|  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 28. 6. 2011 / 20:30 | |
|  | Neví někdo, jak se jmenuje příkaz, který mi vypíše informaci o hodnotě tlaku, jaký mám nastavený na výškoměru (buď v inHg nebo mb/hPa)? Přehrabuju se v SDK, ale nedaří se mi to najít... jenom vypsání výšky v m nebo ve ft.
díky |
| |
|
 |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 29. 6. 2011 / 11:20 | |
|  | Snad Ti to pomůže, jen si nejsem jist, zda to je i pro FS9, ale podle mne byto mělo být i tam funkční. Lob
TOOLTIPTEXT_ALTIMETER_KOHLSMAN_INHG: "Altimeter Calibration Knob (%((A:KOHLSMAN SETTING HG, inHg))%!1.2f! in Hg)"
TOOLTIPTEXT_ALTIMETER_KOHLSMAN_MBAR: "Altimeter Calibration Knob (%((A:KOHLSMAN SETTING HG, mbar))%!d! mbar)"
TOOLTIPTEXT_BACKUP_ALTIMETER_KOHLSMAN_INHG: "Altimeter Calibration Knob (%((A:KOHLSMAN SETTING HG:2, inHg))%!1.2f! in Hg)"
TOOLTIPTEXT_BACKUP_ALTIMETER_KOHLSMAN_MBAR:"Altimeter Calibration Knob (%((A:KOHLSMAN SETTING HG:2, mbar))%!d! mbar)"
|
| |
|
 |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 29. 6. 2011 / 12:20 | |
|  | Super, díky. Vyzkůšám.
Ten backup v SDK pro FS9 není, tak nevím, jestli to FSka neumí či co. Uvidíme, díky. |
| |
|
 |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 30. 6. 2011 / 21:40 | |
|  | Tak zkouším a zkouším a nefachčenko... moh bych poprosit, jak z toho udělat jeden < tooltip > xxx < / tooltip > ?
Jenom dodám, že jde o XML soubor |
| |
|
 |  |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 30. 6. 2011 / 22:39 | |
|  | Když chceš, aby ti to napsalo určitej text po najetí kurzorem na danou oblast, tak stačí do záložky area v záložce mouse napsat řádek:
TEXT
V tomto případě by to po najetí na danou oblast napsalo "TEXT"
Když chceš aby to napsalo aktuální hodnotu proměnný, tak použiješ místo obyčejného textu tzv. string, který vypadá takto:
%(A:GENERAL ENG RMP:1, rpm)%!d!
tedy:
%(A:GENERAL ENG RMP:1, rpm)%!d!
Takto zapsaný tooltip vypíše po najetí kurzorem aktuální hodnotu otáček motoru za minutu. To, co je mezi závorkama, je v podstatě úplně to samý jako když píšeš ručičkový budíky. Kolem toho je znak "%"- to říká, že se jedná o tzv. gauge string a to mezi dvěma vykřičníkama je způsob zobrazení textu. Zobrazit se dá na určitý počet desetinných míst atd. Podrobně je to rozepsáno v SDK- kdyžtak můžu kus okopírovat a hodit sem... Konkrétně znak !d! znamená toto:
d = decimal number (integer). If the number is not an integer, it is rounded to the nearest integer. Note that rounding, not truncation occurs.
Tolik teorie... Prakticky, když chceš, aby výsledek byl třeba takovýto: "Tlak: 1013 hPa" tak to zapíšeš takto:
Tlak: %(A:AMBIENT PRESSURE, hectopascal)%!d! hPa
To znamená, že "Tlak:" a "hPa" bude "statický" tooltip a číslo "1013" je aktuální hodnota tlaku- tedy se bude měnit podle okolního prostředí.
Snad odpovídám na dotaz... a snad je mi rozumět  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 30. 6. 2011 / 22:40 | |
|  | takže samozřejmě mi to smazalo vše, co bylo mezi spičatýma závorkama, takže tam toho půlka chybí... )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 30. 6. 2011 / 22:42 | |
|  | Snad jako doplnění bude stačit tento obrázek: |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 30. 6. 2011 / 23:24 | |
|  | Sákriš, to je perfektní vysvětlení Díky moc!!! SDK jsem projížděl, ale očividně ne dost důkladně, protože na popis tohoto charakteru jsem nikde nenarazil. Jdu zkoumat.
Díky převelice!
Klaním se  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 30. 6. 2011 / 23:47 | |
|  | Geniální, funguje to!! Díky moc oběma pánové ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FS9: budíky - TOOLTIP TEXT výškoměr 1. 7. 2011 / 14:12 | |
|  | Koukám, že stromek má pokračování a tak ještě poznámku, resp. odkaz, který jsem již tady někomu dával na pěkný tutoriál pro tvorbu gauges v XML. Je to hezky a srozumitelně popsáno a pochopil jsem to i já s mou chabou angličtinou. Lob
http://www.fs2x.com/Tutorials.htm |
| |
|
|