|  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 30. 9. 2011 / 19:41 | |
|  | Dnes v odpoledních hodinách se náš Lowmick přehoupnul přes nálet 1000h a protože ten kluk je strašně skromnej, tak vás o tom informuju já 
Takže Ti veřejně gratuluju a přeju jen to nejlepší do další tisícovky zejtra to zapijem  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 30. 9. 2011 / 19:43 | |
|  | Gratuluju Lowmicku, obdivuhodný výkon poctivé ruční práce, tohle se fakt cení.
Hodně štěstí do dalších tisícovek 
Fly safe |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 30. 9. 2011 / 19:45 | |
|  | Ty kluku jeden, že ty ses mu hrabal v deníčku?? |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 30. 9. 2011 / 19:56 | |
|  | Super!!!Gratulace!!! |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 30. 9. 2011 / 20:06 | |
|  | congrats sir!! Ja si rikal, ze uz to proste nejak musi prijit, kdyz mi tu skoro den co den hucis nad hlavou  ...a kdy ze do tech litanejch typu pribude i konecne ten jet ?  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 30. 9. 2011 / 20:49 | |
|  | heh, dík tak zítra nakrmíme játra  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 30. 9. 2011 / 22:08 | |
|  | Gratuluju pane. A játra šetři, ještě nejsi u konce s lítáním. Safe landings.  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 1. 10. 2011 / 01:15 | |
|  | Blahopřeju a tiše závidím!  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 1. 10. 2011 / 08:26 | |
|  | Gratulace!
Jestli si udržím dosavadní roční průměrný nálet, tak této mety dosáhnu ve věku 134 let. To teprv bude oslava! 
 |
| |
|
 |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 1. 10. 2011 / 10:15 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 1. 10. 2011 / 10:21 | |
|  | Taky máš život takhle rozplánovanej? Já zase spočítal, že si na Spitfire ušetřím za 325 let. Mezitím po 150 letech bude dovolená v Jugoslávii |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 1. 10. 2011 / 12:50 | |
|  | Počkej, Jugoslávie bude zase dohromady?  |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 2. 10. 2011 / 11:28 | |
|  | Beres to moc pesimisticky... vymen dovolenku v Jugosce za vylet na Lipno. Sem tam nejaky prescas v Boeingu a verim tomu, ze za 250 let si budes moct rikat "joooo, rozhodnuti vykaslat se na Jugosku stalo za to"  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 2. 10. 2011 / 13:24 | |
|  | Ovsem ta devcata od Coyotaka vetsinou stoji za to...  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 1. 10. 2011 / 22:57 | |
|  | Salut maestro!  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 2. 10. 2011 / 11:07 | |
|  | Gratuluju pane.. Tže jsi vozil Finistem padáčkáře celej den ty? Někdy se stav na pokec.. |
| |
|
 |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 2. 10. 2011 / 11:25 | |
|  | Jo no, vcera se nejak rozpumprlikovali 
Dyt prosimte furt nemas cas, bud se tam hrabes v letadlech nebo v holkach...  |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 2. 10. 2011 / 12:11 | |
|  | Tsss, není pravda.. Na hrabání v letadlech se jen koukám a o žádných holkách nevím.. Teda, snad jen ty, co tam měl Coyoťák.. |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 18:36 | |
|  | Jak je to vůbec teď s tím finistem? Od jedné slečny padáčkářky se mi doneslo že si v Hradci šňupnul hlínu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 18:47 | |
|  | a co šňupuje slečna padáčkářka? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 18:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 19:20 | |
|  | btw. co znamená šňupnul hlínu? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 20:19 | |
|  | kontakt přinejmenším jednoho konce listu vrtule s matičkou zemí. Příadně více... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 21:18 | |
|  | Tak to se nestalo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 21:51 | |
|  | vice...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 22:02 | |
|  | Je to velice smutne, ale je to tak... bohuzel to "snupnuti hliny" bylo pomerne silne... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 22:58 | |
|  | kecáš, fish řikal, že ne  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 23:14 | |
|  | Fish toho nakeca  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 23:24 | |
|  | Vypadá to, že Fish tu teď bude vystupovat jako Little Big Man ve funkci zvěda generála Custera... Nejdřív A380, teď ten Finist... je na něj už celkem spoleh!
 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 6. 10. 2011 / 06:53 | |
|  | No ledaze by se to stalo v nedely ja mam posledni dobou fakt blbej odhad  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 6. 10. 2011 / 07:19 | |
|  | No já ho viděl myslím v úterý a moc letuschopně to nevypadalo.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 6. 10. 2011 / 12:34 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 6. 10. 2011 / 13:54 | |
|  | OT: Pan Kučera nemá co jiného na práci než se tu prohánět po aeroportu? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 6. 10. 2011 / 21:35 | |
|  | musim mit prehled  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 6. 10. 2011 / 22:45 | |
|  | Tyve zase v "nedelY". Jsem myslel ze jsi jeste v mikrospanku kdyz jsi mi to psal rano do sms A ted to ctu jeste na peraku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 6. 10. 2011 / 23:53 | |
|  | Joo ty nedele musej bejt u vas fakt dost tvrdý |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 7. 10. 2011 / 09:40 | |
|  | No pro Fishe jo, kdyz ho v sobotu vecer v hospode uz i holky fackujou za jeho odborne odhady  |
| |
|
 |  |  | OT: Lowmick se dostal přes 1000h 5. 10. 2011 / 18:20 | |
|  | Petr,
... aj piloti zo Slovenska sa pripájajú ku gratulácii ... ! ... |
| |
|
|