| | | POMOC: Prosvítání defalutní země 6. 9. 2011 / 18:36 | |
| | Ahoj, mám takovej problém. Na addon letištích se mi občas stane, že mi pod texturou letiště problikává tráva. Třeba FlyTamba Dubai mi to dělá pořád, dnes mi to udělala i Hurghada. Nevíte někdo co s tím?? |
| |
|
| | | POMOC: Prosvítání defalutní země 6. 9. 2011 / 18:50 | |
| | Tam se používá jakoby "deska" na které je textura země a při nedostatečném nastavení Terrain mesh complexity se ti nebude vykreslovat reliéf tak dokonale a může to problikávat. Pro tohle platí čím vyšší hodnota nastavení, tím lepší.
Nevím ale jestli to třebas nemůže způsobovat taky scenery complexity (tam to bude mít spíš vliv na množství zobrazovaných objektů).
Zkus pošachovat v nastavení a uvidíš Nevím, jestli je to fakt, ale FSka si podle výkonu dokáže tyhle hodnoty trošku poupravit (osobně jsem se s tím setkal). |
| |
|
| | | | POMOC: Prosvítání defalutní země 6. 9. 2011 / 19:08 | |
| | OK, vyzkouším, díky moc.. |
| |
|
| | | POMOC: Prosvítání defalutní země 6. 9. 2011 / 19:19 | |
| | V nadpisu jasně specifikujte, na co se ptáte, co je obsahem příspěvku. Nepište příliš dlouhé nadpisy, nepoužívejte nadpisy typu "dotaz", "pomoc" a podobné.
Škoda, že to máš hned pod tím když píšeš zprávu. |
| |
|
| | | | POMOC: Prosvítání defalutní země 6. 9. 2011 / 19:27 | |
| | Neco mi rika, ze ty nadpisy se nemaji pouzivat samotny, na nadpisu POMOC: xxxxxxxx uz je zbytecnej daleko vic ten caps. Efektivni hledani nijak neznemozni |
| |
|
|