| | | 737-500 ČSA 25. 6. 2011 / 15:46 | |
| | Ahoj, prosím Vás chtěl bych vědět jestli CSA bude odprodávat všechna tato letadla? Přijde mi divné, že jim udělaly nové nátěry a teď to prodají? Nebo jak dlouho by mohly verze 500 u ČSA ještě vydržet? Všem moc díky za infomaci |
| |
|
| | | 737-500 ČSA 25. 6. 2011 / 15:47 | |
| | Co jsem slyšel naposledy, tak do roku 2013 by měly postupně všechny Boeingy opustit česky aerolinky. |
| |
|
| | | | 737-500 ČSA 25. 6. 2011 / 15:52 | |
| | To chceš říct že budou bude ČSA lítat jenom s Airbusema a Atrkama? |
| |
|
| | | | | 737-500 ČSA 25. 6. 2011 / 16:27 | |
| | Bojím se říct, že i ATR vymizí... když prodali všechny 72... myslím, že na řadu příjdou i 42... Řady Airbusů naproti tomu budou narůstat. Jde o to, že provozování jednoho typu letounu příjde levněji a ČSA bude moct zaměstnávat jen techniky přes Airbus. Šetří se. Celkově flotila ČSA se má tímto způsobem omladit. |
| |
|
| | | | | | 737-500 ČSA 25. 6. 2011 / 19:01 | |
| | Nojo a pak je přebarví na fialovo a koupí je Wizzair |
| |
|
| | | | | | 737-500 ČSA 26. 6. 2011 / 11:24 | |
| | Otazka k tem technikum ......
To zrusej servisni zakladnu pro 737 (TuiFly,Air Berlin atd ...) ? |
| |
|
| | | | | | | 737-500 ČSA 26. 6. 2011 / 12:17 | |
| | Jo tak to nevím. Bylo mi jen řečeno, že vyjde levněji zaměstnávat techniky na jeden typ letadel. |
| |
|
| | | | | | | | 737-500 ČSA 26. 6. 2011 / 12:38 | |
| | Technici často mají papíry na A i B, aspoň ti, kteří se starají o bázovaná letadla v Brně, takže o lidi až tak nejde. Spíš o sklad a dokumenty, které musí být dvakrát. |
| |
|
| | | | | 737-500 ČSA 25. 6. 2011 / 16:31 | |
| | A proč by neměly? Není žádný důvod držet letadla jedné kategorie dvou různých výrobců, k tomu dvojité zázemí dokumentace a náhradních dílů atd. A s ATRkama to taky nevypadá moc růžově, původně pokud vím, měly ČSA kupovat novou verzi ATR42-600, ale poslední dobou jsem o tom nečetl žádné novější zprávy. |
| |
|
| | | | | | 737-500 ČSA 26. 6. 2011 / 01:38 | |
| | Oni to letadlo taky musejí ještě vyrobit |
| |
|
|