Z počátku mě to CDM taky lezlo krkem, ale časem jsem zjistil, že je to lepší, než stát ve frontě jak v před Mototechnou a popojíždět a pálit palivo. Problém je, že co letiště, to jiné postupy, a speciálně Paříž CDG je napřesdržku.
Těším se, až se tyto postup zavedou v aeroklubech. Třeba poletím ze Slaného do Roudnice. Nejprve den dopředu dám plánek a v něm EOBT. Pak podle toho, jak předpokládám, že se mi podaří natankovat a dojít se vyčůrat, oznámím po dohodě se správcem letiště první TOBT, případně provedu update, pokud se bude lišit o více než 2min od předchozí hodnoty. AFISák si vypočítá, kolik bude mít odletů a kolik navijákových startů proběhne v čase mezi TOBT -25min a TOBT a podle toho mi přidelí TSAT, přičemž vezme v potaz CTOT, který mi přidělí centrála v České Lípě podle předpokládaného počtu letadel prolétávající ATZ Sazené. TSAT nesmím prošvihnout! Mám na to +3/-3 minuty! Stejně tak budu-li mít TOBT větší o víc jak 15min od EOBT, musím poslat DLA message.
Lidé, bděte, do aeroklubů přichází nová doba, postupy CDM! Kdo nevěří, ať tam běží, na Aeronovinách vám to vysvětlí, holoto nevděčná!
P.S. A s tím, že by tě nebavilo lítat u aerolinií, tomu taky nevěř, jaký si to uděláš, takový to máš |
|