| | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 19:22 | |
| | Od 221. tiger squadron. Zda-li se jí ještě 3369 dočká, nevíme... |
| |
|
| | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 19:43 | |
| | celkem hezký, jen by mne zajímalo co takový nástřik stojí... Co jsem slušel sumu o slovenské digitální MiG-29 tak mi to vyrazilo dech... |
| |
|
| | | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:17 | |
| | Jenže konkrétně u těch Migů, bych se na nějakou líbivoučkou hypermoderní kamufláž vykašlal a investoval do jejich lepšího vybavení, nebo vybavení pilota...
Mimochodem, kolik že těhle digi kamufláží devetadvacítek je? |
| |
|
| | | | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:19 | |
| | dvě, jedna měla z těch fleků trikoloru, což bylo moc pěkný. nicméně se to začalo loupat, tak to předělali na klasickou digi |
| |
|
| | | | | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:31 | |
| | Tak to mi navíc příjde trochu divné načmárat jen dvě letadla moderně a asi draze, jak píše kolega Antonín od třiskáču, když nový kabát by si zasloužilo těhle Migů rozhodně víc, jak jsem viděl ... |
| |
|
| | | | | | | Návrh na dalšího tygra 14. 10. 2011 / 07:41 | |
| | Jen jestli jich víc nedostane v průběhu generálek, tak jak se tomu děje u jejich Mi... |
| |
|
| | | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:18 | |
| | tak airbrush na kapotu auta stojí do 10.000Kč, tak kolik by mohla stát taková 11-ti tunová baletka,....
Ale vím kolik stálo DGL, které odstartovalo éru výročních letadel,... |
| |
|
| | | | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:50 | |
| | A nedělalo by se to spíš už folií..? |
| |
|
| | | | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:52 | |
| | | |
|
| | | | Návrh na dalšího tygra 14. 10. 2011 / 07:43 | |
| | kolik to stálo, jestli to není tajné |
| |
|
| | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 19:50 | |
| | | |
|
| | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:36 | |
| | | |
|
| | | Návrh na dalšího tygra 13. 10. 2011 / 20:57 | |
| | no....já pujdu asi proti proudu...mě se to třeba nelíbí...dalo by se vymyslet spousty lepších návrhu...tohle mi příjde takový dost nevkusný.
Co se týče polepů tak to dost dobře vysvětlil Martin Král, tuším na modelforu, a to tak, že výhodou polepů je to, že to není tak finančně náročný (např. polepy na Gripeny jdou z kapes příslušníků letky) a mohou se každý rok měnit, což je fajn že se můžu každym rokem těšit na něco novýho. Loni byla u 211.tl vyhlášená i soutěž pro fanoušky o nejlepší návrh |
| |
|
|