FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 11. 2024, svátek má Otmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj?? Jeden příspěvek | Celý strom
Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   1. 7. 2011 / 09:53
Aardvark   
Přesně tak,

máme A:variables (aircraft variables), to jsou proměnné které má FS v sobě, pak L:variables, což jsou uživatelské proměnné a ty si autor vymýšlí, tedy pochopitelně FS neví co přesně znamenají. Zároveň při použití multiplayeru se tyto proměnné bez pomoci jiných programů nedají přenášet přes síť, tedy když se letí a jeden uživatel změní libovolnou L:variable na svém počítači, změní se nejenom na jeho modelu, ale i na modelu druhého uživatele bez ohledu na to jestli ji také změnil nebo ne. To samé se dějě i na monitoru druhého uživatele. Je to prostě trošku guláš

Jenom pro úplnost... FS nemá jenom tyto dva typy proměnných, výtah z FSX SDK:

28609 B / 600 x 260 / param.jpg
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ