FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
rychlost ve FS Jeden příspěvek | Celý strom
rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 16:55
Jerry7506
Zdravím pánové,
prosím o konzultaci.
Když si ve FSX zapnu plnou realitu létání, nezdá se mi, že by se letadla poškodila při překročení cca 360 uzlů. Jsem opravu jen amatér, přesto prosím někoho zasvěceného o vysvětlení, jak to s těmi rychlostmi je... Dík
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 17:20
Tragédie v JRD
No, najdi si na internetu, co znamenají pojmy IAS (indicated speed) a GS (ground speed).

Bohužel nepíšeš jaké letadlo a v jaké výšce, ale obecně vzato je 360 už opravdu hodně velká rychlost. Na dopravní letadlo letící ve své obvyklé hladině až přespříliš.
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 17:57
FSPilot   
To záleží na konstrukci každého letadla. Každé letadlo má stanovené určité rychlosti, např. pádovou rychlost s klapkama nebo v čisté konfiguraci (klapky zasunuty), cestovní rychlost, návrhovou rychlost a taky maximální nepřekročitelnou rychlost.

360 uzlů (Knots), předpokládejme máš z přístroje nebo z FSky jako údaj KIAS (uzly indikované rychlosti) je hodně velká rychlost. Ale zase záleží jaký je to typ letadla. Např. Boeing 747 bude mít u země zhruba těch 350-360 KIAS maximálku (cca 650km/h) a oproti tomu Cessna 172 má maximálku 150 KIAS u země (cca 300km/h).

A maximální indikovaná rychlost ti s rostoucí výškou klesá (je to dáno klesajícím atmosférickým tlakem, resp. hustotou vzduchu) a třebas v 10km to bude mít ten boeing už nějakých 280 KIAS.

Bylo by to na delší debatu, ale jak psal tragéd, najdi si vysvětlení pojmů IAS (indikovaná vzdušná rychlost), TAS (pravá vzdušná rychlost) a Machovo číslo. Popř. GS (traťová rychlost) - ikdyž to je v tomhle případě celkem nepodstatné.
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 18:57
tonde   
...Máchovo číslo.... DDDDDDD
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 19:08
Gripen
Máchovo číslo, nemá to něco společného s noži ? Myslím s jejich počtem, jak tu někdo psal, že má na Máchu k**** ostré nože...
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 20:10
Hermann   
nene, Machovo cislo je vlastne kouzelnicky trik, pri kterem kouzelnik necha zmizet kamarada ze studii za uchvatneho pyrotechnickeho doprovodu a pritom dokaze uhodnout, na jakou vodu myslite ...
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 20:12
Tragédie v JRD
Též je to počet českokreditů zpronevěřených pod záminkou falešné FTO a záloh na letecký výcvik.
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 23:41
FSPilot   
Jste měli dneska ten simbeer nebo něco podobného a neměli pivo, tak jste to nahrazovali něčím silnějším?
 

rychlost ve FS   11. 7. 2011 / 21:41
Praktik
na aerowebu
 

rychlost ve FS   12. 7. 2011 / 11:30
čmeliak
nevieme ako si dospel k číslu 360knt, ale ak si nastavíš maximálnu realitu pozri si ešte, či netreba nejaké políčko na danom slide zaškrtnúť. A potom na akom lietadle to chceš skúšať? Defaultné lietadlá dodané v FSX majú aj deštrukčné textury ale je k tomu treba aj model aby bol deštrukčný.Niektoré addony lietadiel tj.tie ,čo vytvorili šikovní konštruktéri 3D, majú aj tento model prepracovaný a je to vidieť napr. pri tvrdom pristáti alebo nevytiahnutí podvozku pred pristátim, dôjde k pokriveniu vrtule, niektoré modely roztrhá na kusy. Ale vo väčšine pri dosiahnutí úrovne prekročenia limitov napíše obr. crash a reštartuje ťa do poslednej uloženej polohy alebo kde došlo k načítaniu nových údajov scenerky alebo lietadla.
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ