|  | rychlost ve FS 11. 7. 2011 / 17:57 | |
|  | To záleží na konstrukci každého letadla. Každé letadlo má stanovené určité rychlosti, např. pádovou rychlost s klapkama nebo v čisté konfiguraci (klapky zasunuty), cestovní rychlost, návrhovou rychlost a taky maximální nepřekročitelnou rychlost.
360 uzlů (Knots), předpokládejme máš z přístroje nebo z FSky jako údaj KIAS (uzly indikované rychlosti) je hodně velká rychlost. Ale zase záleží jaký je to typ letadla. Např. Boeing 747 bude mít u země zhruba těch 350-360 KIAS maximálku (cca 650km/h) a oproti tomu Cessna 172 má maximálku 150 KIAS u země (cca 300km/h).
A maximální indikovaná rychlost ti s rostoucí výškou klesá (je to dáno klesajícím atmosférickým tlakem, resp. hustotou vzduchu) a třebas v 10km to bude mít ten boeing už nějakých 280 KIAS.
Bylo by to na delší debatu, ale jak psal tragéd, najdi si vysvětlení pojmů IAS (indikovaná vzdušná rychlost), TAS (pravá vzdušná rychlost) a Machovo číslo. Popř. GS (traťová rychlost) - ikdyž to je v tomhle případě celkem nepodstatné. |
| |
|