Když chceš, aby ti to napsalo určitej text po najetí kurzorem na danou oblast, tak stačí do záložky area v záložce mouse napsat řádek:
TEXT
V tomto případě by to po najetí na danou oblast napsalo "TEXT"
Když chceš aby to napsalo aktuální hodnotu proměnný, tak použiješ místo obyčejného textu tzv. string, který vypadá takto:
%(A:GENERAL ENG RMP:1, rpm)%!d!
tedy:
%(A:GENERAL ENG RMP:1, rpm)%!d!
Takto zapsaný tooltip vypíše po najetí kurzorem aktuální hodnotu otáček motoru za minutu. To, co je mezi závorkama, je v podstatě úplně to samý jako když píšeš ručičkový budíky. Kolem toho je znak "%"- to říká, že se jedná o tzv. gauge string a to mezi dvěma vykřičníkama je způsob zobrazení textu. Zobrazit se dá na určitý počet desetinných míst atd. Podrobně je to rozepsáno v SDK- kdyžtak můžu kus okopírovat a hodit sem... Konkrétně znak !d! znamená toto:
d = decimal number (integer). If the number is not an integer, it is rounded to the nearest integer. Note that rounding, not truncation occurs.
Tolik teorie... Prakticky, když chceš, aby výsledek byl třeba takovýto: "Tlak: 1013 hPa" tak to zapíšeš takto:
Tlak: %(A:AMBIENT PRESSURE, hectopascal)%!d! hPa
To znamená, že "Tlak:" a "hPa" bude "statický" tooltip a číslo "1013" je aktuální hodnota tlaku- tedy se bude měnit podle okolního prostředí.
Snad odpovídám na dotaz... a snad je mi rozumět  |
|