již zmiňovaného pana Tau?
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 21:05
Marek07
Toto bude zase baobab
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 20:59
Algy   
Bacha Karle, píšeš pod svym původnim nickem! Dávej si na to pozor.
 

Nouzové přistání v FS9   31. 10. 2011 / 10:53
Tragédie v JRD
Ano, spojení Karel a Pluhař mě napadlo už před docela dlouhou dobou
 

Nouzové přistání v FS9   30. 10. 2011 / 21:41
Luděk Ch.
Failures co a jak?
 

Nouzové přistání v FS9   31. 10. 2011 / 07:34
leonell
Náhodou, mně v postarší Oktávii svítí teď nově kontrolky ASR a Elektronika.
Kdybych věděl, kde jsou ty poruchy uloženy, tak je normálně vysaju a je to.
Takhle abych s tím jezdil do servisu
 

Nouzové přistání v FS9   31. 10. 2011 / 08:25
Luděk Ch.
 

Nouzové přistání v FS9   31. 10. 2011 / 10:53
Tragédie v JRD
Vem VAG-COM a ty zavady vymaž... oni chvili svitit nebudou Než je to zase znova zidentifikuje .)
 

OT: autozávady   31. 10. 2011 / 11:33
leonell
To ASR už mazali dvakrát, to bude nějaká vytrvalá porucha
U té elektroniky mi řekli, že nemám jezdit a objednali mně za týden, protože všichni teď se probudili a mění kola.
Já tajně doufám, že to bude elektronický termostat, protože se auto neohřívá.
Bohužel to může být i leccos jiného a podstatně dražšího, nebo kombinace.
 

Nouzové přistání v FS9   31. 10. 2011 / 10:38
Madvlk   
Jednoduchá odpověď : kup si RADAR CONTACT 4 a FS PASSENGER a neřeš kraviny defoultu.A jestli je už máš,tak se je nauč používat.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ