| | | PT TU-154m cz ver,1,2 reverz 5. 9. 2011 / 11:43 | |
| | Ahojte
po pristati s tymto strojom mi vzdy po ukonceni letu vyhodil hlasku o neskorom vypnuti reverzu(teda pod 100km/h), napriek tomu, ze ho vypinam niekedy okolo 140 km/h(aby bolo jasne ako to robim :reverz zapnem tak, ze drzim F2 a vypnem ho tak, ze F2 pustim a stalcim F1-motory na neutral). Je pravda, ze hlasku bortaka "Reversy vypnut" pocujem neskor,pod 100km/h, teda neskor ako to fyzicky vypinam ja. Pristatie som si pozrel este raz(Instant replay), nic som neobjavil, kde by som mohol robit chybu, reverzy naozaj vypinam okolo 140km/h.
Neviete niekto poradit?
Dakujem .
Milo. |
| |
|
| | | PT TU-154m cz ver,1,2 reverz 5. 9. 2011 / 12:41 | |
| | Může být problém v reakci letounu na tvůj konkrétní joystick. K tomu, aby byl reverz považován za vypnutý musí zhasnout příslušná kontrolka. Já to vždy dělal tak, že jsem i trošku přidal plyn, aby bylo na 100% jasné, že se obraceče tahu včas zasunou do letové polohy. |
| |
|
| | | PT TU-154m cz ver,1,2 reverz 5. 9. 2011 / 14:40 | |
| | Mívám taky takový problém. Když reverzy vypnu F1, tak dle kontrolek ještě zůstanou zapnuty. Musím malinko přidat, jak píše SONP, aby došlo k faktickému vypnutí reverzů. A to si myslím, že kdysi to fungovalo jen na F1 a nebylo nutné přidávat. |
| |
|
| | | | PT TU-154m cz ver,1,2 reverz 5. 9. 2011 / 18:00 | |
| | ...je to tak ako pisete chlapci, staci trosku pridat plyn a potom to stiahnut.
Vdaka za radu.
Milo. |
| |
|
|