pre FSX :nie je to negatívna kritika ale konštruktívna pripomienka
1. zadné kolesá sa točia opačne
2. malé výchylky na predné koleso alebo oprav polomer otáčania podla výchylky
3. na krytoch pre hlavný podvozok by malo isť viac polygonov aby to nebolo tak hranaté
4. pri zadných dverách pospájať body poprípade pridať a vyrovnať sieť polygonov
5. po otvorení dverí spätným príkazom je velký časový okamžik kedy sa pohnú dvere je to asi v animácii, že nejde od nuly ale je posunutá na časovej osi. Nie je to zosúladené so zvukom dverí
6.máličko posunúť Eyepoint do predu aby pri rotácii nevnikal do opierky.
7. Nie je symetrický stred ručného riadenia so stredom sedačky a nožného riadenia os X
8. lem nad palubnou doskou by si zaslúžil viac poly aby bol pekne oblý
9. textury v in terieri koberec koženky... lepšie rozlíšenie opticky blízke veci sú najostrejšie a so vzdialenosťou klesá detail
10. vo virtuále nie je vidieť krídlo a motory treba domodelovať
To je tak asi všetko. Ak Ti to pomôže na to aby si to zlepšil. Ku default gauges sa nejdem vyjadrovať zdajú sa v poriadku. Cením si tie, ktoré sú novoprekopané.
|
|