| | FMC trasa 30. 6. 2011 / 18:48 | |
| | Musis plynule prestavovat vysku na MCP panelu. Bod T/D je vypocitany top of descent-odtud zacina klesani. pred timto podem si vyzadas klesani a nastavis nizsi vysku-v tvem pripade dejme tomu bez komunikace s ATC vysku stredniho priblizeni 3000 ft-letadlo pak od T/D zacne klesat a brzdit prave do 3000 presne podle nastaveneho profilu-po doleteni na FI22 uz bys mel mit armovany ILS-takze tam uz to zacne klesat po G/S a na MCP se nastavi vyska nezdareneho priblizeni...Je to dost osekany popis ale tak pro zacatek abys to vubec zaletel by to melo stacit.
Jinak nevim jak to muze preletet bod kvuli vysce-LNAV a VNAV si v tomhle spolu nepovidaj-jeden leti trat a druhy si hlida vysku. Jedina vec co me napada-ze tam mas moc rychlosti a ero tu zatacku neutoci prave kvuli prilis velke rychlost... |
| |
| | | | | | FMC trasa - Rozšafín Ctibum | 30. 06. 11 v 20:05 |
|
| | | | | | | | FMC trasa - Rozšafín Ctibum | 30. 06. 11 v 20:18 |
|
| | | | | | | | | | FMC trasa - Rozšafín Ctibum | 30. 06. 11 v 20:29 |
|
|