| | | Wingtip gone again 20. 6. 2011 / 14:43 | |
| | | |
|
| | | Wingtip gone again 20. 6. 2011 / 17:38 | |
| | The problem was bad placing the building. |
| |
|
| | | | Wingtip gone again 20. 6. 2011 / 17:45 | |
| | Hlas vo vysielacke: - Americka lod, zmente kurz, lebo inac do nas narazite.
Am.lod: - Nie, vy zmente kurz!
Hlas vo vysielacke: - My niemozem zmenit kurz, vy musite zmenit kurz.
Am.lod: - Tu americka lietadlo lod USS. Nieco, sme vyzbrojeny najmodernesimi zbranami. Okamzite zmente kurz!
Hlas vo vysielacke: Tu pobrezny majak. My niemozeme zmenit kurz. |
| |
|
| | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 00:17 | |
| | Tak mi připadá, že frantíci mají problém s určením délky,... |
| |
|
| | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 11:48 | |
| | Tak Frantíci mají obecně tak trošku problém (a v letectví dvojnásob) s trošku kovbojským přístupem. Aneb tak dlouho budem tlačit, dokud se to neposere. |
| |
|
| | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 14:41 | |
| | tak ja si zas rejpnu pane do Britů. Není to moc dávno, co jsem letěl jako spořádaný kaštan s britskou posádkou. Musím přiznat, že jako cesťák jsem strašnej nerv. A při přiblížení, to ten blbec zabrzdil poslal čumákem dolu a ja se málem strachy po.... Když už jsme byli na zemi a kapča větral, tak jsem se naklonil do kabiny a říkám mu, že let super, jen ten závěr mi připadal jak útok na pozemní cíl. Že to bylo zbytečný a že válka již skončila. A on mi s kamenou tváří odpověděl, JAK PRO KOHO. tak už vím co je anglický humor. |
| |
|
| | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 14:48 | |
| | Hehe, procentuální zastoupení různých bývalých RAF a Navy pilotů najdeš vevšech britských aerolinkách poměrně dost vysoké |
| |
|
| | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 19:25 | |
| | Třeba Pablo |
| |
|
| | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 19:28 | |
| | Muhahaha, Pablo, to byla legenda ;o) Kdepak je mu teď konec.....svého času byl u nás VELMI "oblíben" ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 19:34 | |
| | Pro ty co by nevěděli o kom je řeč
http://en.wikipedia.org/wiki/Pablo_Mason
Svoje úvodní Welcome PA dělával zásadně ve stoje v uličce před cestujícími svým krásně peprným způsobem, chyběla mu jenom kukla goggles |
| |
|
| | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 19:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 21:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 23:26 | |
| | Jojo... Za tohle.
Tenkrát jsme tu o tom měli taky pěkný baobab... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 23:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Wingtip gone again 22. 6. 2011 / 00:13 | |
| | No, řekněme, že za svoje velmi neortodoxní metody přístupu k létání, kolegům a zákazníkům a velmi volný přístup k SOP ležel dlouhodobě v žaludku mnoha lidem ve firmě. V MyTravel to bylo ještě ok, to byl takovej RAF ajroklub. Ale po tom co jsme se sloučili se to moc neslučovalo s firemní kulturou, zásluhy nezásluhy. Historek je spousta, ale to až někdy u piva, čte nás tu Mácha a zase by plodil nějaké zasvěcené strojnické kydy...i když jak by to asi zapadalo do jeho teorie, když Pablo byl přece RAF eso, pilot od přírody ) |
| |
|
| | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 07:53 | |
| | Hehe, zdá se, že se s tím žabožrouti na groundu moc nedusej... Pokud má nějaké éro nestandardní rozpětí, stačí jet dost svižně po centrlajně a rozpětí se nakalibruje podle potřeb letiště |
| |
|
| | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 08:23 | |
| | .. anebo stavěj malý letiště, doctore! |
| |
|
| | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 08:48 | |
| | ...anebo velký letadla. Však je to dlouhé a široké jako fotbalové hřiště a vysoké jako pětiposchoďový dům! Zjevně to ale není bystrozraké. |
| |
|
| | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 09:03 | |
| | To je divný, podle všeho by to mělo umět vidět i za roch |
| |
|
| | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 09:14 | |
| | Jo, to vydí za všechny rochy. |
| |
|
| | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 09:16 | |
| | No vidíš Víťo.. Piloti asi zrovna nekoukali na TV.. |
| |
|
| | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 09:33 | |
| | Asi ne, protože kdyby věděli, že je to dlouhé a široké jako fotbalové hřiště a vysoké jako pětiposchioďový dům, báli by se s tim byť jen cuknout! |
| |
|
| | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 16:56 | |
| | To mi pripomnelo ten starej ruskej vtip o nejvetsim dopravnim letadle na svete, ale nevim jak to bylo presne, pamatuju si jen pointu a to neni ono |
| |
|
| | | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 17:14 | |
| | Při startu letadla:
"Dámy a pánové, mluví k vám kapitán. Právě se nacházíte na palubě největšího letadla světa. V tomto patře najdete bar a restauraci, v druhém pak bazén a kurty. V třetím patře si pak můžete zkrátit cestu návštěvou kina a divadla. No a teď mi držte palce, já se to hovado pokusím rozjet."
je to ono? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 17:28 | |
| | Jo, ale ten konec znam trochu lip. "Timto vam kapitan preje prijemnou a nicim nerusenou cestu a zaroven doufa, ze se s tou kravou aspon pohne" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 19:43 | |
| | To bylo ruské největší letadlo a nyní se kamandír Volochov trojnásobný hrdina Sovětského svazu nositel řádu zlaté hvězdy a řádu Vlaimíra Iljiče Lenina pokusí s tou krávou alespoň cuknout.
Tak jsem to slyšel já |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 20:14 | |
| | Tak je to nejpresnejsi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 20:21 | |
| | Tak to ještě nejsem tak starej když mám tak dobrou paměť |
| |
|
| | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 10:13 | |
| | Myslím jen, že to nemaj vychytaný. Až já si jednou koupím soukromej A380, dám do wingtipů mikročipový kamery - a někam stranou na panel k tilleru sledovací monitor pro účely pojíždění. Pro takovou krávu nestandardní by to měl bejt standard. Myslím, že jinak se to rozpětí uhlídat nedá... |
| |
|
| | | | | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 20:04 | |
| | By stačilo něco jako parkovací senzory v autě, ne? Pi..pi..piii...piiiii...piiiiiiii...křup |
| |
|
| | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 11:06 | |
| | no, myslím, že to není dobrá reklama a bodíky to dává Boeingu,... Protože, kdo by měl mít letadlo líp v ruce, jak tovární pilot,... teda vlastně pardon, tovární počítač |
| |
|
| | | | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 12:23 | |
| | Co k tomu psali, tak pilot byl tam, kde měl být a podle propozic se tam vejít měl. Akorát !budova! stála jinde než měla... Nechápu... |
| |
|
| | | Wingtip gone again 21. 6. 2011 / 19:45 | |
| | Každej blbej auťák má dneska parkovací senzory a na Airbus jim to přijde asi moc nóbl vymoženost nebo co |
| |
|
| | | | Wingtip gone again 22. 6. 2011 / 09:14 | |
| | Nechci být ku*va, ale těm, žabožroutům to fakt přeju! Vyrobit nejošklivější lítající obludu na světě a ještě s tím "neumět" ani pojíždět nota bene na domácím hřišti, to musí být pro jejich hypertrofovaná ega strašlivá rána... Nebyl v kokpitu náhodou angličan) |
| |
|
|