FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
POMOC: Prosvítání defalutní země Jeden příspěvek | Celý strom
POMOC: Prosvítání defalutní země   6. 9. 2011 / 18:50
FSPilot   
Tam se používá jakoby "deska" na které je textura země a při nedostatečném nastavení Terrain mesh complexity se ti nebude vykreslovat reliéf tak dokonale a může to problikávat. Pro tohle platí čím vyšší hodnota nastavení, tím lepší.
Nevím ale jestli to třebas nemůže způsobovat taky scenery complexity (tam to bude mít spíš vliv na množství zobrazovaných objektů).

Zkus pošachovat v nastavení a uvidíš Nevím, jestli je to fakt, ale FSka si podle výkonu dokáže tyhle hodnoty trošku poupravit (osobně jsem se s tím setkal).
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ