Zdravim vsetkych,
este predtym nez prihodim obrazky, tak aby ma osadenstvo nezbilo tak napisem par riadkov.
MiG-23:
V podstate napad s tymto co tu ukazal Ivan padol v hlavach potuzenych alkoholom pri predvianocom simbeere, ked Baloo objednaval panaky kazdemu kto urobi 23jku. Ja som sice nepil (modry vedia ze ja som na horalky), ale kedze sa mi uz dlho povaluje na disku MiG-23 AI verzia, tak som sa ponukol ze pokial ju niekto namapuje a otexturuje, tak to pustim von. "Dobrovolne" sme tymto zamerom poverili Kendyho, ktory este zaciatkom januara dostal skolenie, no mal nejake problemy, a k FSke sa dostal az teraz. Tusim po dalsom kole pri bare bol "dobrovolne" povereny VC Ivan, ktory ako je vidno sa k tomu tiez dostal az teraz. K danej masine mame aj 2D panel, ktory je podla mna (a Tonde potvrdi) hooodne nadupany, ktory vsak robil jeden clovek, ktory sice nieje na peraku, ale podla mna odviedol velmi kvalitnu pracu. Problem je ze je trocha problematicke sa s nim spojit (treba nam jeho suhlas aby sa mohol pouzit). Od externeho modelu prosim necakajte nic extra, je to povodne AI model, Ivan svojho casu planoval ho trocha zjemnit, ale na take obycajne polietanie by to snad mohlo stacit.
Co sa toho tyka, su urobene externe modely pre verzie: BN, MF, ML, UB, cize v podstate vsetky verzie "bedny" ktore lietali v Ceskoslovensku. Predpokladam ze sa asi nebude robit VC pre kazdu verziu, ale to nam snad odpustite.
LKTB:
po par mesiacoch co mi stala scenerka na disku (bol som pracovne zaneprazdneny, niektory z Vas vedia o co sa jedna) som sa pred par tyzdnami pustil (aj na popud Krechiho) opat do Turan. Stav je taky, ze podla mna scenerka zere moc vykon grafickej karty, co je sposobene tym ze sme 3D objekty robili traja bez toho aby sme si dali nejaky standart textur, co malo za nasledok ze je kopec textur co zbytocne zere vykon. Preto som pristupil k jednej radikalnej veci, a to premapovat budovy (jedna sa asi o 30 budov) ktore budu namapovane jednym rovnakym standartom a budu urobene optimalizovane textury. Ak by sa napriklad tohoto chytil Kendy, a pomohol mi s tym (uz ma skusenosti s nejakymi objektami na LKPR, by som sa iba potesil, nieje to nic tazke, myslim ze za den - dva by sa to malo dat stihnut. Potom este treba nejake blbosti opravit na orte, ale to by sa dalo zvladnut. Rovnako by mi pomohlo ak by mal niekto fotky z tej casti LKTB kde ma stanoviste zachranka (tam za Herbsom, proste potrebujem ze ako tam vyzera ten heliport). Toto bolo k FS9 verzii, Krechi mi furt hovori ze su nejake problemy s FSX verziou (ja FSX nepouzivam, takze toto s nim este potrebujem prejst) a rovnako sa robi kniznica FSX stromov (problem s Alpha kanalom). Tymto chcem poprosit Kendyho ci by mi pomohol s tym co som pisal hore (to mapovanie, pripadne skolenie by sme prebrali u mna).
C-11:
Na tomto modely som toho moc neurobil od zaciatku roka, ale toto este chcem prebrat s Ivanom (dovod preco s Ivanom lebo on si teraz bastli VC kokpity, a je v tom doma viacej nez ja momentalne). Posnazim sa aj na tomto trocha popracovat (skusobny export do FS mi beha (aj ked tlmice podvozku idu z kridla von, ale to sa urobi)).
To je nateraz odomna vsetko, posnazim sa najst si cas na tieto veci, myslim si ze uz som sa "zaucil" v praci, tak snad bude toho casu a nalady na FS opat viacej.
Prajem pekny den vsetkym.
Peto
A teraz pridavam nejake shoty z tej 23jky:
|
|