FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Letove vlastnosti B737 vs ATR Jeden příspěvek | Celý strom
Letove vlastnosti B737 vs ATR   20. 1. 2005 / 22:11
skyfly
Keď porovnavam PMDG a F1 ATR tak nejak stale nemožem prisť ATRke na chuť - na moj vkus strašne rychlo a bez varovania vytraca rychlosť pri finale na FF, buď sa stane, že som dlhy, alebo sa mi ohlasi zrazu stall., samozrejme, že sa to da zvladnuť ak človek dava pozor , ale ide mi o to, že s B737PMDG som podobny problem nemal, ten sa chova v tomto smere tak nejak "predvidatelnejšie"..Myslite, že je to takto aj u realnych lietadiel 737 a ATR ?
 

Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   20. 1. 2005 / 22:38
Cesmina
ATRka prostě nemá tempomat , tam musíš tu rychlost držet ručně , ale je to o zvyk , já už s tím nemám problémy. Zatím spíš se silněším větrem, podstatně víc jí to snáší
 

Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   20. 1. 2005 / 23:34
Tommy   
Podle mého názoru je to tim že ATRka je vrtulák a když vrtule netáhne tak brzdí. Alespoň to beru podle modelů.
 

Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   20. 1. 2005 / 23:36
milan
aho hovoris.. porovnavate turboprop s lopatami voci tryskacu...
atrko bude decelerovat urcite rychlejsie, ako bulik, lebo ho brzdia vrtule, ktore maju bohovsky odpor...
 

Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 00:31
Jaakov   
no podle me to je vrtulema a hlavne ze ATRko ma o dost mensi plosny zatizeni kridla...to znamena se se richlejch vytraci rychlost pri manevrovani...a vespojeni s tema vrtulema...kdyz uberes power na min, tak s plnejma klapkama to stoji za chvili, kdezto bulik ma vetsi setrvacnost...ale myslim, ze to je logicky a celkem realne udelany u obou addonu....proste kdyz si nedavas u ATRka pozor a pri priblizeni moc uberes, tak nez se nadejes to leti na hranici padovky....a na to treba davati pozor nejznatelnejsi to je podle me u L-410 pri priblizeni s plnejma klapkama to je jak rucka v aute...stalo se mi parkrat, ze jsem skoncil v poli nekde v Jesnicankach pred prahem LKPD
 

Re: Re: Re: Re: Re: Letové vlastnosti L-410   21. 1. 2005 / 01:57
Tommy   
Když mluvíš o té L-410 tak jsem ji viděl sedat na malejch klepkách několikrát!!! Nevim proč , ale asi kuli tomu že na velkejch to fakt hodně brzdí. Určitě mě někdo upřesní proč to tak je
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letové vlastnosti L-410   21. 1. 2005 / 08:51
Vita Zenisek
Uz to tu nekdo upresnoval a psal ze se pry velky klapky na L-410 pouzivaji jen zridka...
 

Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 04:08
Zouzman Air
Nevim jak je to nebo neni reálný ale myslim že tu jde hodně o zvyk, s ATRkem sedám poměrně v klidu na 24 v rozmezí twy A a B a většinou na Cčku vyklízim. Když jsem dneska přešel na 737mu tak jsem měl tak dlouhý finále že jsem na konci 24 házel šmejra. Mislim že ta setrvačnost u toho kolosu bude asi trocha větší
 

Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 09:38
smejca   
737 kolos? Tak si to zkus s MD11 nebo 747))To pak ta draha uz asi stacit nebude.
 

Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 10:02
Viper
MD11 a 747? Cha. Počkej až někdo udělá A380 a pak s ní bude každej lítat z Brna do Prahy. Jako s Concordem. ))))))))))
 

Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 10:27
Luděk Ch.
A380 podle specifikací potřebuje kratší dráhu pro vzlet a přistání, než současná velká letadla, takže jsi trochu vedle
 

Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 11:28
Viper
Fakt? Tak to jsem netušil. To ty motory jsou skutečně tak výkonné, že takový kolos zvednou na kratší dráze než 747?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 11:35
Luděk Ch.
Tak tak, jsou to největší (zřejmě i nejvýkonnější) motory, jaké byly pro dopravní letadlo vyvinuty. Navíc má větší plochu křídel, takže mu stačí nižší rychlost pro vzlet. No, už aby přiletěl do Brna To asi hrozí jedině jako nouzovka.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 12:06
Vita Zenisek
Vy s tim vasim letajicim Titanicem nadelate...
)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 12:16
Luděk Ch.
To je pravda, na ten jeho design.... Ale stejně bych ho vidět chtěl. Tak až bude mít cestu do Prahy, ta ne, že se tady o tom Pražáci nezmíníte!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 12:55
AndreW   
Mno, podle me dostupnych informaci je nejvetsi a nejvykonejsi motoro od General Electric s oznacenim GE90-115B (http://www.geae.com/engines/commercial/ge90/index.html) vyrobeny pro B777. Myslim, ze prumer 3,5m je docela slusne.
Jak jsou na tom motory z A380?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 13:28
smejca   
http://www.surclaro.com/download.php?op=search&query=&cid=
tady ho mate dejte vyhedat A380
img_forumn/r42233_1.jpg (160x120)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 14:45
Luděk Ch.
No, takové modely A380 se objevují už dost dlouho, ale kromě vnějšího vzhledu (a to ještě nevím, jak je přesný je), nemají s reálnou předlohou nic společného. Takže to zatím nemá smysl cpát do FS. Ale teď, když už A380 slavnostně vyjela z hangáru, se určitě nějaký kvalitní model objeví, ale chtělo by to spíš komerční, aby byl i reálně funkční autopilot s FMC. Jinak to bude jen default s jiným vzhledem
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 15:17
skyfly
To sy tým A 380 a Brnom ma fakt pobavilo ))))))))))))))
BTW na to, že má Brno pol miliona obyvatelov a je to veletržne mesto tak je to hotova katastrofa (slabe slovo ) ake ma " užasne" letisko .... a ta frekvencia !!! niekedy aj 2 lietadla denne! ( samozrejme nepravidelne )
Ale aby som sa vratil k povodnej téme:
-tušil som,, že problem je vo vrtuliach, ale aj tak ma to prekvapuje ako rychlo ten stall vznikne, aj sa mi zda, že sa z toho horšie to éro dostáva ...zaujímalo by ma niečo o tom od realnych pilotov tychto strojov...škoda, že tu práve nie sú....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 17:28
Luděk Ch.
Ale jo, pokud vím, tak nás na fóru navštěvuje i real pilot ATR Jinak ty turbovrtuláky mají ještě tu nevýhodu, že se poměrně pomalu roztáčí, takže se ze stallu hůř vybírají. Nezbývá nic jiného, než řádně potlačit a nechat rozletět, než čekat, až zaberou motory. To už by mohlo být pozdě A pozor, Brno bude mít od března konečně scheduled linku do Londýna, ale to jsi určitě slyšel, tak si nestěžuj na malý provoz Ale mezi námi, je to fakt ubohé. Naštěstí aspoň ty IL-76, ten vydá za 5 B737, kraválem Měl jsem párkrát štěstí, stát těsně za prahem dráhy, při startu plně naloženého IL76. A můžu říct, že to není jako 737, který se odlepí v půlce dráhy a na prahu dráhy už je pořádně vysoko. IL76 se odlepoval skoro na konci a nademnou měl sotva 20 metrů. Fakt jsem si obhlížel, na kterou stranu budu prchat, protože to vůbec nevypadalo příjemě. Ale jinak super zážitek, škoda, že většinou odlétají v noci.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 17:50
skyfly
sledujem to - už som si aj zisťoval cenu letenky, že by som si s Ryanair zaletel na pivo do nejakeho londynskeho pubu - len tak na otočku , vychadza to velmi lacno : 46 euro complet service s nocľahom v letištnej hale
http://www.bookryanair.com/skylights/cgi-bin/skylights.cgi


Going Out
Web fare Regular Fare 4.99 EUR

Tue, 21 Jun 05
Flight FR8404
17:45 Depart Brno (BRQ)
19:00 Arrive London Stansted (STN)
Coming Back
Web fare
Regular Fare 4.99 EUR
Wed, 22 Jun 05
Flight FR8403
14:15 Depart London Stansted (STN)
17:20 Arrive Brno (BRQ)
Pricing
Going Out (Web fare)
1 @ 4.99 EUR 4.99 EUR
Taxes, Fees & Charges
details 15.28 EUR
Coming Back (Web fare)
1 @ 4.99 EUR 4.99 EUR
Taxes, Fees & Charges
details 20.50 EUR
Total Cost of Flight
excluding handling fee (if applicable)
click here for new information
on handling fees
45.76 EUR !!!!



 

Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 15:16
Zouzman Air
Je mi jasny že 737 neni zrovna gigant, ale gdyš to někam píchnu tak to bude stejně větší hromada železa neš z ATRky . Joa k těm airbusum 380: payware : http://www.afs-design.de/e/1550703.htm
freeware: na avsimu hafo
A přistavaj na fleku
img_forumn/r42241_1.jpg (281x100)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 17:14
Jaakov   
no dat 5 Euro za todle...to si radsi stahnu A320 od iFDG bez VC a pouziju do toho default 737-400 panel...a budu mit lepsi pocit...todle sem zkousel, jelikoz na avsimu a flightsimu je "shareware" verze....a fakt to je strasny, myslim, ze je opravdu moc brzo cekat nejakou slusnou A380 do FS, i kdyz zas tak dlouho by to nemuselo bejt...cockpit to bude mit asi pocitam shodnej s A340...jenom zjistit jak se to chova a par detailu a uze bet nejakej dobrej placenej addon....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   21. 1. 2005 / 17:19
Luděk Ch.
Asi tak, to se jen někdo pokouší vydělat, není to plnohodnotný komerční add-on renomovaných tvůrců.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letove vlastnosti B737 vs ATR   22. 1. 2005 / 03:56
Zouzman Air
Máte pravdu, teď jsem ho zkoušel a lituju i těch 15 Mb stahování. ten co jsem ho stáh předtim z avsimu byl upně stejnej jen bez vc a mzslim že určitě lepší. a to měl okolo 600 kb
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ