| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 24. 10. 2011 / 22:23 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 24. 10. 2011 / 23:18 | |
| ![](img/nic.gif) | WOW! To je fakt super! Naskakovala mi husina a tak abych se toho zbavil, hned jsem si šel trochu virtuálně zalítat... Ještě by to chtělo něco podobného s F-16 a v takovéto kvalitě! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 09:30 | |
| ![](img/nic.gif) | Přesně tak, taky sem hned usedl do virtuálního kokpitu ![](images/smile/08.gif)
a fascinuje mě ten zvuk "jakoby někdo vysával" ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 10:30 | |
| ![](img/nic.gif) | To on má za sebou takovej malinko silnější vysavač. S forsáží ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 08:37 | |
| ![](img/nic.gif) | Ňádhera! Jenom mě udivuje, že je tam bez rukavic, atd. A jak se hezky přidržuje ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 11:29 | |
| ![](img/nic.gif) | ad rukavice - poznámka z praxe :
důvod nošení rukavic na L-39 a následně na migách byl takový zvláštní - na L-39 se kdysi dávno někomu porouchala dost výkonná klimatizace a průduchama mu šel do kabiny horký vzduch, který nešel zastavit a foukal přímo na knipl, který se nedal holou rukou udržet a pilot se katapultoval z důvodu nemožnosti ovládat stroj. Od té doby byly rukavice nařízené, ovšem v kterém roce se tato událost stala netuším. Třeba ten imperialistický šrot na videu nemá klimu a tudíž nemusel mít rukavice ![](images/smile/08.gif)
Peace, brothers! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 11:41 | |
| ![](img/nic.gif) | Šrot? Jak se to vyjadřujete soudruh! Tyhle stroje prodělaly několik sovětskych ofenziv! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 16:27 | |
| ![](img/nic.gif) | Šrot byla spíš ta klima jinak F/A-18 klimu taky má ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 16:29 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 16:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Moje tajné nereálné přání a utopie - hornety by se mi v naší CZAF líbily nejvíc ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 18:06 | |
| ![](img/nic.gif) | Kéžby ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 19:47 | |
| ![](img/nic.gif) | No, mne by se zase v CZAF líbily F-16 od verze BLOCK 50. Když pominu subjektivní dojem že se jedná o opravdu hezké letadlo velmi ladnými tvary, vyzkoušel jsem jak F-16 od Aerosoftu a tak F-18 od Vertical Reality Simulations. Nejvíce však lítám v F-16. Nějak se nemohu zbavit dojmu že F-16 je lépe ovladatelná od minimálky až po rychlosti kolem 1 machu. Pilot se vůbec nenadře. U F-18 se musí trimovat při různých rychlostech aby se pilot takzvaně nenadřel. Netuším jestli to jde třeba nějak nastavit v počítači letounu. Musím ale uznat že na vyšších rychlostech kolem 1 Machu a výše se simuluje jakési chvění celého letounu na rozdíl od F-18 a je to nepříjemný pocit, jak když se jede v kočáru po kočičích hlavách. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 20:04 | |
| ![](img/nic.gif) | tyto imperislistické stroje podrobně neznám, ale obecně se dá říct, že eroplán který řídíš ty a ne počítač musíš při změně režimu letu - tedy rychlosti, trimovat stále. Režim okolo M=1 je značně nestabilní, takže jestli to nějaký adon simuluje je to jen dobře A F-16 řídí počítač a F-18 ještě částečně pilot i když autoplitoa má vymakaného ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 20:23 | |
| ![](img/nic.gif) | mě by se zas nejvíc líbilo mít MiG-21 ale to je stejná kokotina jako mít teď F-16 nebo 18 |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 25. 10. 2011 / 23:48 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 26. 10. 2011 / 08:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Jen pro upřesnení...volací znak není CZAf , nýbřž CEF. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 26. 10. 2011 / 10:20 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | F/A-18C display (hezky z kokpitu) 26. 10. 2011 / 08:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Video pěkný,akorát kdyby borci dali ten vnější pohled do levého horního rohu,bylo by ještě lepší. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|