Ego si tu honíš akorát ty.
Nahoře už jsem s příspěvky skončil a tady slibuju, že píšu taky naposled. Kdybys to tady pročetl, tak by ses dozvěděl, že ukázky se lítaj "plus mínus do 450 km" to není z mý hlavy - to říkají (a říkali, od nich to mám) piloti, kteří lítali ukázky na MiG-21, MiG-29. Pak to tady někdo tisíckrát zkušenější zopakuje z vlastních zkušeností a ty stejně napíšeš, že plkám nesmysly. Kdo chce, tak si to tam nak´jhoře přečte a zjistí, že to nejsem já, kdo uhýbá od předchozích tvrzení a dává nové a nové argumenty, aby se hovor posunul jinam do oblasti pro něj příznivější. A přiznám se, že právě ty mne nařkneš, že uhýbám, mi přišlo srandovní a měl jsem sílu skončit.
Totéž s tou aerodynamikou, akorát že už nejde o plodnou diskusi a já jsem už pozbyl schopnost elegantně mlčet a nechat tě, aby slovy klasika "ti proud tvé vlastní výřečnosti podrazil nohy".
Mohl bys proto prosím třeba vysvětlit, jaks to myslel, že u "malého" letadla jako je F-5 je slyšet ráz jakoby jen jeden a u "velkých" letadel jako je concorde jsou dobře slyšet dva?
Současně prosím ostatní, kteří mají podobnou nebo nějakou zkušenost (u concorda dva třesky a podobně) nebo prostě nějakou vědomost v aerodynamice vyšších rychlostí, aby jednu či druhou teorii podpořili svým názorem a argumenty. Já už nemám sílu si dál "honit ego" a končím. |
|