| | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:22 | |
| | Rekl jsem si ze udělám nove vlakno bo to stare je dost uz zahlcene a postupně tady můžem dávat své dojmy.
První věc která mě na začátku dot vyděsila, a píšu to hlavně pro ty co by měli stejnej problém, fska se sekala každejch pár vteřin i když fps bylo třeba kolem 40. Řešením se ukázalo v fsuipc zvětšit čas pro autosave moje minuta byla prostě moc a počitač nestíhal ukládat teď mám pět minut a není problém.
Druhá co mě mrzí a dost abyhc řekl pravdu 2D cocpit prostě ani zdaleka není tak promakanej jako 3D.
Nelze si otevřít okno s throttles panelem v 2D prostě není. Takže když chcete nahodit motory buď musíte mít fuel valve na klavesnici někde nebo musíte do 3D. Stejné je to u trimu prostě musíte do 3D aby jste videli co máte za trim na start.Head up v 2D také není což mě fakt sere. Overhead panel popisky v 2D skoro nejdou přečíst. Ovšem 3D kokpit je užasnej naprosto jsem z něj nadšenej až tak že si koupím to na hlavu na koukání nevím jak se to jmenuje.
EGPWS je supr zkoušel jsem to mezi horami a fakt to funguje.
První let se mi při stoupání, bohužel jsem neco četl tak jsem nedával pozor jinak bych to asi našel, rozezvučel bzučát ale žádné varování nikde ani světílko. Trvalo mi chvíli, docela dlouhou, než jsem našel že nemám nastavenou crs alt a mám tam stále 10000.
|
| |
|
| | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:38 | |
| | Jen tak pro ukázku max settings krome autogenu ten je na nule. REX GEX. 3D cocpit a ještě jedno okno navíc s outside view. |
| |
|
| | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:39 | |
| | A ono to není vidět pořádně ale je tam 22 FPS |
| |
|
| | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:39 | |
| | Tak ono se dalo i cekat ze to uz nebude ve 2D, na takhle promakanym eru by to bylo skoro az kontraproduktivni, vsechno to tam nahazet v nerealistickym razeni ne jak je to v realnym cockpitu, ale tak aby se to tam vsechno vlezlo, takze tady snad ani nikdo nemuze brecet vazne |
| |
|
| | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:41 | |
| | Jo já to čekal ale ten panel s uprtama mě sere. |
| |
|
| | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:41 | |
| | btw. posli konfiguraci PC, at vime na cem tech superduper lightning fast 22FPS mas |
| |
|
| | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:43 | |
| | A kde to najdu já už si nic nepamatuju. |
| |
|
| | | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:47 | |
| | Už jsem to našel
Nvidia GTX 460
I7 2.6
6 GB ram
HDD 10000 RPM
Win 7 64 |
| |
|
| | | | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:48 | |
| | Ten procak mas fakt na 2.6 nebo si ho taktl? |
| |
|
| | | | | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:50 | |
| | A sorry pravdu máš je 2.8 přehlíd jsem se. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:53 | |
| | No ne, ja nenarazel na default clocky, nevim jaky presne se i7 delaji, jen mne zajimalo na jake frekvenci jedes, jestli default nebo si to taktl...tak kdyby si tomu pomohl pres 3, stopro by se ti to vratilo vyssim vykonem. |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 18:55 | |
| | jo asi jo ale mě se moc do toho neche nejsem ten typ. Asi si radši koupím letpší i7 |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 17:10 | |
| | tak až budeš tenhle prodávat, dej mi vědět |
| |
|
| | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 19:48 | |
| | Už bys to taky moh porovnat v plynulosti s ostatními komerčními stroji ;o) |
| |
|
| | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 20:44 | |
| | Sel jsem chlastat ale muzu ti rict ze to je jako 747 pmdg malinko horsi.md11 ted nemam. |
| |
|
| | | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 20:48 | |
| | Nevím, co thortle panel, ale HUD by měl ve 2D být po zmáčknutí tajemného tlačítka, myslím, že W to je...
To zní pozitivně, máš ještě něco jiného, s čím by to šlo porovnat ? |
| |
|
| | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 21:05 | |
| | Podle prvních dojmů to vypadá, že je to sice dobře udělané a promakané letadlo. Ale skutečně se jedná o model, který by byl o několik tříd výše, než ostatní podobné? Je to ale skutečně taková bomba, která by mě okamžitě přinutila vyběhnout ven, zamířit do obchodu a nakoupit nový hardware za desetitisíce? |
| |
|
| | | | PMDG NGX 5. 8. 2011 / 22:04 | |
| | Já to silně zvažuju A nejsou to desetitisíce, stačí jeden desetitisíc Spíš ani ne, protože hlavní brzdou je zjevně procesor, takže to jistí deska, procesor, paměti. Abych přidal první vlastní zkušenosti, na mé sestavě lítatelné krásně ve 2D, ve 3D jen 15-20FPS, takže bez toho se zatím obejdu. Na tvoji hlavní otázku se zatím nedá odpovědět, protože základní operace se 737 jsou snadné a na většinu vychytávek budu přicházet postupně, až se do toho ponořím pořádně. Zatím mě hodně zaujaly možnosti přizpůsobení letadla (typ autopilota, standby přistrojů, ládování paliva a nákladu, otevírání dveří, připojení GPU, ASU...) přes přídavné menu ve FMC.
Jinak musím konstatovat, že naplno se to využije opravdu až s moderním hardwarem. Například 2D kokpit je vytvořený pro poměr stan monitoru 16:9, takže na 4:3 to vypadá dost blbě.
|
| |
|
| | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 00:00 | |
| | Ja musim rict ze pri startu na crossbleed ke tam takova malickost ktera jinde neni a to sice ze motor nenahodis ldyzas druhej na idle. Ja vim zni to logocki ale jine simulatory to nahodi i na idle. |
| |
|
| | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 00:01 | |
| | Sorry za ten text ja jsem uz ozralej |
| |
|
| | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 07:35 | |
| | Ty lezes do tak dokonaleho addonu ozralej? Styd se!
Ale postreh dobrej. Nekdo to jeste mel, mozna B200? Uz fakt nevim. Nekde behem startu motoru jsi vecne maval pakami aby jsi dobil baterie pred dalsim startem atd. jinak smolik. |
| |
|
| | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 08:54 | |
| | K tomu bzučáku - podle fotky není tenhle model vybaven nejnovějšími tablíčky CABIN ALT a TAKEOFF CONFIG, takže podle bulletinu TSF-44 R1 musíš před vzletem provést briefing, že když zazní přerušovaný klakson nad 10 000ft, nasadíš si masku, dáš regulátor na 100% a budeš řešit problémy s přetlakováním, nikoliv T/O config
Tys ho neprovedl a málem ses udusil jak ty Kypřani
|
| |
|
| | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 11:23 | |
| | Captain (always, first flight of the day only)
“Whenever the intermittent warning horn sounds in flight, at an airplane flight altitude above 10,000 feet MSL:
• Immediately don oxygen masks and set regulators to 100%
• Establish crew communications
• Do the CABIN ALTITUDE Warning or rapid depressurization non-normal checklist.
Both pilots must verify on the overhead Cabin Altitude panel that the cabin altitude is
stabilized at or below 10,000 feet before removing oxygen masks”
- cast emergency briefingu ryanairu |
| |
|
| | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 14:45 | |
| | Both pilots must verify on the overhead Cabin Altitude panel that the cabin altitude is
stabilized at or below 10,000 feet before removing oxygen masks”
To se na to nemuzou podivat predtim nez si nasadi ty masky? To zabere tak jednu sekundu. Nebo je mozny, ze by to mohlo lhat ten budik a i kdyz by byla cabin alt pod 10000 tak je moznost ze maji furt malo kysliku? |
| |
|
| | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 15:27 | |
| | To musíš diskutovat s FAA (to oni vydali AD-čko) a ne s náma |
| |
|
| | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 18:11 | |
| | Dobre, ale tak aspon musis vedet, jak dalece se da tomu budiku obecne verit. Stalo se tedy nekdy, ze by ukazoval nespravnou kabinovou vysku? |
| |
|
| | | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 18:40 | |
| | | |
|
| | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 15:29 | |
| | Ten odstavec se týká SUNDÁNÍ masek, nikoliv nandání. |
| |
|
| | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 15:39 | |
| | Ja to pochopil tak, že se mu nezdá postup, že když začne houkat klakson, tak mají nejdřív nasazovat masky, pak zkontrolovat, jaká je kabinová výška a pokud bude pod deset, tak sundat.
Předpokládám, že mířil cca tím směrem, že na první pohled logičtější by to bylo naopak - začne klakson, piloti zkontrolují kabinovou výšku, a pokud je špatná, tak nasadí masky. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 18:10 | |
| | Presne tak...ale tak oni asi vedi proc to vydali takhle. |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 19:53 | |
| | Tak ona je hypoxie celkem velký strašák, protože přichází pozvolna a člověk si ji neuvodomuje a jak už se začne projevovat, tak to už je řádný průser, takže z toho pohledu bych to viděl jako dobrou prevenci "co by kdyby"... přecejen někdy ty éra umí stoupat svižně a stačilo by chvilkové zaváhání a na průšvih je zaděláno. |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 23:11 | |
| | je to rekneme, bezpecnejsi, jakysi "fail-safe design" procedur
mit masku s kabinou pod 10K ft ti neublizi, naopak je to horsi, tudiz je bezpecnejsi si ji nandat, byt jen na pul minuty, nez potvrdis, ze problem neni v tlakovani. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 23:10 | |
| | Tento postup je mysleny tak, ze jakmile uslysime tento kabinovy warning, tak proste bez premysleni nasadit masky (s tim souvisejici overeni moznosti komunikace mezi piloty) a okamzite klesat do 10 000ft nebo MORA, podle toho co je vyse.
Jakmile se tento cely postup provede, tak az potom musime zkouknout kabinovou vysku a paklize splnuje kriterium - stabilni a pod 10 000ft tak si ty masky muzeme sundat ... |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG NGX 6. 8. 2011 / 23:51 | |
| | imho, "• Do the CABIN ALTITUDE Warning or rapid depressurization non-normal checklist." neznamena automaticky emergency descent. Treba bude stacit prepnout pretlakovani na manual a zavrit outflow ventil... |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG NGX 7. 8. 2011 / 12:28 | |
| | Přesně tak, jak píšeš. Mnohdy stačí provést memory items a problém je vyřešený, respektive stabilizovaný. I při "běžné" dekompresi v hladině se nejprve provede zmíněný checklist a nouzové klesání se zahajuje AŽ poté, co je předchozí postup neúspěšný |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG NGX 7. 8. 2011 / 12:37 | |
| | Asi je to tak jak rikas, na simu to budeme delat teprve za tydem |
| |
|
|