| | | | | 737-800 má dolet 3 815 km, verze-800HGW 5 445 km. Jaký je mezi nimi rozdíl?(kromě doletu) Nevim kde bych to měl najít,na wiki píšou jen tohle a ještě co je za verzi BBJ?Myslim si ,že je to jenom vylepšená verze třeba 737-900=BBJ3,ale to jen typuju. |
| |
|
| | | Nadpisy vole! 28. 6. 2011 / 10:56 | |
| | v hmotnostiach, MTOW, MZFW, a tak, verzia HGW je certifikovana na vacsie hmotnosti.
BBJ = Boeing Business Jet. BBJ1 je zalozen na verzi 700, BBJ2 na verzi 800 a BBJ3 na verzi 900 |
| |
|
| | | | Nadpisy vole! 28. 6. 2011 / 11:20 | |
| | | |
|
| | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 11:15 | |
| | Tak že BBJ je lepší než klasická verze,třeba 800. A ještě jedna otázka. Jednou jsem u free modelu 737-700 fsx měl vysouvací schůdky pod hlavními dvěřmi.Je to reálné? u MD 82 jsem to vyděl,ale u 737 ne a nenašel sem to ani na EN wiki. |
| |
|
| | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 11:20 | |
| | Ne. Není lepší. Je jiná.
Reálné to je. |
| |
|
| | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 11:21 | |
| | díky |
| |
|
| | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 11:28 | |
| | Jen doplním, můžeš to vidět např. u nízkonákladovek (třebas Ryanair), které šetří na poplatcích, co se dá a tak si "vozí vlastní schůdky" namísto placení těch letištních |
| |
|
| | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 11:34 | |
| | Opět díky |
| |
|
| | | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 11:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 11:58 | |
| | Přesně to sem myslel. A to má každý 737 a nebo se to ,,přidělá" na objednávku? |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 12:09 | |
| | | |
|
| | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 17:35 | |
| | Ono to není jen o poplatcích, základ u Ryanairu je vyšoupat SLC ven na plochu co nejdřív po vypnutí motorů, neb další sada již čeká ve špalíru na odlet |
| |
|
| | | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 20:09 | |
| | No já ti nevím, ale mě to příjde časově zhruba na stejno přistavit schůdky a nebo vysunout vlastní Co jsem viděl, tak za tu samou dobu, kdy vytáhli svoje schůdky byly přistavené pojízdné vzadu. |
| |
|
| | | | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 22:03 | |
| | No tak to funguje na civilizovaných letištích, to jo |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 12:10 | |
| | Já měl za to, že alespoň v rámci Evropy to bude takový jakštakš standard |
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 12:47 | |
| | Problém je, když začneš do Evropy počítat Řecko Tam jsou chybějící schody to nejmenší, občas takhle člověk doletí, na rádiu nikdo, přes všechny možné okolní frekvence zjistí, že místního věžníka teprve probudili a čistí si zuby, než vyrazí na letiště... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 13:35 | |
| | A to maj v Řecku příplatky za včasný příchody do práce! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 13:38 | |
| | Ten bych bral Konečně by byl důvod chodit do práce opravdu na tu desátou .) |
| |
|
| | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 14:35 | |
| | Ryanair v Brně zásadně používá přední schody vlastní vysouvací |
| |
|
| | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 16:37 | |
| | Tak mě napadá taková blbá otázka, dá se do letadla typu 737 dostat nějakou rozumnou formou bez schůdků, např. že by si posádka jela vyzvednout odložené letadlo na 22 v Praze a podobně ? |
| |
|
| | | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 17:32 | |
| | Kdybys viděl jak se dá všelijak dostat do éra bez schůdků.... Nejlepší haluz byla zatím když jsme letěli vyzvednout éro po čerstvém nátěru v Dublinu, tak jsme z lešení v hangáru udělali ze starýho žebříku můstek do zadních dveří a přelezli po čtyřech
Pro koupáky ale nic moc, to je fakt... |
| |
|
| | | | | | | | | | 737 BBJ 28. 6. 2011 / 20:06 | |
| | To já lez do jednoho éra "po vojensku" přední podvozkovou šachtou Objevil jsem tam dvířka, jak jsem o očumoval Ale to bylo v Burgasu nějaká stará vrtulová mašina na podstavci a v kabině jsem se zdržel asi 2s po tom co jsem zjistil, že na místě copilota brousilo žihadla celkem slušné hejno vos Tak rychle jsem z éra ještě nikdy nevyběh |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 07:41 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 13:50 | |
| | Neco jako ukazoval Schwaizenegger ve snimku komando ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 14:22 | |
| | No, řekněme, že to bylo poněkud "statičtější" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 14:41 | |
| | No, jestli to bylo podobný, jako když jsem viděl ve Španělsku žraloka v moři, tak té statice moc nevěřím. ))))))))
Já jsem měl pocit, že chodím po hladině, jak jsem mazal ven....
Úžasnej zážitek... Škoda jen, že mi později došlo, že voda zvětšuje a já viděl tak maximáolně makrelu ;o)))))
(Budiž mi chabou omluvou, že jsem se ve slané vodě potápěl bez brýlí) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 16:25 | |
| | Říkáš, že Copperfield by ti moh závidět, jo? |
| |
|
| | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 08:43 | |
| | Jenže to už jste asi měli dvěře otevřené. My kdysi byli ve třech (já, F/O a mechanik) v Ras al-Khaimah, místňáci se nějak neměli s přistavením schodů, a tak jsme přemejšleli, jak se do éra dostanem, když nám je nepřivezou. Dveře byly zavřený. Bez soustavy beden či žebříku jsme si to nedokázali představit. Protože i kdybych jako největší a nejtlustší vzal nejšikovnějšího na ramena, tak ty dveře prostě neotevřem... |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 09:04 | |
| | A co takhle milý Marconi:
Pane Hlaváčku, dovedl by jste se trefit do té řadící páky?
Joo, to je doprava a dozadu, že?
...
Člověče, nemůže te tam hned řadit zpátečku...
...Promiňte, řídím to poprvé...
)))))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737 BBJ 29. 6. 2011 / 09:42 | |
| | Dobře se to dělá že střechy dodávky
Jojo, byly otevřený...éro co stálo týden zavřený v hangáru jsem vyzvedával jednou a ten smrad jsem ze sebe umýval ještě týden...není horší rychna, než zavřenej nevětranej 20ti letej Boeing odhozenej po aktivní službě Jak to musí vypadat uvnitř těch odstavených v Arizoně, darmo domyslet... |
| |
|
|