FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-39 Albatros Jeden příspěvek | Celý strom
L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 17:30
Beran
Ahoj.
Nedávno jsem zakoupil L-39 Albatros od Lotussim a připadá mi dost podmotorovaný.
Je to jen můj subjektivní pocit?
V Hradci na CIAFU po startu udělal loping-s tím v simulátoru to nejde.
Musí se dlouho nabírat rychlost a i tak to jde jen "taktak".
Příjde mi že ve skutečnosti je obratnější a mrštnější než tenhle v FSX.
Máte taky ten pocit,nebo snad dělám něco blbě?
Petr
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 17:33
Kendy   
Tvuj pocit je zcela na místě. Lotusáckej je opravdu trochu víc línější než ten realnej...ale je tu možnost si to upravit dle své chuti. U mě už to lítá jak má.
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 18:07
Beran
Co tím myslíš,upravit?
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 18:51
jose75
Když jsem ho plně naložil,tak ten looping udělal snáž,ale jinak by nebylo špatný ho trochu ,,nabudit"
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 19:07
tonde   
no tady trošku pozor, pánové Ono ten přemet po startu s Albíkem taky neudělá každý pilot... Já teda na CIAFu nebyl, takže dotyčného jsem neviděl, ale vycházejme z předpokladu, že display piloti nejsou žádný béčka atd...
Standardně se přemet na Albíku rozběhne v klesání na plný plyn na 550 kmh, tahá se na 5 - 5,5 g tak, aby na zádech byla rychlost minimálně 190kmh.
Ve skupině to třeba vedoucí rozbíhá na otáčkách 102%, aby čísla měla rezervu výkonu, rozbíhá na 500kmh a celý přemet se tahá max na 3,5g.
Takže bych si na leteckém dnu dokázal představit, že pilot odstartuje, v maximálně 10ti metrech drží albíka u země, zavírá podvozek, rozbíhá na 350, zavře klapky, v horizontu rozběhne na 450, což může mít kousek za koncem dráhy a katolicky tahá přemet na 2,8 - 3g na menší rychlosti a větším poloměru, skončí na zádech ve větší výšce na rychlosti tak 120 - 150 maximálně...
Lotussima nemám a FSX nelítám, ale kdo to má tak to schválně takhle zkuste a dejte vědět, zajímalo by mně srovnání praxe a fsx
Jinak Albík zrovna nějaký extra výkonný na motoru nebyl....
 1x  

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 19:26
Beran
Čéče,máš pravdu-musíš na to jít pomalu-na velkém rádiusu a malém přetížení.
Jinak začnaš rychle strácet rychlost a jdeš do stallu.Pěkně pomalu,s citem.
Prostě to není Tomcat....
Člověk se stále učí....
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 19:41
tonde   
... letadlo je jako žena - musíš něžně a pomalu A pokud to chceš vzít přes díru, tak musíš být zvlášť opatrný a vědět co si můžeš dovolit
(pozn: vzít letadlo přes díru znamená ofouknout výtokovou trysku nebo vrtuli obráceně, třeba takový pád po ocase - jedna z nejnáročnějších a nejeefektnějších figur. )
Jinak jsem rád, že to funguje a tak bych řekl, že ten addon je hodně dobrý
Peace, brothers!
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 19:46
Beran
Přesně tak.
Škoda že pád po ocase v FSX nefunguje (nebo ho neumím)
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 20:15
kosata
Jak psal tonde, "jedna z nejnáročnějších..."
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 20:45
dandee
A co este taky Albik s tercom.....a v Poprade......hahaha . Musim sa pochvalit, i ked to neni nic na chvalenie, ze som bol prvy v historii, ktory startoval na Albiku so zapriahnutym tercom v takej nadmorskej vyske, a nebolo to bohvie co. Samozrejme sme mali mat urobene vypocty,ci to vobec pojde,a jako ze sme mali. /spocitany rozbeh na vyssej nadmorskej vyske Popradu o 500m /, co je na Albika a jeho motor z holiaceho strojceka dost. Rozjazd a odlepenie / odtrhnutie / okolo 180-190/ , zasunut podvozok a v horizonte rozbiehat "az na 200" , a najvyssi cas do stupania 10 - 15° na odputanie terca , a to s pripravenou sekerou na pripadne useknutie lana pri neoddeleni terca od podvozku. /sekera - bol to ovladac na sekanie lana / . Vychadzalo to len tak tak na konci drahy. Ale za cele 3 tyzdne ani jeden pruser. Iba niekolko sekani ,ked sa pred pristatim nechcel oddelit terc,co bolo vcelku bezne a lana v tej dobe bolo dost.

Dobru noc........
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 20:52
Beran
Závidím ti tvoje zkušenosti z "reálu"....

 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 21:10
tonde   
...když vy od vlečných čertů jste byli magoři od přírody Pověsit si kus laminátu kilometr za prdel a nechat na sebe střílet ostrejma - jak jsi mohl projít v ULZu u psychouše? DDDDDDDDD V Popradu jsem sedal v horku s delfínem a taky toho měl při vzletu plný kecky....
 

L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 21:25
miua
Rok - 1984
Místo - Kežmarok
Coby vysokoškoláci, teoreticky vycvičení jako obsluha protiletadlového 57mm kanónu, se nám za týden nepodařilo na ostrých střelbách trefit vlečný terč, nicméně vlečné lano ano . Další den bylo volno, protože se hledal terč....
Ale ti piloti - to byli fakt hrdinové .
 

L-39 Albatros   8. 9. 2011 / 15:36
bedy142
No já si myslim, že Albík od Lotusu je hodně povedenej jak vizuálně tak i z fyzického hlediska.
 

L-39 Albatros   9. 9. 2011 / 17:46
dvojan
Zajímal by mně názor reálného pilota na letové vlastnosti Albíka od Lotusu. Je skutečně podmotorován ?
 

L-39 Albatros   9. 9. 2011 / 17:58
kosata
Už tady zazněl. To, že s ním v simulátoru neuděláš po startu looping a v reálu to dokážou, to je věc umění a neumění v obou případech.
 

L-39 Albatros   9. 9. 2011 / 19:09
Beran
Musím s tebou souhlasit,musíš na to jít s citem,to jsem před tím nedělal.
 

L-39 Albatros   9. 9. 2011 / 22:39
Fabo™   
Tak na to mas v podstate 2,5 moznosti.

1. zobrat pocitac s FSX a lotusom za tondem

2. zobrat pocitac s FSX a lotusim za dandeem

2½. spytat sa Krechiho

gl.
 

L-39 Albatros   9. 9. 2011 / 23:23
Krechi   
... a Krechi Ti řekne že jeden nejmenovaný zalétávací pilot Aera Vodochody a pilot OKJETu lotusáckou L39 poctivě zkoušel a výsledek je že : model je užasně udělanej, naprosto věrnej, ale - že je to letově "sračka" slušně řečeno, líná k tomu a také že se ve skutečnosti nepřetáhne a udělá přemet na menší rychlosti... což z těch pár vývozů můžu potvrdit. To jak třeba létá v reálu Láďa Šnýdr akrobačku na malé rychlosti, to je něco užasnýho a to lotusácká 39 prostě nedá...

Když to budu brát jen jako addon do FSky, tak pro mě krásnej model i s těma letovejma mouchama co to má a díky za něj
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 00:12
Swordfish   
Q?????????
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 00:14
Krechi   
nee
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 00:17
Swordfish   
Tak nahoď
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 00:21
Swordfish   
Ano je.
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 00:39
Swordfish   
Najděte deset rozdílů a zkuste tohle v FSce

http://www.youtube.com/watch?v=yp95_ZoL78E&feature=related
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 07:58
Brácha
No jooo ale tohle udělá jenom nějaký prase
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 11:48
jožo
V FS-ke sa to urobiť dá, len musíš vypnúť CRASH...
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 10:21
Raspber
Ojej tak toto je ten důvod proč Baltic bees létají jen ve čtyřech?
 

L-39 Albatros   10. 9. 2011 / 13:54
Fabo™   
Duvod pro letaj ve ctyrech je ten, ze jim petku nekdo naboural (nebo tak neco, rikali na SIAFu)
 

L-39 Albatros   12. 9. 2011 / 14:46
Gripen
Ano, ten co s tím přistával, že ?
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ