Nejlepší by bylo panoramatické plátno se zorným polem 180°, kam se člověk chce podívat, tam otočí hlavu Jo, je mi jasné, že všechny ty tracky nejsou ideální řešení, protože když se hlavou otáčí vpravo, obraz utíká větší rychlostí doleva a musí se to kompenzovat očima. Navíc bude asi problém s ovládáním drobných prvků, kdy je potřeba, aby to nijak samo neposkakovalo a aby se hlava držela co nejstabilněji. Z toho zase může bolet za krkem Ale věřím, že když se pořádně polaboruje s nastavením a pochopí se, co který prvek a jak dělá, může být výsledek dobrý. Považuju za super možnost si k ovládacímu prvku přiblížit hlavu a tím si ho zvětšit a stabilizovat. Každopádně na těch videích od AoA s představením PMDG 737NGX to vypadá naprosto přirozeně a podle mě je to vůbec jediný způsob, jak nějak efektivně používat virtual kokpit u dopravních letadel. Tam je tolik přístrojů, že není možné, aby se současně do pohledu vešla krajina za oknem i přístroje. Tedy pokud si pohled neodzoomuju, což bytostně nesnáším, protože to przní perspektivu zobrazení.
P.S. ty brýle jsem kdysi taky zkoušel, ale zatím nikdo nedokáže dostat do potřebné velikosti dostatečné rozlišení. Ale byla by to určitě nejlepší cesta k realitě. |
|