To je normální, pokud je model exportovaný FS2004 SDK. Jediná cesta jak se toho zbavit je překopat to přes FSX SDK. Jinak otlučení kladivem je způsobeno buď malou plochou velkých polygonů (trojúhelníků) a velkým rozdílem jeho normálového vektoru se sousedními (často způsobuje boolean) nebo tzv. "degen. polys"
Možnost, jak to opravit, je buď použít jemnější síť na trupu s tím, že okna se vytvoří pomocí extrude a chamfer, nebo v druhém případě použít weld či collapse. Z vlastní zkušenosti, to ale degen. polygony nejspíš nebudou- mě to s nimi neudělalo ani mdl ))
Jinak autorovi- jako prvotina je to moc hezké dílko. Jako člověk, co má rád modely a projíždí různá modelářská fóra, bych tomu dal trošku víc polygonů- ty dnešní stroje to už utáhnou a trošku líp pořešit ty polygony kolem oken
Ještě jednou, pěkná práce. |
|