Tak já to tedy zkusím, snad si to ráno přečte...
Pro Martina Pluhaře: Důležitá věc, než začneš cokoli dělat- jakou máš verzi FSX?
Základní FSX? FSX SP1, FSX SP2 (pozn.: SP2 je automaticky i v ACC packu)?
Další důležitá věc, jaké máš nastavení zobrazení?
DX10 prewiew zapnuté/vypnuté?
Light bloom zapnuté/vypnuté?
... tohle bys měl při dotazu specifikovat, protože to při zobrazení hraje důležitou roli.
Nicméně obecně platí toto:
každá scenerie obsahuje v základu dvě složky- scenery a texture
ve složce scenery jsou všechny soubory s příponou .BGL
ve složce texture jsou soubory s příponou .BMP, .DDS (ve zvláštním případě i .AGN, pokud jde o ortofoto s autogenem- automaticky generovanými budovami)
tyto dvě složky (scenery, texture) jsou v jedné složce, obvykle označující ICAO kód letiště- tedy např. LKMO- nebo název scenerie.
Potom je prakticky jedno, kde se daná složka nachází, pouze je nutné definovat cestu a tím jí přidat do Scenery Library. Z praktických důvodů se doporučuje umístit jí do složky Addon Scenery.
Takže zjednodušeně:
v Addon Scenery vytvoříš složku LKMO
v ní vytvoříš dvě složky- "scenery" a "texture"- název musí být přesný, bez uvozovek
do složky scenery nakopíruješ všechny soubory s příponou .BGL
do složky texture nakopíruješ všechny soubory s příponou .BMP
v FSX Scenery Library přidáš složku LKMO
Toť vše. |
|