FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 11. 2024, svátek má Otmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj?? Jeden příspěvek | Celý strom
Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   29. 6. 2011 / 17:55
miki_pilot
Protože nefunguje vyhledávání dávám tento dotaz na zkušené.
Když nastartuji tento vrtulník (a to netrvá 5 vteřin) a někam letím,chi si uložit nastartovaný vrtulník ve fs2004,nejde to!
Po opětovném načtení je dark and cold. Není na to nějaká finta? Díky moc za radu.
MIKI
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   29. 6. 2011 / 18:28
Johnny pilot   
Vydělej gauges.

+ máš to nastartovany během 5 vteřin
- nejsou funkční budíky...

Pozn. Přece je to jen simulátor a když už daný addon vlastním, jako je Mi-17 od bratrů Nemethovic, tak si to o to víc užiju, že to přidá více té reality to reálné nahazování ne?
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   30. 6. 2011 / 13:48
Fabo™   
Mno, jaksi jestli si ulozis let nekde ve dvou kilometrech nad zemi, ze to doletis zitra, tak je realne nahazovani, jaksi, nezadouci...
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   30. 6. 2011 / 14:45
Lavoy
Skúšal si si to uložiť ako default flight ?
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   30. 6. 2011 / 15:09
miki_pilot
To jsem nezkoušel. Myslím,že to ale nepomůže,protože jsem zjistil,že Fs prostě neukládá takle rozpracované mašiny. Smůla
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   30. 6. 2011 / 15:14
jose75
nevim jak je na tom fs2004 ale Xko ti uloží rozběhlou i cold and dark.
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   30. 6. 2011 / 15:36
Helicopter pilot
Jenže vrták co zmiňuje je jen pro 2004ku! ;oD
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   1. 7. 2011 / 09:38
Luděk Ch.
FS (2004 i X) umí uložit pouze ty funkce, které jsou převzaty z defaultních letadel. Jakmile je tam o jediný funkční vypínač navíc, FS ho neuloží, protože o něm prostě neví a neumí s ním zacházet. Komplikovanější add-ony musí mít vlastní utilitku pro uložení stavu, jinak smůla a nejde to korektně.
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   1. 7. 2011 / 09:08
kosata
Možná to nebude ten správný důvod, a jestli je, tak řešení nevymyslim. Jenom kdyby někoho to řešení potom napadlo.
Něco podobného se mi stává u Albatrosu od Lotusu. Uloží se mi pozice jenom některých přepínačů (například na přední sekci pravého pultu jenom tuším Battery Master, Generator 1 a Avionics Master). Je to pravděpodobně tím, že ty přepínače jsou ovládány pomocí tzv. L:vars (například přepínač tlakování nádrží na koncích křídel), což jsou proměnné, které si autor modelu určuje sám, podle své potřeby a FSka je normálně nemá.
Standardní proměnné, týkající se stavu letadla (nebo v tvém případě vrtulníku), se nazývají myslím A:vars (ale to nevím s jistotou).
Bez L:vars se asi žádný lepší model prostě neobejde, protože je potřeba naprogramovat spoustu věcí, které FSka třeba normálně nepodporuje, nebo pro vyladění chování letadla, apod.

Vypadá to, že FSka ukládá do souboru *.flt jenom ty standardní A:vars a L:vars vynechává, a proto některé stroje můžou mít po načtení z půlky nebo úplně vypnuté přepínače.
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   1. 7. 2011 / 09:40
Luděk Ch.
Tak tak, FSka dokáže uložit jen ty parametry, které jsou převzaty z defaultních letadel, ostatní nikoliv.
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   1. 7. 2011 / 09:53
Aardvark   
Přesně tak,

máme A:variables (aircraft variables), to jsou proměnné které má FS v sobě, pak L:variables, což jsou uživatelské proměnné a ty si autor vymýšlí, tedy pochopitelně FS neví co přesně znamenají. Zároveň při použití multiplayeru se tyto proměnné bez pomoci jiných programů nedají přenášet přes síť, tedy když se letí a jeden uživatel změní libovolnou L:variable na svém počítači, změní se nejenom na jeho modelu, ale i na modelu druhého uživatele bez ohledu na to jestli ji také změnil nebo ne. To samé se dějě i na monitoru druhého uživatele. Je to prostě trošku guláš

Jenom pro úplnost... FS nemá jenom tyto dva typy proměnných, výtah z FSX SDK:

28609 B / 600 x 260 / param.jpg
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   1. 7. 2011 / 09:58
leonell
Kup osmijádrovou mašinu, nainstaluj VMWARE a když půjdeš spát (klidně uprostřed letu) tak dej SaveSnapshot.
Schválně jestli někdo vymyslí ještě hloupější řešení
L.
 

Mi-17 od Nemeth designs - jak uložit nastartovaný stroj??   1. 7. 2011 / 09:58
Aardvark   
Ještě doplním, samozřejmě, že řešení je...
Šlo by napsat kód, který by automaticky dal všechny spínače do požadované polohy pro start a pak stačí ctrl+E (nebo i samotné ctrl+E se dá zakomponovat do kódu). Takto to mám i na připravovaném MiGu-21
Nebo jednoduše smazat kód, který způsobuje chcípání motoru. problém je, že některé z přepínačů jsou ještě propojené s přístroji, tedy způsobí jejich nefunkčnost. To jde také "opravit" ale je to časově více náročné.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ