| | | Vyvážení letadla 23. 8. 2011 / 18:55 | |
| | Dobrý den pánové,zdovolením vám sem vložím část článku a poprosím o vysvětlení:
Východočeši letěli linkou Mnichov – Helsinky společnosti Finnair v 18.40 hodin z bavorské metropole, do Finska přiletěli krátce po desáté hodině středoevropského letního času.
Let přinesl jednu velmi humornou příhodu. Krátce před vzletem totiž přišla letuška za Coreym Elkinsem, který pobýval na sedadle 23A, aby si přesedl na sedadlo 3C. Důvod? Vyvážení letadla.
Ano, přesně tak. Corey Elkins působil po této zprávě trochu vyjukaným dojmem. „Nic takového jsem nikdy nezažil. Jsem v Evropě poprvé a toto jsem netušil,“ usmíval se chvíli na to.
Ostatní spolucestující mu vzkazovali, že ani oni nic takového nepamatují. Americký útočník v pardubických službách na tom vydělal, letěl totiž v business class. |
| |
|
| | | Vyvážení letadla 23. 8. 2011 / 19:09 | |
| | U AN-2 zcela běžná věc Ale v tomhle případě bych řekl že šlo o něco předem domluveného |
| |
|
| | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 07:48 | |
| | ještě info - jakým letadlem letěli, kolik jich bylo na palubě a jaká rampa ten Elis je? Poukd by letěla malá parta játrem a v poslední řadě by sám seděl Yokozuna Konishiki (po mnoho sezón mistr ligy sumo), tal si dovedu představit, že jeho přestěhování by bylo sakra znát.... |
| |
|
| | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 08:15 | |
| | Yokozuna Konishiki v Játru? To leda, že by to byla cargo verze! |
| |
|
| | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 08:41 | |
| | No, hned cargo by to být nemuselo... Stačilo by, kdyby měl dvě sedačky bez mezipodručky a před ním řada by se dala pryč - to je v interieru ATR úprava na pár minut |
| |
|
| | | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 09:29 | |
| | Já bych v jeho případě neviděl problém v sedačkách, ale ve vstupních dveřích. Tam by byly asi cargo dveře nutné. Lob |
| |
|
| | | | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 12:52 | |
| | Myslím, že Koniški by se protáh´- byl sice velkej, ale taky dost mrštnej |
| |
|
| | | | | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 13:53 | |
| | Prostě by postupně protek... |
| |
|
| | | | | | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 14:45 | |
| | No bacha, zrovna Konišiki nebyl žádnej tlusťoch, to bylo poctivejch 220 kg poctivý libový svíčkový!
|
| |
|
| | | | | | | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 15:10 | |
| | No, nakonec nemusíš chodit daleko. On i ShiroiKuma je pořádnej pořízek (myslím, že nemůže mít lepší civilní příjmení ). Ale byl všechno, jen ne tlustej. Navíc, má to v hlavě hodně srovnaný ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 15:13 | |
| | To víš, medvěd (kuma=medvěd). Pro takový mám slabost |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Vyvážení letadla 24. 8. 2011 / 15:20 | |
| | Tenkrát jsem to ještě netušil, ale když ho k nám šéf (angličan) přijímal, prohlásil o něm, že je to "bear-like-man" "o)))
Ani netušil jak se trefil. Jen se tehdy přiznal, že měl strach mu podat ruku aby o ni nepřišel ))) |
| |
|
|