FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 28. 12. 2024, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
W3A Sokol do FS Jeden příspěvek | Celý strom
W3A Sokol do FS   5. 10. 2011 / 14:40
tonde   
pracuje se na sokolu do FSX, ale vzhledem k vytíženosti všech zúčastněných to bude nejdřív po žních... A jelikož letos už žně byly, tak to vidím na další...
Já jen shrnu pro ty, co netuší jak model do FS či FSX vzniká (a asi i pro tazatele, který má 4 příspěvky, takže asi moc netuší jak a co běží ):
- udělat 3D model v gmaxu je cca 10 - 15 % práce celého modelu a je to ta nejvíc zábavná část, kdy "to roste před očima" a píšou se veselé dotazy zde na fórum, dávají se krásné screeny nového stroje, které ostatní rozjásaně komentují a autor si poprvé a naposledy v životě užije svých 15 sekund slávy
- 20% je mapování a kreslení textur, což je taky celkem zábavné, ale hodně zdlouhavé a pracné ještě víc, než holý 3D model. Usadit textury aby přesně navazovaly stojí dost nervů a občas se ukáže "něco", co se ukázat nemělo a musí se udělat zásah v původním 3D modelu.
- dalších 50% je asi největší opruz a to je letová dynamika a animace a kdo to nezkoušel tak je zbytečné to psát... Navíc v okamžiku, kdy model poprvé ve FS vzlétne s jakoustakous dynamikou a létá a ještě ani nezavírá podvozek a nemá animace, tak v tom stavu většinou na disku i skončí a půl roku se na něj nešáhne a věnuje se jiným, rozumnějším věcem, jako je alkohol, ženy, banda ožralých kamarádů atd...
- posledních 10% je vyházet ze složky nepotřebné soubory, opravit ve finálním modelu cesty k texturám, napsat inteligentní read me, všechno sbalit, někomu poslat aby to rozbalil a vyzkoušel, opravit následné chyby a pak to pověsit na net.
.... a po roce a něco usilovné práce čekat na tři pochvaly a 20 zjebání, že to nejde nahodit, že to stojí za hovno, že to na prd lítá a že dynamika kterou udělal nějaký mamlas je lepší, protože tu mašinu viděl jednou lítat na leteckým dnu a ta dynamika, kterou odlaďovali na FS modelu dva real piloti tý mašiny je na hovno, protože atd...
Takže udělat dobrý model do FS jsou stovky hodin práce a určitě to není pro ženaté muže Např. moje Su-7U několik měsíců po prvních pár letech spinká na disku i s rozdělaným klikacím VC zadní kabinya jak to tak po sobě čtu, tak ještě dlouho spát bude.... A takových nedokončených projektů by se na discích zdejších členů našlo stovky a kdyby se dokončily, tak by to byly věci že by jeden z toho umřel Jenže na to není čas...
Peace, brothers, jdu svěsit motor z mašiny a za chvíli se letíme podívat na naši možná budoucí soukromou Perácko-Bačkorskou Sluku
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ