No vidis... a casem zjistis ze i ten manual ala Harry Potter je jeste hodne malo. Navic jestli chces byt co nejbliz ty realite, tak hromadu veci v tom manualu stejne nenajdes. K ty realite pak jeste sou dalsi veci jako priblizovaci a startovaci procedury jednotlivejch letist, omezeni atd (to znamena hromady priblizovacich map atd), planovani letu, okuseni trosku realnejsi rizeni provozu nez to "realne" ve FS..... atd atd... pak az se ti budou doma po stole valet tuny SIDu, STARu, map letist, manualu k realny B737, stravis spoustu casu sledovanim realnejch pilotu, ctenim odbornejch blbosti a budes si rikat jak uz jsi velkej profik (sem nekam jsem dorazil - zatim jsem se jeste nezblaznil) ......... tak stejne budes od ty reality jeste poradnej kus daleko
Ale je pravda ze kdyz si let nejakou dobu naplanujes, pekne na stojance nastartujes presne podle vsech checklistu svou cold and dark 737, odletis si ty 2-3 hodinky v kokpitu, dodrzis vsechno od SIDu/STARu az po vypinuti a zapnuti znameni "pripoutejte se" ve spravnou dobu - mas pak krasnej pocit, ze si ty 3-4 hodinky byl opravdu IN a ze to bylo tak jak to ma bejt |
|