Masina ma zalozne hydraulicke akumulatory,to znamena,ze bez motoru ide tlak na riadenie z tychto nahradnych systemov,a riadenie ide normalne par minut.Pri klzavosti 21-cky je lietadlo na zemi "co by dup!" a je na rozhodnuti pilota,ci stoji za to riskovat zivot a snazit sa pristat i ked na znamu plochu ale bez moznosti opakovania manevru , alebo vykonat katapultaz v stanovenej vyske / 3000,/. Samozrejme ked nie je k dispozicii letisko alebo znama plocha,je jednoznacne rozhodnutie katapultaz.
S p. Krydom som urcity cas lietal u stihacieho pluku na letisku Líně a bol to naozaj macher pilot,znalosti,kondicka,skvely pristup k pilotom,jedinecne akrobaticke kusky na MiG-21 - napriklad tlaceny prekrut,co vyzaduje od pilota ....ani nebudem hovorit , co, atd.
No a let bez motoru je urcite tichy,ale, ze by bolo pocut svistanie vzduchu,to asi nie,ked ma clovek nasadenu prilbu a je utesnena zahermetovana kabina.
|
|