| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 22:18 | |
| ![](img/nic.gif) | Nerad vam to rikam ale Lufthansa to zrusila. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 22:21 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 22:21 | |
| ![](img/nic.gif) | a kde ses to jako dočet... |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 22:23 | |
| ![](img/nic.gif) | Apríl v Říjnu??? ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 22:24 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak tak. Poletí do Ostravy. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 22:24 | |
| ![](img/nic.gif) | To jsi se docetl na airways.cz, ne? Jeden vtipálek tam s tím poněkud... kalil vodu. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 22:25 | |
| ![](img/nic.gif) | (oprava... forum planes.. uz v tech forech mam taky gulas ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 23:22 | |
| ![](img/nic.gif) | Si teda pockejte kdyz neverite |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 23:30 | |
| ![](img/nic.gif) | já furt čekám informaci ze spolehlivého zdroje, kde se dozvím i důvod, jinak nemám zatím důvod pochybovat. Jen tak plácnout že nepřiletí, muže kde kdo. Bejvá tu zvykem dávat odkazy kde je to psáno. Si se zase vožral a kecáš z hladu,viiiid.![](images/smile/08.gif) ![](images/smile/08.gif) ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 23:34 | |
| ![](img/nic.gif) | To by sedělo Píše z mobilu ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 1. 10. 2011 / 23:42 | |
| ![](img/nic.gif) | Jj a špakulujou, jak tu vyvolat poplašnou zprávu aby měli zábavu.![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 03:17 | |
| ![](img/nic.gif) | Hele, pokud to máš z důvěryhodného zdroje, tak ho uveď. Zřejmě ale někomu skočils na pokus o vtip.
P.S. mi je to jedno, neb se tam nechystám, ale rád nemám takové plácání do vody bez alespoň nějakého vysvětlení. Je to vůči ostatním poněkud arogantní. Takže doufám, že se ukáže, žes někomu naletěl. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 07:09 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 07:59 | |
| ![](img/nic.gif) | No jo, fishbed asi včeral chlastal a to byl od něj jen nějaký poslední výkřik do tmy před upadnutím do bezvědomí ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 11:41 | |
| ![](img/nic.gif) | poslední výkřik byl někam jinam to mi věř ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 17:59 | |
| ![](img/nic.gif) | To znám ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 08:58 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Po radiu hlásí že letí![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:05 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:08 | |
| ![](img/nic.gif) | Poslouchám, že dělají průlet. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Nelžete, fishbed jasně dokázal, že je to zrušené! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:39 | |
| ![](img/nic.gif) | Aha pravda tak to se omlouvám je to DC-8 od Lufthansy po přetlakové zkoušce těsnosti trupu. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:42 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak to tě omlouvá, že ses přehlídnul ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:50 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 16:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Ještě že to tu Fishbed napsal, aspoň sem se tam nehnal zbytečně.![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 09:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Ty jsi vcera chlastal nebo co???!!! ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 17:49 | |
| ![](img/nic.gif) | No nevim, kdo říkál, že si půjdou prolít játra a nevím, kdo nalítal 1000 hodin a nevím, kdo slaví výročí svých 18-ctin... Coo hoši?? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 17:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Máme v přátelích špiona lowmicku ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 19:13 | |
| ![](img/nic.gif) | A k..va! |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 11:11 | |
| ![](img/nic.gif) | Kdy má mít odlet? díky za info |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 11:44 | |
| ![](img/nic.gif) | 11-25 LOC. ale flightradar ho jeste nevidi, tak asi porad nic. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 11:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak ne. Odletěl "načas" v 11-22. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 12:02 | |
| ![](img/nic.gif) | škoda..víš jakým směrem? Taky na to čumím a stále nic. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 12:14 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 12:16 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 12:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Flightradar ho zobrazuje tak nejak nahodne ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 12:23 | |
| ![](img/nic.gif) | Flightradar pěkně kecá,když ho ukazoval u Horoměřic tak dávno seděl na zemi![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 21:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Myslím, že data flightradaru (a podobných) jsou úmyslně o pár minut oproti reálu zpožděná, ne? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 21:19 | |
| ![](img/nic.gif) | Neřekl bych... nad nama lítají přesně! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 00:10 | |
| ![](img/nic.gif) | To aj možná jo , ale on s tim Ačkem měl při odletu nějaký problem. Jak kdyby ten ADSB krám na áčku byl vyplej, nebo měl krámy. mě ho poprvý zobrazil někde nad vysočinou, aby vzápětí zase zmizel. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 08:07 | |
| ![](img/nic.gif) | On vůbec ten flightradar včera kravil celej den. Hledal jsem ještě nějaký jiný lety a vše co letělo směrem do Afriky se jakoby otáčelo na středozemním mořem a letělo zpátky. :I |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 11:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Ach ty Pardubice to je samej vtípek |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 13:05 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 17:21 | |
| ![](img/nic.gif) | Mel bych otázku. A380 dosedl na runway a hned se zase zvedl a šel na přistání znovu. To bylo v rámci předváděčky a nebo se prostě něco nepovedlo a tak museli opakovat přistání? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 17:26 | |
| ![](img/nic.gif) | co si tak zkusit najít význam slova "Low Pass". |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 17:34 | |
| ![](img/nic.gif) | Proč by si měl googlovat význam slova "Low Pass" když popsal Touch and go??? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 18:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Chytrému napověz a hloupého trkni. Ty si asi ještě nevystřízlivěl vid.![](images/smile/08.gif) ![](images/smile/08.gif) Tak to asi nebyl Touch and go a když to nebyl Touch and go, tak to bylo asi podle tebe co?? Nezapomeň, že Pluhař, má voči z kašparovi krávy a vidí ledacos. Moje oči, vidí ještě dobře vole. ![](images/smile/08.gif) ![](images/smile/08.gif) Tím co jsem mu napsal, jsem naznačoval, že to nebyl Touch and go ale.... no a že zrovna tobě to nedocvakne, to mě hoooodně překvapilo. Přijd vystřízlivět na event, já ti to vysvětlííííím. ![](images/smile/08.gif) ![](images/smile/08.gif) ![](images/smile/08.gif) ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 19:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Já sem čistej jak slovo boží když psal že se dotknul země tak jsem z toho usoudil že měl podvozek a low pass s podvozkem prostě není low pass. Definice Low Passu: když donutíš lidi jít do dřepu pak se jedná o low pass ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 22:27 | |
| ![](img/nic.gif) | A na toto jsi přišel jak? "low pass s podvozkem prostě není low pass". Když vytáhnu podvozek a poletím těstě nad drahou, tak to bude letmé přistání, jo? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 22:35 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 22:46 | |
| ![](img/nic.gif) | Poslechni si to pořádně. Vůbec nevím, proč to měl provést, aby prováděl low approach. Pilotní postupy neznám, ale ke kontaktu se zemí u tohoto postupu nemá dojít. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 22:58 | |
| ![](img/nic.gif) | Protože ho řídící požádala aby tu mašinku trochu předved než přistane,že tam čeká spousta hladových očí![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 22:59 | |
| ![](img/nic.gif) | No jo - když jsem to viděl, tak si začínám vyčítat, že jsem tam nebyl také... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 23:00 | |
| ![](img/nic.gif) | Já si to nevyčítám já jsem jen nasr..nej že jsem byl v práci:-/ |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 23:21 | |
| ![](img/nic.gif) | Já jsem úplně blbej Při prvním přiblížení jim věžnice říkala, že tam na ně čeká mnoho lidí, tak jestli by bylo možné provést low pass, nebo touch and go no a oni řekli low approach. Tedy nízké přiblížení. Trochu se předvedli před lidmi a šli vektorováním na přistání. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 23:52 | |
| ![](img/nic.gif) | já sem ale neřekl že má dojít ke kontaktu kol se zemí já sem jen vyslovil svůj názor že low pass s vytaženym podvozkem nepovažuji za low pass low pass dopravního letadla je pro mě toto http://www.youtube.com/watch?v=RgusXzo6omU |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 00:09 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 00:56 | |
| ![](img/nic.gif) | Nižší spotřeba a vyšší riziko, že v případě problémů/lidské blbosti odrovnají celou mašinu... ![](images/smile/01.gif)
Pokud se nepletu, tak svého času za podobnou věc letěl resp. doletěl (jak je ta čeština krásná ) vrchní velitel výcviku Cathay Pacific... Taky určitý rozdíl... ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 01:02 | |
| ![](img/nic.gif) | Nemyslím jaky rozdíl je mezi tím, když to zaletí tak , či onak, ale jakýje v tom rozdíl z pohledu názvosloví. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 01:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Nejak nechapu z tehle vasi diskuze rozdil mezi cim. Low pass a? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 02:08 | |
| ![](img/nic.gif) | No, já ho taky nechápu Proto se ptám Zazněla tu myšlenka, že low pass není low pass, když máš vyusunátý podvozek ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 05:04 | |
| ![](img/nic.gif) | Jo, ja myslel ze tam jeste michate ten low approach. Podle mne mimo jine jeden z duvodu, proc se vetsinou vysouva podvozek je to, aby se nemusely vypinat ruzny GPWS warningy aby to na ne celou dobu nervalo ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 08:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Pakliže tuto myšlenku rozvinu, znamená to tedy, že éro s pevným podvozkem není schopné udělat low pass? (co si my chudáci slukaři počeneme ... ) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 13:25 | |
| ![](img/nic.gif) | Při dobrém protivětru můžeme nad dráhou viset. S podvozkem i bez! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 17:12 | |
| ![](img/nic.gif) | Z toho plyne, že nemáš pořádné letadlo, tím pádem nemůžeš dělat bordel typu low pass )) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 17:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Jak Tě tak dnes sleduju Ivošu,
Už si se dnes nabaštil přemoudřele kaše.
Bohatě využíváš virtuálního prostředí, v realu
by Tě už asi někdo trefil na mezi blinkry... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 17:34 | |
| ![](img/nic.gif) | Jsi DRZÝ!!! Za trest ušiješ dva nové potahy na Sluku, budou modré s bílým ptáčky a na směrovce nápis: "Praha jest mého srdce vlast!" |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 17:43 | |
| ![](img/nic.gif) | A sežene Rotax 447, nebo radši dva, ať máme jeden do rezervy. A za trest ho přivážeme na křídlo a uděláme s ním dva, tři okruhy ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 18:05 | |
| ![](img/nic.gif) | S tím Rotaxem a potahem na vás kašlu, ale s tím křídlem to beru ale potřebuju volné ruce, ať můžu fotit ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 19:01 | |
| ![](img/nic.gif) | Slyšel jsem Ivošu, že ve Sluce si "pilot" nesmí a ni pčíknout, jinak následnem zpětného rázu hrozí okamžitě stall. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 19:41 | |
| ![](img/nic.gif) | Takže na tom kyssna zas tak špatně není? Nu, potěšil jste mě Marečku! ) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 20:36 | |
| ![](img/nic.gif) | Další drzej, ty potahy a Rotaxy brzy nebude kam dávat Náhodou, v pátek jsem kejchnul dvakrát a nic se nestalo ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 21:08 | |
| ![](img/nic.gif) | To jsou hnusné, opakuji velmi hnusné pomluvy. Důkazem jest přiložený odkaz.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/69/LK-2_Sluka_OK-AUE_25.jpg
V této verzi se může pčíkat až do alelůja. Při záletu bylo 10x pčíknuto a i na minimální rychlosti nebyly zaznamenány žádné negativní letové odchylky. Pouze bylo doporučeno vyztužení lemů a zvětšení počtu šroubů makrolonového překrytu. V původní verzi se díky skokovému nárůstu tlaku po pčíknutí objevily vlasové trhliny makrolonu u čtyřech ze 36 šroubů.
pozn. výrobce : je podezření, že test neprobíhal dle zadání, CVR zaznamenal u 6. a 8. pčiknutí zkušebního pilota zvláštní zvuk a enormní zvýšení tlaku, což napovídalo, že přetlak v okamžiku pčíknutí byl dán součinem přetlaku pčíku a prdu, což nebylo v zadání. (Chůze zkušebního pilota po přistání tuto domněnku potvrzovala)
Výrobce dodává, že i kdyby v tomto okamžiku došlo k destrukci překrytu nezpůsobilo by to pokles rychlosti pod pádovou, protože tlak prdu a pčíku se vektorově odečtou.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 21:51 | |
| ![](img/nic.gif) | No počkej, ale s CVR jste přeročili MTOW, ne? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 22:02 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 22:10 | |
| ![](img/nic.gif) | A tenhle CVR si přidělá "pilot" na koleno nebo ruku? Nebo kde je umístěn? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 4. 10. 2011 / 08:11 | |
| ![](img/nic.gif) | Zástavba CVR je celkem jednoduchá:
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 22:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Ten háček pod směrovkou je na pověšení do skříně? ![](images/smile/01.gif)
Já jsem si myslel, že Sluka má i motor ale podle toho obrázku.....no nevim, vypadá to jako výrobek firmy Gašparin ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 4. 10. 2011 / 08:27 | |
| ![](img/nic.gif) | No, je videt ze nemas zaklady mechaniky.
Sluka totiz pri pridani plynu zrychli takovym zpusobem, ze pokud to necekas, skubne to s Tebou tak, ze prudce pritahnes, na coz Sluka, vyhlasena naprosto nesmyslnym prebytkem vykonu (znali tvrdi, ze i prazdna 757 je proti tomu prd) reaguje okamzite a proto hrozi, ze by si mohl poskodit SOP. Proto je tam ta ostruha.
Neoverene zpravy dokonce mluvi o tom, ze to je puvodne hak pro zachytavani na palubu letadlove lodi, ktery byl zdeformovan pri startu (s vyse zminenym efektem priitazeni) provedenem neskutecne laicky jistym lt. Pete "Maverick" Mitchellem.
Konstrukter a vyrobce Sluky naprosto znechuceni timto diletantstvim se rozhodli v dalsich zkouskach nepokracovat aby tak neohrozili svoji jedinecnou konstrukci a prototyp prevezli zpet do vlasti. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 4. 10. 2011 / 13:39 | |
| ![](img/nic.gif) | a co kdyby pilto trpěl chronickým kýchaním pak by to byl docela slušný stall ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 21:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Jestli budeš schopen fotit jsa přišit za koule a uši k potahu křídla Sluky letící smrtící rychlostí osmdesáti kilometrů za hodinu, tak seš u mě frajer! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 21:49 | |
| ![](img/nic.gif) | o koulích a uších řeč nebyla ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 18:07 | |
| ![](img/nic.gif) | zas tak drzý nééé... však kyssna na tom není o nic líp )) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen low pass vs low app 3. 10. 2011 / 14:58 | |
| ![](img/nic.gif) | V práci som počul od jedného approachnika toto vysvetlenie. Lukáš Spanilý, keď tak doplní alebo opraví.
low approach - to, čo bolo na videu. Podstatné je, že je vykonávané nad dráhou.
low pass - môže byť vykonaný aj mimo dráhy. Slúži napríklad k vizuálnej kontrole vysunutia podvozku, úniku prevádzkových kvapalín atď.
Ono to bude aj v nejakom predpise, no som lenivý to hľadať. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen low pass vs low app 19. 10. 2011 / 14:58 | |
| ![](img/nic.gif) | už jsem to taky na YT opravil, jsem do tý doby netušil jaký je mezitím rozdíl ale vysvětlil to jeden z řlp v diskuzi pod videem na planes. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | A380 - Low Pass 3. 10. 2011 / 16:51 | |
| ![](img/nic.gif) | Promiňte, ale o čem že to tu diskutujete ???
Low Pass je jak s podvozkem tak bez, prostě je to "nízký průlet".
Z důvodů bezpečnosti se obvykle provádí dvojím způsobem - buď "v přistávací konfiguraci (to je něco jako "go around" na zkoušku - tedy s podvozkem, klapkami jako na přistání, normální sestup po glajdě, jen podrobnání výš - právě o předpokládanou výšku letu - pak postupné zavírání klapek do vzletové konfigurace, současně rozběh motorů do otáček - a po dosažení dostatené rychlosti pro stoupání - stupat, zavírat podvozek, zavírat klapky - jako normání vzlet.
Anebo se provádí "na rychlosti" - tedy v letové konfiguraci - zavřený podvozek, zavřené klapky - celý manévr s přebytkem rychlosti pro řešení nezvyklé situace, kdyby v blízkosti nastala.
Manévr jde sanozřejmě dělat s každým letadlem - a na leteckých dnech už byl k vidění miliónkrát, jen vyjímám typické představitele: MiG-29, Jas-39 Gripen, ATR.72 ( )atd. atd
Tak jak tedy? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | A380 - Low Pass 3. 10. 2011 / 17:04 | |
| ![](img/nic.gif) | já se tu raději nepřu. Vím, že jsem měl pravdu, podepřenou i tím, že ještě na vlastní oči vidím dobře. Ikdyž v tomto případě je to lehce sporné, stále se jedná o "low pass". Tímto také děkuji za podporu, dochtore.![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 16:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Jo a k tý komunikaci - kapitán dispečerce nejdřív tak úplně nerozuměl, proto když chtěla "tačendgou anebo ta něco" - tak se ptal, jestli myslí "Low approach" - ale pak mu zjevně došlo - a domluvili se na tom průletu - tedy oapkovat okru, pro jistotu s vektorováním, než vizuálně. Aspoň tak jsem tomu teda porozumel já... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 16:54 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 17:06 | |
| ![](img/nic.gif) | a za tu dispečerku by ses měl omluvit taky ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 18:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Nechápu proč. Asi neumím třinecky nebo co...
Leda že by ten, co s tím kapčou LH komunikuje ve 20. sekundě (o low passu) byl fakt chlap, ale to by asi nebyl moc chlap, nic ve zlém...
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 19:43 | |
| ![](img/nic.gif) | já myslel, že je to všeobecně známo, že ATC nemají rádi (někteří jsou na to jako psi) označení "dispečer", protože oni jsou "řídící letového provozu".
Dispečer pochází z ruského výrazu pro řídícího a označuje se tím u nás "AFISák", takže jsi de facto paní na TWR urazil snížením hodnosti na AFISačku ))
Ale tak jak vidím, tak to zas tak známo není, marné ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 19:54 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 20:01 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 20:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Konečně v tom mám jasno Ty dnes opravdu máš kolednickou. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 21:56 | |
| ![](img/nic.gif) | já už dneska fakt ničemu nerozumím |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 21:57 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 21:58 | |
| ![](img/nic.gif) | No ty aby ses nevyjádřil ![](images/smile/04.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 3. 10. 2011 / 23:14 | |
| ![](img/nic.gif) | Já už mám svůj věk - a když jsem se začal motak kolem letectví, "letový dispečer" nebyla žádná nadávka. Dnes je doba, kdy vysokoškolské studium je záměrně zatajováno (asi aby se náhodou někdo nevyvyšoval nad mocné NEPmany, kteří si ještě nestihli titul zaplatit v Plzni) a nad takovým detailem, jako že jsem v běžné diskusi použil výraz "dispečerka" místo "řídící letového provozu" se může pozastavovat jen zoufalec.
No - a komplexy dispečerů se mne nedotýkají.
A ty, když už chceš někoho oravovat, bys mohl vědět, že "AFIS officer" není žádný dispečer - říkat afisákovi "dispečer je ještě víc blbě, než říkat "dispečerka" "ženě s kvalifikací a ve funkci ŘLP" |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 18:41 | |
| ![](img/nic.gif) | Nečti tolik lidovky. Nedosedl. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 19:16 | |
| ![](img/nic.gif) | poprvý nedosed, podruhý jo |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 19:17 | |
| ![](img/nic.gif) | No to je logicky, kdyz přistával, ne? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prilet A380 zrusen 2. 10. 2011 / 20:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Poprvý se netrefil na dráhu po druhý jo a teď se jdu podívat co to udělá na Novinkách![](images/smile/08.gif) |
| |
|
|