Ivošu, ty máš občas neuvěřitelně srandovní názory.
1) BMW M3 stojí něco kolem 2 mega, základní verzi si u takového auta stejně nikdo nekoupí, takže spíš 2,5, ale to je jedno. Takové auto si člověk nekupuje, aby počítal spotřebu, ale aby se pobavil. To je něco, co bys chápat mohl. Sice ne u aut, ale u FS snad určitě, protože tu hádám nebude nikdo, kdo by FSku provozoval jako čistě užitkový nástroj. A právě proto to tvoje srovnání s Fábkou stojí za starou belu. Jak prosímtě můžeš srovnávat čistě užitkové přibližovadlo s autem, jehož jediný smysl je bavit se řízením ??? Kromě toho s tou tvou spotřebou by to v určitých režimech taky nebyla pravda - jako GT, tedy auto na přesuny po dálnicích kolem 130 by se spotřeba obou mohla velmi přiblížit a možná i srovnat. Když jsme u té M3, krásný test ekonomiky provozu předvedl Top Gear: http://www.youtube.com/watch?v=JmxUsGiGp3w začíná to od 3:30, ale můžete se čučnout na celé... 
2) Těžko můžeš srovnávat množství lidí, kteří si mohou dovolit vydat 2 mega, aniž by je to ovlivnilo a množství lidí, kteří takto můžou vydat 20-30 tisíc, možná i míň...
3) Určitě můžeš uvažovat nad tím, že se najde spousta jiných užitečnějších věcí, které za své peníze můžeš získat, ale o tom je celá FS, resp. celé virtuální lítání, je to naprosto nesmyslné plýtvání penězi, ale baví nás to a proto tady jsme...
4) jen pro úplnost, bavíme se o hrách, které mají 6 resp. 8 !!! let. Za tu dobu technika několikrát zdvojnásobila svůj výkon a cena šla stejným způsobem dolů. Pokud jsi za tu dobu nevyměnil počítač, je to tvoje volba, ale nemůžeš si potom stěžovat na náročnost FSX.
5) Co je tam pro běžného uživatele, co třeba share cocpit, nebo celý multiplayer, oproti FS9 něco nepoměřitelného. Nebo to, jak snadno můžeš využít myš k rozhlížení v kokpitu nebo i k ovládání celého letadla. Propracovanější add-ony díky tomu, že si tvůrci mohou více vyhrát. Propracovanější chování vrtulníku (možná i letadel, ale tam to nedovedu posoudit už vůbec ) |
|