Ano to je spis to s cim se setkas, bude to plynulejsi. Ono je ceklem jedno kolik mas FPS a jak kolisaji, hlavni je pocit plynulosti, nejlepe bez sebemensich microstutteru, a to sem mel u sebe taky pocit ze je lepsi, pokud mam autogen na vyssi hodnote. Pak si jeste muzes pohrat s par nastavenimi co NickN zminuje ve zde uz uvedenem threadu, muzou ti pomoct ke vetsi plynulosti.
A jeste jedna vec co sem taky zkusil, existuje novejsi verze shaderu pro FSX, instalace je jednoducha a vysledek muze byt zase nezanedbatelnych par FPS navic, pry to nejvic funguje na ATI5750, ale za vyzkouseni nic nedas, jen staci zazalohovat puvodni soubory, nahradit je novymi a pokud se ti to nelibi, vratit ty stare, ke stazeni zde: http://www.venetubo.com/sha3mod.zip , jinak diskuze ohledne toho zde: http://forum.avsim.net/topic/283701-bojotes-shader-30-mod-for-fsx/ , kde doporucuju na strance 27 dole pouzit upraveny Waterconstants.xml config. Treba vlny na vode ted vypadaji o poznani lip a nekteri uzivatele hlasili plynulejsi zobrazovani vetsiho mnozstvi mraku. |
|