FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9-Generátor nehod (?) Jeden příspěvek | Celý strom
FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 16:52
Tomadox
Zdravím,
existuje něco jako generátor nehod do FS2004 ?Vím,že si můžu nehodu nastavit přímo ve FSce,ale je divné když vím,jaká nehoda mě čeká.
Googlem jsem nenašel nic.
Díky moc.
 1x  

FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 16:54
Zase v opozici a zase blbě   
Pokud se nedají náhodné poruchy nastavit přímo v nastavení addonu, tak je dokáže generovat třeba FSPassengers - funguje to tak, že se tam zadá buď drobné nebo vážné poruchy a nastaví procento pravděpodobnosti poruchy.
 

FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 23:35
ZDESVA
myslím že tam je drobné,vážné,drobné i vážné ale to je jen detail
 

FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 17:36
adagio   
Kdysi byl i nějaký add-on ALERT !!. Projekt je už asi mrtvý, ale třeba ho někde na netu ještě najdeš.
 

FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 18:38
Tomadox
Díky oběma.
FSPass vyzkouším,ALERT jsem nenašel...
 

FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 23:22
adagio   
Na AVSIMu

http://library.avsim.net/download.php?DLID=30437

Alert!! Lite v1.0

Alert!! Lite is the freeware version of Alert!! Pro, which will be available at the end of May. Alert!! Pro is a professional pilot fault monitoring system and complex failure generator expansion pack for Flight Simulator 2002. The program tries to satisfy the dream of almost all virtual pilots, to simulate the failure of various systems and instruments in player�s aircraft as close to real-life as it can be...



Já mám někde u sebe dokonce plnou verzi PRO 1.3.
Dal mi ji tenkrát sám tvůrce s omezenou platností jen pro členy BHA - pro tehdejší akci "Emergencies"
http://www.bha.cz/optional/tour2.htm
 

FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 18:43
leonell
Jednoznačně FS Passengers. Stáhni si demo, co si pamatuju tak jediné omezení trial verze je, že musíš startovat ze San Francisca. Jinak můžeš letět s čím chceš a kam chceš.
Já se svým zánovním ATRkem přeletával v demu do Los Angeles a suché konstaktování druhého pilota "Hmm, zdá se, že se nám nevysunuly vztlakové klapky" patří dodnes k mým nejhlubším zážitkům
 

FS9-Generátor nehod (?)   8. 8. 2011 / 21:27
kosata
Já vím o 3 možnostech:

1) Jak už zaznělo, tak je tu FSPassenger, ale ten se mi nechce pořizovat jenom kvůli tomu, abych se mi sra*y aeroklubáci a roury.

2) Napadlo mě zkusit udělat nějaký LUA plugin do FSUIPC, ale zatím jsem se k tomu nějak víc nedostal.

3) Jak mi bylo před pár měsíci při stejné otázce pro FSX doporučeno: připojit další klávesnici, ve vedlejší místnosti s ní zavřít asi 2-6letý dítě a budeš se divit, co všechno se na letadle může podělat.

Jinak nevím, jak u FS9, ale FSX má možnost nastavit si náhodnou poruchu (nebo i víc) v čase od 0 do 600 minut. (což je při hodinovém letu 10% pravděpodobnost a to by muselo být letadlo v hodně špatném stavu) Navíc když pak let uložíš, tak místo aby se uložilo to, co si navolíš ty, tak se uložeji ty náhodně vygenerovaný poruchy.
 

FS9-Generátor nehod (?)   9. 8. 2011 / 06:19
Luděk Ch.
Nebo PMDG 737NGX Tam jsou poruchy hodně propracované, je možnost volby poruch nahodilých nebo na základě životnosti různých dílů, které se po odlítání určitého počtu hodin porouchají
 

FS9-Generátor nehod (?)   9. 8. 2011 / 07:49
Mike2811
Ale huš Nenuť to každému, nebo na IVAO budou lítat už jen sedm tři sedmy...

A propo, to už jsi to rozbil ?
 

FS9-Generátor nehod (?)   9. 8. 2011 / 08:49
Pips   
A aby nelítaly všude jen 737, tak může lítat MD82 od maddoga Ten je pro FS9 a novinky, který bulíkáři objevují s nadšením a očima navrch hlavy u PMDG NGX, má maddog už pár let Mezi tím mimo jiné i to generování závad v závislosti s olítáním a i špatným zacházením. Takže tak
 

FS9-Generátor nehod (?)   9. 8. 2011 / 11:25
Tomadox
Jéje,mít na to PC,tak nelítám s ničím jiným...
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 08:25
leonell
Abychom měli přehled úplný, tak jsem si dovolil pár švestiček z vlastní zahrádky

http://muj-xplane.blogspot.com/2011/08/vybrane-poruchy-tecnam.html
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 11:25
Tomadox
X-plane bych taky lítal rád,ale jak jsem řekl,nemám na to PC ani peníze...
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 11:33
Livien
A co máš za počítač? XPL neni moc náročnej (pokud oželíš autogen)
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 11:37
Tomadox
Procesor: AMD Athlon X2 4200+ 2,2Mhz
RAM: 3GB
Grafická karta: NVidia GeForce 8600GT 521MB
Tak
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 11:45
Lejzy
Pokud nebudeš kupovat CRJ a Embraer, tak v pohodě.
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 12:44
Mike2811
Jak to vypadá s nabídkou propracovaných airlinerů v těchto dnech ?

P.S: Kdy vůbec bude v10 ?
 

XPL-airlinery   9. 8. 2011 / 14:05
leonell
Co mi prošlo rukama:

Tam údajně nejlepší je CRJ200, osobní zkušenost ale nemám, páč nemám HW na kterém je to provozovatelné.
http://store01.prostores.com/servlet/x-planestore/Detail?no=292
Jsou tam videa, dokumenty,...

Pokud bazíruješ na reálné FMS tak pak ještě free x737 s placeným uFMC/737.
Má to ale 2D kokpit a i když tam pár vychytávek bylo tak s PMDG bych si to srovnávat netroufl.
http://www.eadt.eu/index.php

Následující pak mají XPLANE defaulní FMC (čili typově nereálné a bez všelijakých specialit)*

Slušný je DASH8 Q400:
http://store01.prostores.com/servlet/x-planestore/Detail?no=287

Nebo slušný je Bombardier Challenger 300 (pravda, business jet).
http://store01.prostores.com/servlet/x-planestore/Detail?no=290

Zajímavý je i SSJ 100, jenže tam jaksi ani autor nemá podklady, jak se to reálné letadlo ovládá, takže to prostě nějak střihnul. Ale má to spoustu vychytávek, z nichž některé pak převzali i jiní.
http://store01.prostores.com/servlet/x-planestore/Detail?no=274

* Existuje placený addon ufmc, který toho umí opravdu hodně a pro spoustu letadel existují konfigurční soubory. Pro CL300 snad už je, Dash8 a SSJ by ho měla mít v nejbližší verzi 2.4 (měla by být každým dnem).
Viz http://ufmc.eadt.eu/Universal_FMC/Home.html

Ad XPL10: netuším a asi to netuší nikdo.
 1x  

XPL - Minimální požadavky   9. 8. 2011 / 11:49
Livien
I to ti stačí na minimálku

2 GHz processor
1.0 GB RAM (physical memory)
32 MB VRAM (video memory on your video card)
10 GB of hard drive space

Já to na podobný sestavě jako máš ty lítal (teda sestavě na notesu ) a dalo se Demo jsi zkoušel?
 

XPL - Minimální požadavky   9. 8. 2011 / 12:14
Tomadox
Zkoušel.A bylo to právě nějaké takové sekané a ještě k tomu celé v mlze
 

XPL - Minimální požadavky   9. 8. 2011 / 12:21
mano
a tak zase netreba to skusat vsetko naplno a potom odsudzovat xpl ..
 

XPL - Minimální požadavky   9. 8. 2011 / 12:43
JM   
Co jsem provozoval nějakou dobu XPL na stare Geforce tušim 7800 nebo tak nějak, tak třeba hodně velkou roli hrálo zapnutí lepší vody. Jak bylo zaplé, tak defakto nelítatelné, při vypnutí uplně v pohodě. Chce si to pohrát trošku s tím nastavením, i na starém počítači se dá v XPL dobře zalítat i když samozřejmě to musí mít člověk trochu osekané.
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 12:43
Mike2811
//RÝP//
Když oželíš autogen tak je velmi nenáročnej i FSX...
///RÝP//
 

XPL-Generátor nehod (!)   9. 8. 2011 / 12:54
Livien
Bych si dovolil nesouhlasit FSX jsem na tom samym kompu ani nerozběhal. Teda jo, ale jako slideshow simulátor
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 09:00
Teflon_490   
Stahnuti az vypnuti autogenu v FSX ti vubec nepomuze, spis to plynulost jeste snizi, je to proste fakt a mam to vyzkouseno.
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 09:40
Stew
Jak tě tak sleduju s tou GTX560Ti - v DX9 píšeš že jede hůř než v DX10, teď zase, že bez autogenu máš horší FPS... čéče - není ta grafárna nakonec tak výkonná, že při menší zátěži nejede naplno a využívá některý z těch úsporných režimů na nižším taktu? Ta pětistovková řada má těch stupňů několik. To by mě zajímalo - mohl bys prosím tě zkusit jen tak pro zajímavost spustit GPU-Z a nech ho v simu chvíli běžet? Na kartě "Sensors" uvidíš záznam frekvence jádra, shaderů i pamětí GPU včetně historie. Schválně, jestli jede na plném taktu. To co píšeš s tím autogenem, se mi nějak nezdá..

http://www.techpowerup.com/downloads/2018/TechPowerUp_GPU-Z_v0.5.4.html
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 10:45
Teflon_490   
GPUZ samozrejme znam a v registrech mam nastaveno permanentne vykon na performance, coz jsem zjistil by melo predejit karte podtaktovavat se primo ve 3D aplikaci, nekterym se to stavalo, zkusit to ale muzu.
Co se tyce toho autogenu, to neni z me hlavy, to je globalni featura FSX, viz v tomhle konfiguracnim threadu od NickN: http://www.simforums.com/forums/setting-up-fsx-and-how-to-tune-it_topic29041.html

2. Believe it or not, ZERO autogen slider can make frames drop, how? Same reason as above. Try to maintain at least 50+% (DENSE) however very slow systems may need to limit that to NORMAL/SPARCE or even OFF (off = rare must be very slow hardware)

Keeping the autogen slider at DENSE or greater actually tends to raise frames. Going too high for the installed hardware and Scenery Complexity/weather is where perf starts to really drop

Takze komu dela FPS problemy, zkuste si zvysit autogen na DENSE a podle mne minimalne neuvidite zadny ubytek FPS, u mne tam neni. Kde se muze zacit pak projevovat je na vyssi nastaveni, to pak zalezi na HW.
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 10:48
Teflon_490   
Jo a co se tyce toho DX10, fakt nechapu co proti tomu nekteri maji. Az na to, ze modely ruznejch letadel (hlavne je to patrny u AI bohuzel) nebyly delany na DX10 a tim padem na nich nejdou videt liverky, tak ja tam mam naprosto uzasny framy a FSX jede uplne plynule. A ten narust FPS neni zase jenom u mne, hodne lidi psalo ze DX10 framy proste pridava, a ja sem si to proste jenom overil
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 11:03
Stew
OK, díky, zase víme něco nového
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 13:01
Mike2811
Tak jsem to teda testnul, neboť není nad osobní zkušenost. DX hodnotit nebudu, protože mi to totálně zasekalo FSku a jít z 30fps na 3 mi nepřijde jako výhoda. Co se týče autogenu, tak tam se nějaký výkonnostní propad po vypnutí tedy pozorován nebyl. Spíše naopak, z 25-29 fps to poskočilo na 33fps, které se držely jako klíště. Co mne naopak překvapilo - jednotlivé stupně autogenu nevykazovaly žádné výrazné výkonnostní rozdíly, až u dense se zřejmě začal projevovat nedostatek operační paměti, při přepínání pohledů se to začínalo kousat. A ještě jedna věc - i když s autogenem jsem měl míň FPS a čísílko si skákalo jak na horské dráze, tak jsem měl pocit plynnulosti větší, než beze stromků...

Tož toliko testování na mé skromné sestavě...
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 15:59
Teflon_490   
Ano to je spis to s cim se setkas, bude to plynulejsi. Ono je ceklem jedno kolik mas FPS a jak kolisaji, hlavni je pocit plynulosti, nejlepe bez sebemensich microstutteru, a to sem mel u sebe taky pocit ze je lepsi, pokud mam autogen na vyssi hodnote. Pak si jeste muzes pohrat s par nastavenimi co NickN zminuje ve zde uz uvedenem threadu, muzou ti pomoct ke vetsi plynulosti.

A jeste jedna vec co sem taky zkusil, existuje novejsi verze shaderu pro FSX, instalace je jednoducha a vysledek muze byt zase nezanedbatelnych par FPS navic, pry to nejvic funguje na ATI5750, ale za vyzkouseni nic nedas, jen staci zazalohovat puvodni soubory, nahradit je novymi a pokud se ti to nelibi, vratit ty stare, ke stazeni zde: http://www.venetubo.com/sha3mod.zip , jinak diskuze ohledne toho zde: http://forum.avsim.net/topic/283701-bojotes-shader-30-mod-for-fsx/ , kde doporucuju na strance 27 dole pouzit upraveny Waterconstants.xml config. Treba vlny na vode ted vypadaji o poznani lip a nekteri uzivatele hlasili plynulejsi zobrazovani vetsiho mnozstvi mraku.
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 13:20
Luděk Ch.
Jj, souhlas. DX10 mi přidalo znatelně FPS. Ale pozor, nefunguje s ním externí FPS limiter, aspoň mě ne. Ale zkusil jsem použít ten interní ve FSX a s DX10 nemá negativní dopad, takže jsem nastavil omezení na 25FPS a paráda. Mám právě za sebou první kompletní let s PMDG737NGX (LKTB-LOWI) a to ve VC s pomocí FreeTrack, celou dobu se FPS drželo na 25 se všemi posuvníky grafiky naplno. Musím říct, že to je fakt zážitek a posouvá to simulaci o pěkný kus dál A to jsem donedávna byl zatvrzelým příznivcem létání dopraváků ve 2D (i ve FS9, kde nebyl problém s FPS). Prakticky jsem ověřil, že brzdou FSX není grafika, v rozlišení 1280x1024 to zvládá v pohodě moje stará 9600GT a vázlo to na procesoru. Intel i5 na 4,5GHz udělal svoje
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 13:37
Mike2811
Já ty počítače prostě žeru, 10 sestav, deset různých teoretických výkonů a stejně to nakonec dopadne úplně jinak...
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 14:48
Luděk Ch.
Mám doma malou kapesní knížku s názvem "Murphyho počítačové zákony" a tam je vše popsáno. Například to, že u počítače se nelze na nic spolehnout, dokonce ani na to, že se na něj nelze spolehnout Tu knížečku vřele doporučuji, po jejím přečtení tě zasáhne hluboké porozumění a smíříš se u počítače se vším ))
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 15:28
Mike2811
Už mám knížků obecných Murphyho zákonů...
 

XPL-Generátor nehod (!)   14. 8. 2011 / 15:51
Teflon_490   
No, ono tam nefunguje ani nastaveni nVidia Inspectoru, je to jen pro DX9, takze antialias a Aniso se musi nastavit primo v FSce, zda se mi pak, ze to zvysilo vyskyt shimmeringu textur (uz nevim pod cim se to tu resilo v cestine, mihotani textur?), ale zase tam kde sem dal v DX9 limiter na unlimited a FPS neskutecne skakaly a vykazovalo to neskutecnej stuttering, tak tady muzu mit unlimited, FPS skace nekde mezi 40-60FPS ale je to naprosto plynuly, proto rikam ze DX10 v FSX je perfektni, jen kdyby to nedelalo problemy se staryma modelama, no.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ