FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Opat graficky problem... Jeden příspěvek | Celý strom
Opat graficky problem...   22. 1. 2005 / 16:43
skyone   
Zdravim,
nakolko som presiel vsetky prispevky tohto fora ohladom grafickych problemov, obraciam sa na Vas s prosbou o riesenie.
V prvom rade moja zostava: P4 2.0GHz, 512RAM, ATI Radeon 9800, WinXP Pro SP2, Omega drivers2.5.97, FS9, PMDG, pouzivam rozlisenie 1280x1024 LCD display.
Jedna sa o "vlnenie" rovnych ciar (hlavne cervena a modra ciara pozdlz celeho lietadla (vid. screenshoty), ale aj obrysy okien, dveri...), cisla Tail number ci napisu Bratislava na v scenerii LZIB2004.
Problem sa mi nepodarilo odstranit ani vsemoznym nastavovanim AA, AF, MIP, atd atd, prakticky som skusil vsetko dostupne.
Prikladam par screenshotov:
http://www.sat-tv.wz.cz/fsscr028.jpg
http://www.sat-tv.wz.cz/fsscr008.jpg
http://www.sat-tv.wz.cz/fsscr029.jpg
http://www.sat-tv.wz.cz/fsscr004.jpg
Z obrazkov je zrejme, ze vlnenie sa straca vacsim priblizenim, naopak v dialke je vyrazne.
Dalo by sa povedat, ze vsetko toto sposobuje MIP (odporucana hodnota 4 neriesi problem, tato odstrani poblikavanie textur v dialke) ci AA (ktory ma standardne nastaveny na hodnotu 4x).
Preto sa nazdavam, ze opisany problem je proste sucastou FS9 a nieje mozne riesenie.
Chcem sa spytat Vas ostanych, mate podobne vlniace sa ciary/textury na lietadle aj pri nastaveni AA, AF, MIP 4?
Za akekolvek poznamky k veci velmi pekne dakujem.
Letu zdar.
 

Re: Opat graficky problem...   22. 1. 2005 / 17:25
OK-Milda (BHA410)   
Rozhodně si nemyslím, že za to můře FS. Dle mého názoru je to nefunkční AA. Já to dělám tak, že v FS je vypnutý a nutím ho z ovladačů grafiky. (Pravda je že mám GF FX5950XT).
 

Re: Re: Opat graficky problem...   22. 1. 2005 / 17:39
skyone   
Ano, rovnako ho nutim aj ja v FS off, zapnuty priamo v nastaveni grafiky, zial bez zelaneho vysledku... :-/
 

Re: Re: Re: Opat graficky problem...   22. 1. 2005 / 17:41
OK-Milda (BHA410)   
Tak už mě napadá jen změnit ovladače.
 

Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 18:15
Luděk Ch.
A jak by sis představoval šikmou čáru? Obrazovka je rozdělena na řádky a sloupce. A logicky, pokud čára jde mírně šikmo, vůči tomu rastru, tak se nutně musí zobrazit víceméně zubatě. Mírně to potlačuje AA, ale nejde to stoprocentně. Takže to není chyba FS ani AA, to je prostě dáno zobrazením šikmé čáry přes vodorovné řádky a nic s tím neuděláš.
 

Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 18:21
Totti10
No to jiste, ale podle tech screenu je ta cara opravdu HODNE rozpixelovana, takhle rozhodne nevypada antialiasovana cara Kvalitni antialiasing ti tu caru udela opravdu sikmou a hladkou, ze to pouhym okem skoro ani nepoznas.
 

Re: Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 18:30
Luděk Ch.
Schválně se podívej na ten poslední screen, kde zubatá není téměř vůbec, proti prvnímu, kde je zubatá dost. A to proto, že je vůči rastru šikmá opravdu hodně. Čím méně je šikmá, tím víc bude zubatá a naopak čím je čára tlustější, tím méně je na ní zubatost vidět. Ale žádný AA zubatost neodstraní úplně. To prostě nejde, kvůli tomu rastru.
 

Re: Re: Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 18:45
skyone   
Ano, suhlasim s tymto nazorom.
Hmm, takze to nie je riesitelne...oki aspon to mozem pustit z hlavy, diky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 19:47
Pips   
Zkus jeste porovnat rozdil mezi normalnimi catalysty a temi omegami.Jak uz jsem tu jednou psal, ty omegy byvaji hodne natweakovany vetsinou na uplne jine hry, nez zrovna FS.Aby nekde vykon ziskali, nekde musi neco ubrat a dost mozna, ze se to u tebe vic projevuje tema zubama na vetsi vzdalenost pohledu.nerikam, ze to tak musi stopro byt, ale urcite bych to zkusil.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 19:59
Tragédie v JRD
Jej.. ted to bylo uhozeno na hlavicku .. jestli pouzivas omegy, tak je zrus, a zkus original ovladace od aitny.... omegy muzou delat nekdy problemy .. a nekde jinde je zase resit... a o chybu (at uz ve FS nebo nekde jinde) se bude jednat, pokud to samy bude i zapouziti catalystu .)
 

Re: Re: Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 20:10
OK-Milda (BHA410)   
Já si zase myslím, že AA funguje určitě i líp. Přikládám výřez se zapnutým AA 6x
img_forumn/r42447_1.jpg (500x320)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 20:24
Pips   
No abych pravdu rekl, tak si nejsem v tuhle chvili uplne jistej... kdyztak me opravte...ale zil jsem zatim v domneni, ze s carou nakreslenou na texture jakakoliv hodnota AA nema moc do cineni.Netyka se to nahodou jenom renderu 3D sceny ? vyhlazeni hran modelu a tak ? ten model je pak potazen texturou a ty textury zaostruji filtry jako Anisotropni, bilinearni a trilinearni ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opat graficky problem... - žádný problém, ale vlastnost.   22. 1. 2005 / 22:18
OK-Milda (BHA410)   
To fakt asi jo - nevím jak přesně funuuje AA, ale asi jsemm to opravdu nedomyslel. Má reakce se ale spíš týkala poznámky, že zubatost šikmé čáry žádnej AA zcela neodstraní. Lidské oko se nechá snadno ošidit a na tom principu pak ze šikmých "zubtých" čar dokáže AA s vyším stupněm udělat čáru rovnou jako struna jen možná zdánlivě malinko rozostřenou.
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ