Kdyz rikas long haul, predpokladam, ze mas na mysli zejmena step-climb. Pak plati obzvlaste jestli uzivas IVAO pocasi, ze vitr na hladine je vsechno jen ne spolehlivy. Rozdil 40kts proti planu neni nic nezvykleho, a kdyz letis se stejnou spotrebou misto rekneme 440KT GS 400, tak se ti to projevi na poloze optimalniho step-climbu celkem hodne. I kdyz teda planovani step-climbu je prave jedna vec na kterou se u PFPX hodne tesim a rozhodne ji budu vyuzivat, presnost, nepresnost.
Spis jsem mel na mysli ToC a ToD, a ty se skutecne muzou menit docela hodne. Pomineme-li odlet, zejmena na delsich letech je draha v uzivani na pristani docela loterie, jelikoz nejspis ne zrovna casto mas k dispozici spolehlivou predpoved na 12 hodin a vic, a takova zmena STARu a priletu udela klidne 30 i vic mil, navic s ruzne delanymi omezenimi.
U rizenych letu te pak krom delsich/kratsich priletu a odletu cekaj treba zkratky, ktere taky par desitek mil udelaj, a tezsi letadlo klesa taky jinak nez lehci. |
|