FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vyvážení letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Vyvážení letadla   23. 8. 2011 / 18:55
jjurach
Dobrý den pánové,zdovolením vám sem vložím část článku a poprosím o vysvětlení:

Východočeši letěli linkou Mnichov – Helsinky společnosti Finnair v 18.40 hodin z bavorské metropole, do Finska přiletěli krátce po desáté hodině středoevropského letního času.

Let přinesl jednu velmi humornou příhodu. Krátce před vzletem totiž přišla letuška za Coreym Elkinsem, který pobýval na sedadle 23A, aby si přesedl na sedadlo 3C. Důvod? Vyvážení letadla.

Ano, přesně tak. Corey Elkins působil po této zprávě trochu vyjukaným dojmem. „Nic takového jsem nikdy nezažil. Jsem v Evropě poprvé a toto jsem netušil,“ usmíval se chvíli na to.

Ostatní spolucestující mu vzkazovali, že ani oni nic takového nepamatují. Americký útočník v pardubických službách na tom vydělal, letěl totiž v business class.
 

Vyvážení letadla   23. 8. 2011 / 19:09
Fishbed   
U AN-2 zcela běžná věc Ale v tomhle případě bych řekl že šlo o něco předem domluveného
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 07:48
kuma   
ještě info - jakým letadlem letěli, kolik jich bylo na palubě a jaká rampa ten Elis je? Poukd by letěla malá parta játrem a v poslední řadě by sám seděl Yokozuna Konishiki (po mnoho sezón mistr ligy sumo), tal si dovedu představit, že jeho přestěhování by bylo sakra znát....
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 08:15
Algy   
Yokozuna Konishiki v Játru? To leda, že by to byla cargo verze!
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 08:41
kuma   
No, hned cargo by to být nemuselo... Stačilo by, kdyby měl dvě sedačky bez mezipodručky a před ním řada by se dala pryč - to je v interieru ATR úprava na pár minut
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 09:29
Lob
Já bych v jeho případě neviděl problém v sedačkách, ale ve vstupních dveřích. Tam by byly asi cargo dveře nutné. Lob
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 12:52
kuma   
Myslím, že Koniški by se protáh´- byl sice velkej, ale taky dost mrštnej
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 13:53
Algy   
Prostě by postupně protek...
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 14:45
kuma   
No bacha, zrovna Konišiki nebyl žádnej tlusťoch, to bylo poctivejch 220 kg poctivý libový svíčkový!
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 15:10
Premek
No, nakonec nemusíš chodit daleko. On i ShiroiKuma je pořádnej pořízek (myslím, že nemůže mít lepší civilní příjmení ). Ale byl všechno, jen ne tlustej. Navíc, má to v hlavě hodně srovnaný )
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 15:13
kuma   
To víš, medvěd (kuma=medvěd). Pro takový mám slabost
 

Vyvážení letadla   24. 8. 2011 / 15:20
Premek
Tenkrát jsem to ještě netušil, ale když ho k nám šéf (angličan) přijímal, prohlásil o něm, že je to "bear-like-man" "o)))
Ani netušil jak se trefil. Jen se tehdy přiznal, že měl strach mu podat ruku aby o ni nepřišel )))
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ