FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Něco pro EEE a jemu podobných Jeden příspěvek | Celý strom
Něco pro EEE a jemu podobných   16. 9. 2011 / 13:18
pepekcepek
Tohle mě teda taky zajímalo, ale s tím to bude asi horší, protože jsem to nechtěl pojmout jako harrier v FS přes klapky. Já to zatím udělal tak, že v .air jsem přidal druhý motor ale osu druhého motoru jsem podsunul pod osu prvního zhruba -10.000. Ovládání motorů jsem musel rozepnout tak aby nešli za plynem oba současně. 0ro se chová normálně jako klasická jednadvacítka, jen s tím rozdílem že ovládám otáčky druhýho motorou zvlášť a tím jako by ten motor předbíhal ten první a tím pádem se to éro na místě nezvedne jako harrier ale jen lehce nadzvedne příďák a při rozjezdu už je tento tah znát, že zhruba po 400 metrech bez zapálení forsáže se letoun odlepí. Po vzletu stáhnu otáčky na volnoběh a letadlo prostě letí rovně. To je při vzletu. Při přistání holt tenhle motor nepoužiju, protože nemá opodstatnění a to pak řešit jenom klasickýma klapkama a brzd štítem. Jinak nevím jak jinak to vyřešit.
Tady je zhruba to co jsem vytestoval.

[GeneralEngineData]
engine_type=1
Engine.0=0.000, 0.000, 0.000
Engine.1=0.000, 0.000, -10.000
fuel_flow_scalar=2.010
min_throttle_limit=0.000000
max_contrail_temperature = -30

Ostatně, kdyby někdo měl lepší nápad jak na dynamiku tohoto letounu, budu jen a jen rád za postřehy a své jedinečné rady
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ