| | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 17:30 | |
| | Ahoj.
Nedávno jsem zakoupil L-39 Albatros od Lotussim a připadá mi dost podmotorovaný.
Je to jen můj subjektivní pocit?
V Hradci na CIAFU po startu udělal loping-s tím v simulátoru to nejde.
Musí se dlouho nabírat rychlost a i tak to jde jen "taktak".
Příjde mi že ve skutečnosti je obratnější a mrštnější než tenhle v FSX.
Máte taky ten pocit,nebo snad dělám něco blbě?
Petr |
| |
|
| | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 17:33 | |
| | Tvuj pocit je zcela na místě. Lotusáckej je opravdu trochu víc línější než ten realnej...ale je tu možnost si to upravit dle své chuti. U mě už to lítá jak má. |
| |
|
| | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 18:07 | |
| | | |
|
| | | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 18:51 | |
| | Když jsem ho plně naložil,tak ten looping udělal snáž,ale jinak by nebylo špatný ho trochu ,,nabudit" |
| |
|
| | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 19:07 | |
| | no tady trošku pozor, pánové Ono ten přemet po startu s Albíkem taky neudělá každý pilot... Já teda na CIAFu nebyl, takže dotyčného jsem neviděl, ale vycházejme z předpokladu, že display piloti nejsou žádný béčka atd...
Standardně se přemet na Albíku rozběhne v klesání na plný plyn na 550 kmh, tahá se na 5 - 5,5 g tak, aby na zádech byla rychlost minimálně 190kmh.
Ve skupině to třeba vedoucí rozbíhá na otáčkách 102%, aby čísla měla rezervu výkonu, rozbíhá na 500kmh a celý přemet se tahá max na 3,5g.
Takže bych si na leteckém dnu dokázal představit, že pilot odstartuje, v maximálně 10ti metrech drží albíka u země, zavírá podvozek, rozbíhá na 350, zavře klapky, v horizontu rozběhne na 450, což může mít kousek za koncem dráhy a katolicky tahá přemet na 2,8 - 3g na menší rychlosti a větším poloměru, skončí na zádech ve větší výšce na rychlosti tak 120 - 150 maximálně...
Lotussima nemám a FSX nelítám, ale kdo to má tak to schválně takhle zkuste a dejte vědět, zajímalo by mně srovnání praxe a fsx
Jinak Albík zrovna nějaký extra výkonný na motoru nebyl.... |
| |
|
| | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 19:26 | |
| | Čéče,máš pravdu-musíš na to jít pomalu-na velkém rádiusu a malém přetížení.
Jinak začnaš rychle strácet rychlost a jdeš do stallu.Pěkně pomalu,s citem.
Prostě to není Tomcat....
Člověk se stále učí....
|
| |
|
| | | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 19:41 | |
| | ... letadlo je jako žena - musíš něžně a pomalu A pokud to chceš vzít přes díru, tak musíš být zvlášť opatrný a vědět co si můžeš dovolit
(pozn: vzít letadlo přes díru znamená ofouknout výtokovou trysku nebo vrtuli obráceně, třeba takový pád po ocase - jedna z nejnáročnějších a nejeefektnějších figur. )
Jinak jsem rád, že to funguje a tak bych řekl, že ten addon je hodně dobrý
Peace, brothers! |
| |
|
| | | | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 19:46 | |
| | Přesně tak.
Škoda že pád po ocase v FSX nefunguje (nebo ho neumím) |
| |
|
| | | | | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 20:15 | |
| | Jak psal tonde, "jedna z nejnáročnějších..." |
| |
|
| | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 20:45 | |
| | A co este taky Albik s tercom.....a v Poprade......hahaha . Musim sa pochvalit, i ked to neni nic na chvalenie, ze som bol prvy v historii, ktory startoval na Albiku so zapriahnutym tercom v takej nadmorskej vyske, a nebolo to bohvie co. Samozrejme sme mali mat urobene vypocty,ci to vobec pojde,a jako ze sme mali. /spocitany rozbeh na vyssej nadmorskej vyske Popradu o 500m /, co je na Albika a jeho motor z holiaceho strojceka dost. Rozjazd a odlepenie / odtrhnutie / okolo 180-190/ , zasunut podvozok a v horizonte rozbiehat "az na 200" , a najvyssi cas do stupania 10 - 15° na odputanie terca , a to s pripravenou sekerou na pripadne useknutie lana pri neoddeleni terca od podvozku. /sekera - bol to ovladac na sekanie lana / . Vychadzalo to len tak tak na konci drahy. Ale za cele 3 tyzdne ani jeden pruser. Iba niekolko sekani ,ked sa pred pristatim nechcel oddelit terc,co bolo vcelku bezne a lana v tej dobe bolo dost.
Dobru noc........ |
| |
|
| | | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 20:52 | |
| | Závidím ti tvoje zkušenosti z "reálu"....
|
| |
|
| | | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 21:10 | |
| | ...když vy od vlečných čertů jste byli magoři od přírody Pověsit si kus laminátu kilometr za prdel a nechat na sebe střílet ostrejma - jak jsi mohl projít v ULZu u psychouše? DDDDDDDDD V Popradu jsem sedal v horku s delfínem a taky toho měl při vzletu plný kecky.... |
| |
|
| | | | | | L-39 Albatros 7. 9. 2011 / 21:25 | |
| | Rok - 1984
Místo - Kežmarok
Coby vysokoškoláci, teoreticky vycvičení jako obsluha protiletadlového 57mm kanónu, se nám za týden nepodařilo na ostrých střelbách trefit vlečný terč, nicméně vlečné lano ano . Další den bylo volno, protože se hledal terč....
Ale ti piloti - to byli fakt hrdinové . |
| |
|
| | | L-39 Albatros 8. 9. 2011 / 15:36 | |
| | No já si myslim, že Albík od Lotusu je hodně povedenej jak vizuálně tak i z fyzického hlediska. |
| |
|
| | | | L-39 Albatros 9. 9. 2011 / 17:46 | |
| | Zajímal by mně názor reálného pilota na letové vlastnosti Albíka od Lotusu. Je skutečně podmotorován ? |
| |
|
| | | | | L-39 Albatros 9. 9. 2011 / 17:58 | |
| | Už tady zazněl. To, že s ním v simulátoru neuděláš po startu looping a v reálu to dokážou, to je věc umění a neumění v obou případech. |
| |
|
| | | | | | L-39 Albatros 9. 9. 2011 / 19:09 | |
| | Musím s tebou souhlasit,musíš na to jít s citem,to jsem před tím nedělal. |
| |
|
| | | | | L-39 Albatros 9. 9. 2011 / 22:39 | |
| | Tak na to mas v podstate 2,5 moznosti.
1. zobrat pocitac s FSX a lotusom za tondem
2. zobrat pocitac s FSX a lotusim za dandeem
2½. spytat sa Krechiho
gl. |
| |
|
| | | | | | L-39 Albatros 9. 9. 2011 / 23:23 | |
| | ... a Krechi Ti řekne že jeden nejmenovaný zalétávací pilot Aera Vodochody a pilot OKJETu lotusáckou L39 poctivě zkoušel a výsledek je že : model je užasně udělanej, naprosto věrnej, ale - že je to letově "sračka" slušně řečeno, líná k tomu a také že se ve skutečnosti nepřetáhne a udělá přemet na menší rychlosti... což z těch pár vývozů můžu potvrdit. To jak třeba létá v reálu Láďa Šnýdr akrobačku na malé rychlosti, to je něco užasnýho a to lotusácká 39 prostě nedá...
Když to budu brát jen jako addon do FSky, tak pro mě krásnej model i s těma letovejma mouchama co to má a díky za něj |
| |
|
| | | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 00:12 | |
| | | |
|
| | | | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 00:14 | |
| | nee |
| |
|
| | | | | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 00:17 | |
| | Tak nahoď |
| |
|
| | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 00:21 | |
| | | |
|
| | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 00:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 07:58 | |
| | No jooo ale tohle udělá jenom nějaký prase |
| |
|
| | | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 11:48 | |
| | V FS-ke sa to urobiť dá, len musíš vypnúť CRASH... |
| |
|
| | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 10:21 | |
| | Ojej tak toto je ten důvod proč Baltic bees létají jen ve čtyřech? |
| |
|
| | | | | | | L-39 Albatros 10. 9. 2011 / 13:54 | |
| | Duvod pro letaj ve ctyrech je ten, ze jim petku nekdo naboural (nebo tak neco, rikali na SIAFu) |
| |
|
| | | | | | | | L-39 Albatros 12. 9. 2011 / 14:46 | |
| | Ano, ten co s tím přistával, že ? |
| |
|
|