| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 19:42 | |
| ![](img/nic.gif) | ahoj mohl bych se zeptat jakou trasu se letí z Mošnova do Tuřan ? |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 19:50 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 19:51 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 19:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Třeba HLV. Nebo taky uplně někudy jinudy. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 19:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak sem si to vypsal jen sem si nebyl jistý díky moc lidi |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 20:19 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 20:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Jestli tam stihnes nastoupat, tak budes muset dost pospichat dolu... Zalezi samozrejme cim poletis. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 22:48 | |
| ![](img/nic.gif) | Letová hladina taková, aby jsi do ní stihl vystoupat a pak začít zase klesat. A možná v ní i chvíli letět. Určitě to nebude 210, neb je to let na západ, a bude to sudá hladina. Nikde není pevně dáno (tedy, ono v určitých případech je, ale to pro účely naprostého začátečníka můžeme zatím ignorovat), že z místa A do místa B poletíš trasou C a ve výšce D. Je to vcelku svobodná záležitost a na rozhodnutí pilota.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 18. 6. 2011 / 09:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Třeba s PT TU-154 vystoupáš do FL130 a máš co dělat, abys stačil vyklesat na LKTB. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 20:44 | |
| ![](img/nic.gif) | Adámku a najdeš si už konečně něco sám? ) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 20:56 | |
| ![](img/nic.gif) | v poslednej dobe su tu vsetci lini na hladanie ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 20:58 | |
| ![](img/nic.gif) | Líní byli vždycky, ale teď už jsou líní tajit to, že jsou líní... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 21:58 | |
| ![](img/nic.gif) | Já jsem to měl vypsané před sebou jen jsem nevěděl jestli je to ok tak sem napsal sem jestli se to bude schodovat no |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 22:12 | |
| ![](img/nic.gif) | Nebudes schodovat, ta trat je tak kratka ze to na stepclimb urco neni ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 22:16 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 17. 6. 2011 / 22:42 | |
| ![](img/nic.gif) | to schodovat .. vsadim se, ze to melo byt , ze to co mu tady rekneme, se bude "shodovat" s tim fiktivnim papirkem, co mel pred sebou ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 18. 6. 2011 / 00:35 | |
| ![](img/nic.gif) | To je vostrý, schodovat... asi máš pravdu, ale taky mě prapůvodně napadlo, že je to nový jazykový patvar popisující step-climb a descend.
Jinak LKTB-LKMT se 738 lítáme podle podmínek FL70-130, víc to nemá smysl |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 18. 6. 2011 / 07:15 | |
| ![](img/nic.gif) | A proc si myslis, ze tam mam ten smajl? ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKMT-LKTB 18. 6. 2011 / 07:57 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
|